Szia!
Kicseréltem a gyújtótrafót de még mindig nincs szikra! Fogtam egy vadi új br9es gyertyát,és pöcre indult!
Nos kb 10-15 km után megint leállt!
Tehát nem a trafóval van baj!
A jeladó ellenállása 20 Ohm annyi is van írva a manualba.
A gyújtótekercsnek 220-ohm az ellenállása manualban 187 Ohm van írva de attól mennie kéne....
Tehát most mindenkitől kérdezem hogy miért van az,hogy egy új gyertyával miért csak 10-15km-t tudok menni?
4 új gyertyát próbáltam eddig NGK,BERU,DENSO, és most megint egy NGK ( az ngk és a beru megegyezik a BR9ES gyertyával!)
Amig megy a motor semmi gond nincs,de mikor leállítom aztán nem tudom beindítani,nincs szikra...
Nézegettem régi simson gyertyákkal azok adtak szikrát.
Lehet hülyeséget mondok de olyan,mintha valami megölné a gyertyákat..?
Valakinek valami ötlete? Tapasztalata?
Előre is köszönöm!
Üdv.
Ha kiveszed a karbiból a tűszelepet, s a fészekben megforgatsz párszor egy 3-as fúrót, akkor zárni fog.
Másmilyen lesz a kúp, s máshol fog zárni a szelep kúpja.
Sziasztok!
Van egy LC2-esem, aminek a benzincsapja ereszt, fél percenként egy csepp. Keihin karbi lett kooperálva rá az előző tulaj által. Sajnos hiába a jó úszószint, a kabi túltöltődik álló helyzetben, majd a túlfolyón elkezd csepegni. Megoldás lenne-e egy új csap? Ha valakinek van olyan csapja, ami garantáltan! fullosan! zár, kérem jelezze. Bármi tanácsotok van, szívesen fogadom.
Üdv, Zsolt.
Hali!
125-ös DT-m van, most akarok rá lánckerekeket venni. Mekkorákat ajánlotok amivel lehet menni hosszabb távot, tehát 90-nél nem pörög veszettül, de még a gyorsulásából sem veszít annyit?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Most cseréltem power vezérlő motort mert a régi le volt égve és az a problémám,hogy ha ráadom a gyujtást akkor csak körbe-körbe forog,nem áll meg.
Mi lehet a baja?
Szia! Holnap megyek haza,csak akkor tudom megnézni.
Ahogy nézegetem ebből 2 fajta van.. A végén lévő lemezek az egyiknél összemennek, a másiknál csak kilógnak.. Van köztük valami különbség? vagy csak anyagspórolás?
Üdv.
Szerintem ez mind ugyanaz.
Ellenállást lehetne rajta mérni, de mivel nem tudható hogy a tied jó, így nem tudsz mihez mérni.
Esetlegesen manualt lehetne hozzá keresni, hogy hány Ohm közte az ellenállás.
Amit linkeltem, az csak az alakjára vonatkozott.
A tiedet megnézted már milyen van benne?
Nem.
Én fojtással kínlódtam, de végül CDI volt.
Valahol megvan a régi, de már szar volt, meg rövid a kábel, azt is valami állat sziloplasztozta, úgyhogy ezért is kapott újat.
Az is lehet hogy egy lányos pillanatomban kibasztam egy takarítás alkalmával.
Szerintem nagyon nem kell nézelődni.
Én a 125-ösre sima robogóét tettem, valami 3000.- volt újonnan.
Gondolom ennek is a tank alatt van, még tán a felfogatása is stimmel.
Sziasztok!
Kérlek titeket segítsetek!
Kb 4-5 hónapja szereztem egy Yamaha DT 80 LC2-t.
Az előző tulaj 6-os hóértékű rövid menetes gyertyával adta el nekem.. Berúgószerkezet hibás volt, lánc kopott stb...
Nos, nem tetszett az a gyertya benne tehát vettem gyári NGK BR9ES gyertyát! Beletettem 10km után leállítottam,bementem megebédeltem,kimegyek tolom 2-esbe semmi.. gyertya ki megtakarítom,beleteszem pöcre indul aztán 3-4 méter után leál..
Na faja,azt gondoltam hogy rossz,hamisított NGK gyertyát vettem!
Rendeltem a magyarországi NGK forgalmazótól eredeti NGK BR9ES gyertyát, na most minden ok lesz! 10Km után ugyan azt csinálta mint az előző gyertya!
Fogtam magam elvittem egy motorszerelőhöz (ez a szakmája+műhely) Elmondtam neki ezt a gyertya gondomat,és a többit berúgószerkezet stb..
Azt mondta hogy a mostani NGK gyertyák nem jók 2T motorokba!
Ezért rendelt másikat, ami kifejezettem 2T motorokhoz való 9-es hóértékű!
Azt mondta a szerelő hogy kompresszió van benne, úgy érezte mikor berúgta.
Oké, kész a motor! Olaj,élsóféktárcsa+pofa,láncfogaskerekek+lánc,gumik cseréje megtörtént! Berúgószerkezet működik! Nagyon tetszett!
Hazamentem (15km) minden rendben volt,jól gyorsult 6-7 k fordulatnál nagyon jól húz!
Másnap motoroztam kb 4km-t leállítottam és mi történt?
Nem indul! Rugdosom semmi! Tologatom semmi!
Tehát énszerintem semmi gond az NGK gyertyákkal! Valami más gond van!
Csak azt nem tudom hogy mi!
Nagyon szépen köszönöm ha végig olvastad,csak így kerek az egész!
Az a tervem,hogy hétvégém minden csatlakozót széthúzok megkaparom a rézérintkezőket,és befújom kontaktsprével!
De szerintem ez nem fogja megoldani a problémámat..
Ha esetleg még valakinek volt ehhez hasonló problémája és talált rá valami épkézláb megoldást az megosztaná velem is ha kérhetem?
Előre is köszönöm!
Kicseréltem a gyújtótrafót de még mindig nincs szikra! Fogtam egy vadi új br9es gyertyát,és pöcre indult!
Nos kb 10-15 km után megint leállt!
Tehát nem a trafóval van baj!
A jeladó ellenállása 20 Ohm annyi is van írva a manualba.
A gyújtótekercsnek 220-ohm az ellenállása manualban 187 Ohm van írva de attól mennie kéne....
Tehát most mindenkitől kérdezem hogy miért van az,hogy egy új gyertyával miért csak 10-15km-t tudok menni?
4 új gyertyát próbáltam eddig NGK,BERU,DENSO, és most megint egy NGK ( az ngk és a beru megegyezik a BR9ES gyertyával!)
Amig megy a motor semmi gond nincs,de mikor leállítom aztán nem tudom beindítani,nincs szikra...
Nézegettem régi simson gyertyákkal azok adtak szikrát.
Lehet hülyeséget mondok de olyan,mintha valami megölné a gyertyákat..?
Valakinek valami ötlete? Tapasztalata?
Előre is köszönöm!