Köszi igen rámértem a gyújtótekercsre és semmi ellenállás sincs úgyhogy tekercses lesz!
De nekem az alaplapon van a tekercs az alaplap a blokkfél oldalán és a lendkerék mögött van, nem a dekniben!
Hol tudok venni belevaló tekercset tudtok valami weboldalt, boltot?
A műszerfalon leírt izzók nem égése lehet ennek az oka?
Sziasztok!
Van egy yamaha dt 125 R-es motorom aminek gyújtásproblémája van.
Eleinte a probléma úgy nézett ki hogy hidegen pöccröff volt a motor majd amint felmelegedett kihagyott a gyújtás és egy bizonyos hőmérsékletet elérve le is állt a motor. Akkor még elmentem motorozni és 10 perc után produkálta de volt amikor nem is volt probléma..
De most már amikor hidegen beindítom melegedni még az elkövetkezendő 2 percben előjönnek ezek a problémák és leáll, kiveszem a gyertyát gyorsan és nincsen szikra, amint lehülik a motor rögtön van szikra!
De most már hidegen sincsen szikra!:/ mi lehet a probléma?
Trafó jó, gyertya új! Tekercsek vagy a jeladónál lehet a probléma?
És megjegyzem hogy üresben megy az index duda stb, de a műszerfalon az üres visszajelző és az olaj jelző led aminek világítania kellene az sem megy és egyidejűleg mondták fel a szolgálatot a gyújtással! lehet esetleg abban az áramkörben valami probléma?
remélem tudtok segíteni, köszi !
Hali srácok! Egy kis segitség kellene! Yamaha sdr 200-ba kellene főtengely,igazából a gyújtás felőli sonkám üt! A dt 200-as blokk ugyan az! Van e valakinek kiszerelve tzr vagy dt főtengely a méretek miatt,hogy el tudjak indulni! köszi!
Ezt az oválist ki mondta ? Természetesen idő után ovalitása lesz a hengernek az egyenlőtlen erők miatt. Ha szoknyás volt benne akkor azt is tegyél bele.Valószínű hogy fúrni , hónoltatni kell a hengert és csak utána tudod meg a dugó méretet./ ez tényleg szakember dolga /
sziasztok emberek keresek dt rd 80 hoz vizeshez komplet blokkot ha van valakinek a henger az nem kell csak a kuplung és a berugo tengely és berugokar végett kelllene jo lenne alkatrésznek .csaba780825@gmail.com ra köszönöm elöre is a segitségetek.
Én nem tudok ilyen tipikus betegségekről.Ha kipróbálod minden kiderül.Az már viszont kicsit gáz ha 10-szer rűg rá az ember és nem indul.Szerelés igénye szerintem nincs.
Alapdolgokat szoktam rajta megcsinálni.
Légszűrő mosás/olajzás,lánc ápolás,hűtő fujatás,gyertya pucolás(minden motorozás után) ,powerszelep ellenőrzés időnként.Olaj csere volt most nálam 430km-nél kb.Ilyenkor jobb ha 10w40-es van benne.Hűtőfolyadékot kell lecserélni szezononként.Én ezt vásárlás után meg is tettem az olajcserével együtt.Szezononként én a fékrendszert is le szoktam légteleníteni ill. új olajat teszek bele.Ha olyat fogsz ki ami nagyon jó állapotba van akkor nem kell egy darabig hozzá nyúlnod.
sajnos semmilyen adattábla nincs rajta , suzuki rm idomokkal van felszerelve az alkatrészein 34x van mindenhol illetve vázszám 35E -vel kezdődik de itt egy kép róla
Ja igen és még annyi hogy az ovális hengeres tehát lc2-es hengerhez milyen dugattyút vegyek ? mert felsliccelt volt benne de viszont szerintem ablakos kéne bele membrán vezérlés végett de lehet hogy tévedek!
DT 125 LC2. Bal oldalon van a kipufogod jobb oldalon a benzincsap stb. Az évjáratot nem tudom de ha van rajta adattábla , vagy eredeti műanyag idom abba benne van.
Igen kuplungra gondoltam én is és tényleg az lesz , mivel szétbontottam a blokkot és léptetővillákon alig lehet látni kopást és váltódob is ép és az egész szerkezet , a kuplung viszont elég erősen bevan verődve , valszeg a beverődés miatt nemtudott nyitni a kuplung teljesen és így megnehezítette a váltást , akkor ez is megoldva , köszi a segítséget
De nekem az alaplapon van a tekercs az alaplap a blokkfél oldalán és a lendkerék mögött van, nem a dekniben!
Hol tudok venni belevaló tekercset tudtok valami weboldalt, boltot?
A műszerfalon leírt izzók nem égése lehet ennek az oka?