Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervusz ! A képen látható első féktárcsát ( ha 230mm.) mennyiért adod el? Köszönöm válaszod
Veszel egy 400 -as vizes csiszoló papirt , ráteszed egy sík üveglapra / vízszintes / bevizezed és lassan óvatosan körkörösen mozgatva a hengerfejet a csiszoló papíron addig csiszolod közben vizezed míg egybefüggő fényes felületet kapsz kívül belül..Tovább ne csiszold. Óvatosan nyomjad mert ferde lesz.
Ha az összeset nehezen veszi, akkor kuplung problémád van.
ez nem 50-es
Ez jó hír, köszi

Van egyébként valami tipikus betegsége ennek a típusnak (125r) amit érdemes külön nézni a mocin vásárlás előtt? Valamint mennyire szerelés igényes? Ugyanis én egy műszaki analfabéta vagyok, egyedül biciklit szereltem életemben :D
az a komoly hogy ezek még azt is bírják:) csak az MZ-s nagyapó fészermunkáját nem szeretik! amúgy meg a fogyasztás az olyan hogy mindenki más körülmények között használja, ha kopott a motor eszik többet, plusz ha jobban nyúzza megzabálja a 8-9litert, de gondolom senki se jár végig nyél gázon, meg ebbe benne lehet egy "tudományos" karbibeállítás is... általában 5 liternél nem szoktak többet enni ha rendben vannak, ha patika állapotú a blokk és nincs bántva 4-4alatt is tud fogyasztani. itt a példa az enyém. híjján vagyunk kompresszióból, nem is szoktam mindíg tötyörészni vele városban, mégse jött még 5 liter fölé az átlagfogyasztás. országúton meg 70es tempóval 3,6
Köszönöm a válaszokat!

Igen a fogyasztás egy érdekes kérdés, mert a tesztekben 3tól 8 literig már mindent olvastam, úgyhogy ez kissé eltántorít. Plusz az,hogy ennyi pénzből nem tudom lehet-e normális állapotút venni. A tapasztalat azt mutatja, hogy mint a sportrobogóknál, általában az iylen DT-ket is a faluhatárban hajtották agyon a hülyegyerekek és a fészerben szervizelte a nagyfater, mert ő 30 évvel ezelőtt MZ-zett.
Az én 125-öm nem volt ezzel gond nekem nagyon szépen vette,gondolom a léptető villák szétkoptak ha kell hozzá keress fel van bontott!
Köszönöm a segítséget ! Akkor az tuti hogy 85 utáni lc2 , alkatrészrendeléshez kellett a tipus , esetleg azt tudja valaki hogy szokott -e váltóprobléma lenni ezen a tipuson? mert ez nagyon nehezen veszi a fokozatokat , "játszani" kell a váltókarral hogy visszakapcsoljon egy fokozatot de felfelé is ugyanez a probléma , előre is köszi a segítséget ! Üdv
125lc 2-es blokk 85-86 közé tenném évjáratban.
hát ennek már egy éve, rég nincs már meg
Meg van még?
Ez egy Yamaha dt 125 lc2 nem egy jól sikerült konstrukció ha venni akarsz akkor inkább egy 80 LC2 az nagyon jó vagy 125 R az is jó!
Sziasztok van egy eladó ülésem

http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
Sziasztok!
Ma járt nálam is a rendőrség a banki robbantó ügyében,megnézték a vasakat és elkérték a telefonszámom.
Kicsit bosszantó,nem rajongok értük de nincs titkolni valóm ezért készséges voltam.
Megnéztem a neten a képeket a robbantó motorjáról és sok hülyeséget hallottam az úgynevezett "szakértőtől".
Szerintetek milyen motor ez?Szerintem dt 50r a 90-s évek végéről!
ja dt 125höz,1983as
hali tud valaki 10vj-s hengert dugóval,esetleg olcsonn komlett blokkot.
eladó dellorto 34 karburátor
ára 15.000 ft
posta is megoldható!
tel:06307316232
Sziasztok Segítséget szeretnék kérni , nemtudom az évjáratot , segítenétek megmondani , legalább azt hogy milyen tipus ? Előre is köszi!
Érdekes dolog ez a fogyasztás. Nekem átlagosan 4.5-et fogyaszt vegyes felhasználás mellett (60kg vagyok). Utazója áttételtől függ. Nekem 70 az ideális mivel itt még nem pörög sokat (5e kb.) 120 a vége. Teljesítménye bőven elegendő a közutakra. Átlagos személyi autókat simán állva hagyod vele. Kényelme is teljesen megfelelő. A gyári világítás szerintem használhatatlan este. Alkatrészt szinte mindenhol kapni hozzá úgy, hogy ezzel nincsen gond. Az enyém 1999es DT-R és még bontatlan a blokk (13e km van benne). Hátsó gátlót kellett egyedül szervízelni megvétel után és ennyi. Remélem segítettem!
Üdv.
Köszönöm a segítséget!
Én is arra gondoltam, hogy nagyjából elosztom, és kész..., és lereszelem a beverődéseket is.:)
Tudna valaki hasznos tanácsot adni az előzményekben leírt problémákra?
Szia!

Hát én is kezdő motornak vettem meg a DT-t.Nem csalódtam egyáltalán.Kellett költenem rá de megérte.Mindenapos használatra szerintem megfelel.Én kényelmes motornak tartom,főleg ha egy-két órás tekerés után átülök rá.Fogyasztása terepen vegyesbe olyan 5-6liter ha megeresztem akkor felmegy az 7-ig is.Aszfalton,variárva az áttételt szerintem megvan simán az 5 liter,talán kevesebb is.Persze függ attól is,hogy mennyire húzod neki.Megbízhatóságról annyit,hogyha megkap mindent akkor egy jó ideig nem kell vele komolyabban foglalkoznod.Egy dugattyú amit kapott 28eft volt,olaj hozzá 3300.- (Power1),tömítéskészlet 10eft körül volt.Szóval még nem is annyira drága hozzá az alkatrész,és van is belőle bőven.Fékmunkahengert én kicseréltem nagyobbra,meg a betéteket,így azért másabb a fékerő.Alapdolgokra azért oda kell figyelni természetesen.Minden motorozás után légszűrő mosás és olajzás következett,lánc ápolás stb..Erre volt mindig 5-6 napom mire megint mentem volna vele.Súlya szerintem nagyon könnyű,kezes.Ha elássa magát csak kiemeled a hátúlját és mehetsz is tovább.Kverési arányokra oda kell nagyon figyelni,de ez gondolom menni fog.Powert én szoktam azért ellenőrizni,beállítása egyszerű.
Ha esetleg van még kérdéses nyugodtan tedd fel.
Üdv.
azért mert szeretnék úton menni :D és csak 125 jogsim van legalább a köbcentilimitet betartom a teljesítményt nem..
Amit leírtál, arra szerintem (főleg kismotor után) egy DT tökéletes.
A tavalyi szezont végigvittem egy 92-es évjáratú DT-vel. Na, az enyémnek a motorja pont egy szétberhelt darab volt. Utólag kiderült, hogy legnagyobb baja az volt, hogy folyamatosan detonált az egész. Lényeg, hogy ilyen blokkal is mentünk (2 személlyel legtöbbet) kb 5000 km-t.
Előtte egy 2004-es DT-m volt, azt sajnos autóvásárlás miatt eladtam. Azzal mentem vagy 15.000 km-t. Gyertyát cseréltem benne, meg karbit, légszűrőt pucoltam.
Ha netán egy rosszabb állapotút fogsz ki, akkor is viszonylag alacsony összegből helyrehozható.
A fogyasztásról meg csak annyit mondanék, hogy nekem mindkét DT fogyasztása 4-7 liter közt mozgott. 7-et akkor kajált be, amikor már inkább crossmotorként próbáltam használni.
A mostani DT-mmel épp az előző vasárnap mentünk 2 személlyel erdőben, földutakon, stb. Volt benne fakitermelős szakasz, és pár hasonló nehezebb rész. Így kajált meg 100-on majdnem 6 litert.
Remélem tudtam segíteni. :)