Halihó mindenkinek!
Kis probléma adódott a gépemmel.(DT 125 R 99évj.)
Elég sokat állt szegénykém, vagy 6-7 hónapot és nehezen indul. De ez még semmi. Elindul csakis szivatóval kb. 5000-6000 f. dorombol, majd ha visszatolnám a szivatót akkor mindig lefullad. Ha szivatónál ráhúzom a gázt nagyrészt akkor is lefullad, csak néha-néha nem. Elindulni így nem is tudok vele. Most leeresztem a régi benzint, mert nagyon büdös öreg szagú volt a gáza, meg kb.2 éve irrídium gyertyát tettem bele lehet hogy ez is baj. Holnap veszek belevalót NGK BR9 ES-t. Nem igazán használtam a motort, csak évente egyszer indítottam el. Most is sokat állt ahogy már említettem és ahogy megnyitottam a csapot egyből mind a két túlfolyón folyt a benzin egészen az indításig akkor abbahagyta. Sajnos így 1m-t sem tudok vele megtenni. Esetleg lenne ötletetek? Dugulás a karbiban? 6 hónapja kipucolták teljesen akkor azt mondták, hogy volt benne dzsuva. Kiváncsi vagyok, hogy a gyertyacsere meg az új benzin megoldja-e a problémát.
Sziasztok!
keresek Yamaha DT 50 MX (1NN alvázszám) motort, ha valakinek bármilyen állapotú van (persze nem totálkáros, és összehegesztet) vagy esetleg hiányos (hiányzó blokk, hiányzó idomok stb) akkor a baggio0513@gmail.com címre írjon rám. Köszönöm
Üdv olyan kérdésem van hogy honnan lehet rendelni venni dt 125r-re hátsó fogaskereket nem a gyárit hanem nagyobbat 58 fogasat ? vagy éppen előre kisebbet? tud valaki segíteni ?
Télleg nem 'cizni akarok, de ezek az "ökölszabályok" hogy szorozzad meg akármennyivel , ezek nem igazak..
Ugyan úgy nem, ahogy menetvágás/fűráskor sem pedig rengetegen hiszik ezt.
ott is a 08 csak egy méret környékére igaz, felette sok, alatta kevés, merugye a felület meg az átmérő azok nem egyenes arányban növekszenek..
Így van ez a meghúzási nyomatékkal is, ez is csak egy biznyos csavar mret, egy bizonyos csavar/anya minnőség satöbbi satöbbire érvényes.
Ráadásul a hfej annyiban is szpösziális terület, hogy ottan nem csak a szakítószilárdságról, vagy a lehúzandó alkatrész terhelhetőségéről van szó, hanem össze kell nyomni a tömítést példuell.
Feteszem, ezért is adnak meg meghúzási nyomatékokat a fejekre.
Amúgymeg, aki kiváncsi az áltaános szakítószilárdságú normál metrikus menetú szerelőcsavarok maximális meghúzási nyomatékára, az szépen beírja a keresőbe oszt ottan van a táblázat.
Kis strapa után meg lehet találni az egyéb szakítószilárdságú cuccokat, vagy egyéb meneteket is.
(a dolog szépséghibája, hogy az átlagos motorosnak kurvára nincsen nyomatékkulcsa, mert nincs 40 rugója arr a két nyomatékkulcsra ami képes átfogni az M7-es és a 26-os kormány anya közötti sávot D:)
Szervusztok. Ismét kérdezem , nincs e valakinek DT 80-125 első kerékhez / tárcsafékes / 2 - 2 db. küllője. Nem baj ha bontott. Választ előre is köszönöm
22Nm ír a manual.
2,2kg
Szerintem az kurva karcsú, elvileg én úgy tanultam, hogy a csavar átmérő szorozva 0,8-al.
A gyári nyomaték egyenes henger, és egyenes hengerfejnél, új csavarokkal értendő.
Bár sztem 4-5kg-val meghúzhatod.
Húzd meg először 2,2-vel, utána nézz rá csillagkulccsal, s ha lehet rajta még akkor vidd fentebb a kulcsot az általam adott méretre.
Nem rád értettem azt a jelzőt.
Másokkal is kommunikálok.
Bocsi ha magadra vetted.
Ezt szeretem ha valaki kérdez mielőtt faszságot csinál, és legalább elgondolkodik a lehetőségeken.
Viszont van aki kérdez, azután doszt csinálja az ellentétét.
Az olyan emberekre értettem.
Köszönöm szépen mindenképpen meg fontolóra veszem a dolgot szívtam már be ,hogy a gatyámat is rá költöttem egy motorra és a végen hulladékként adtam el kb. Csak érdeklődtemajd meglátom ,hogy bele vágok e vagy sem.... Igazából nem vagyok hülye csak sokszor van ugy ,hogy szeretek tőletek okosabbaktol kérdezni ti biztosan jobban tudjatok :)
Sziasztok! Nem régiben vettem egy Giannelli dobot, a kérdésem az, hogy a karbin állítani kell valamit miatta? Ha üresbe alapjáraton húzok neki egy nagyot kicsit gondolkozik mire el is kezd pörögni.
A tejes rendszert át kell mosni.
Csapot, karbit miszlikre szétszedni és vaami akresszív hígítóban elmsni,míg minden leraküóódás ki nem jön beleő.
Ezért is folyik.
Az irridium gyertya meg nagyon nem szereti, ha a kt motor hidegen leköpködi..
Vegyél bele valami tök prosztó gyertyát.
Ha ennyre régen nem ment, lesznek még kontakthibák is eseglet