Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi igen rámértem a gyújtótekercsre és semmi ellenállás sincs úgyhogy tekercses lesz!
De nekem az alaplapon van a tekercs az alaplap a blokkfél oldalán és a lendkerék mögött van, nem a dekniben!
Hol tudok venni belevaló tekercset tudtok valami weboldalt, boltot?
A műszerfalon leírt izzók nem égése lehet ennek az oka?
szerintem tekercs lesz a problémás van tekercsem csak nem tudom hogy jo e a tiehez. ez a deknibe van fogatva és a lendkerék kifelé néz a főtengelyen
WR 200 is stimmel,szerintem van nekem.De miből gondolod,hogy rossz a főtengely? lehet simán a centír rossz csak
Sziasztok!
Van egy yamaha dt 125 R-es motorom aminek gyújtásproblémája van.
Eleinte a probléma úgy nézett ki hogy hidegen pöccröff volt a motor majd amint felmelegedett kihagyott a gyújtás és egy bizonyos hőmérsékletet elérve le is állt a motor. Akkor még elmentem motorozni és 10 perc után produkálta de volt amikor nem is volt probléma..
De most már amikor hidegen beindítom melegedni még az elkövetkezendő 2 percben előjönnek ezek a problémák és leáll, kiveszem a gyertyát gyorsan és nincsen szikra, amint lehülik a motor rögtön van szikra!
De most már hidegen sincsen szikra!:/ mi lehet a probléma?
Trafó jó, gyertya új! Tekercsek vagy a jeladónál lehet a probléma?
És megjegyzem hogy üresben megy az index duda stb, de a műszerfalon az üres visszajelző és az olaj jelző led aminek világítania kellene az sem megy és egyidejűleg mondták fel a szolgálatot a gyújtással! lehet esetleg abban az áramkörben valami probléma?
remélem tudtok segíteni, köszi !
üdv!
hétvégén + mérem!
Sziasztok. Eladóvá vált 1999es 125-s DT-R-ről a gyári hátsó dob. Hibátlan állapotú. Árat megbeszéljük. agandor@freemail.hu
Vidd el centríroztatni...

G.
Hali srácok! Egy kis segitség kellene! Yamaha sdr 200-ba kellene főtengely,igazából a gyújtás felőli sonkám üt! A dt 200-as blokk ugyan az! Van e valakinek kiszerelve tzr vagy dt főtengely a méretek miatt,hogy el tudjak indulni! köszi!
Üdv!
Mekkora a nyomás a friss motorban? R-es és LC típusok esetében is érdekel.
SZIASZTOK!

Valaki aki bont DT125 LC2-őt az jelentkezzen! vagy tud hozzá bontottan alkatrészt, az ne fogja vissza magát!

ui: Enduro/ Krossz/ Utcai motorokhoz alkatrészek, kiegészítők, ruházat, egyéb felszerelések! univerzális alkatrészek!

http://aprod.hu/hirdetes/motor...

http://aprod.hu/h
irdetes/motor...


http://aprod.hu/hirdetes/motor...

Érdeklődni a megadott számon, illetve privát üzenetben, vagy e-mail címen lehet! Postai utánvétel vagy személyes átvétel is lehetséges!

További szép napot mindenkinek!
Semmi gondot nem okoznak hisz odáig nem ér fel a dugó teteje. Az égésteret előtte finoman pucold ki.
Bocs rosszul mondtam , a formájára gondoltam mert van szögletes alakú henger/fej is
Ezt az oválist ki mondta ? Természetesen idő után ovalitása lesz a hengernek az egyenlőtlen erők miatt. Ha szoknyás volt benne akkor azt is tegyél bele.Valószínű hogy fúrni , hónoltatni kell a hengert és csak utána tudod meg a dugó méretet./ ez tényleg szakember dolga /
talán a sárvédő és a fejidom nem yamaha , erről az oldalról ezek eredeti idom formák csak " suzukira" festve
sziasztok emberek keresek dt rd 80 hoz vizeshez komplet blokkot ha van valakinek a henger az nem kell csak a kuplung és a berugo tengely és berugokar végett kelllene jo lenne alkatrésznek .csaba780825@gmail.com ra köszönöm elöre is a segitségetek.
Uh...Nem tudom pontosan,de van erre egy kimondott topik.Szerintem olyan 100-200 között.
Köszi a válaszokat.

NAgyrészt papírok nélkül árulják az ilyeneket, mennyibe van kb a forgalomba helyezésük?
Kekel:

Én nem tudok ilyen tipikus betegségekről.Ha kipróbálod minden kiderül.Az már viszont kicsit gáz ha 10-szer rűg rá az ember és nem indul.Szerelés igénye szerintem nincs.
Alapdolgokat szoktam rajta megcsinálni.
Légszűrő mosás/olajzás,lánc ápolás,hűtő fujatás,gyertya pucolás(minden motorozás után) ,powerszelep ellenőrzés időnként.Olaj csere volt most nálam 430km-nél kb.Ilyenkor jobb ha 10w40-es van benne.Hűtőfolyadékot kell lecserélni szezononként.Én ezt vásárlás után meg is tettem az olajcserével együtt.Szezononként én a fékrendszert is le szoktam légteleníteni ill. új olajat teszek bele.Ha olyat fogsz ki ami nagyon jó állapotba van akkor nem kell egy darabig hozzá nyúlnod.
De az égéstérben lévő kráterek nem fognak problémát okozni?
sajnos semmilyen adattábla nincs rajta , suzuki rm idomokkal van felszerelve az alkatrészein 34x van mindenhol illetve vázszám 35E -vel kezdődik de itt egy kép róla
Ja igen és még annyi hogy az ovális hengeres tehát lc2-es hengerhez milyen dugattyút vegyek ? mert felsliccelt volt benne de viszont szerintem ablakos kéne bele membrán vezérlés végett de lehet hogy tévedek!
DT 125 LC2. Bal oldalon van a kipufogod jobb oldalon a benzincsap stb. Az évjáratot nem tudom de ha van rajta adattábla , vagy eredeti műanyag idom abba benne van.
Igen kuplungra gondoltam én is és tényleg az lesz , mivel szétbontottam a blokkot és léptetővillákon alig lehet látni kopást és váltódob is ép és az egész szerkezet , a kuplung viszont elég erősen bevan verődve , valszeg a beverődés miatt nemtudott nyitni a kuplung teljesen és így megnehezítette a váltást , akkor ez is megoldva , köszi a segítséget