A DT-t tudom biztosan, az 2 gyűrűs, gyárilag Yamaha dugattyúval szerelt.
De kapható hozzá, For Yamaha (távol keleti) Prox (Japan) és egyéb nagyobb teherbírású dugattyúk.
Ha arra lennél kíváncsi mitől erősebb egy Hústkavarna, nagyon sok mindentől függ.
Vezérléstől, elektronikától kipufogótól karbitól és még sorolhatnám.
Viszont drágább hozzá a motyó, és nehezebben is találsz.
A Kis KX85-öd megeszi mindkettőt mint a sz@rt.....
http://www.kepesmotor.hu/yamah... ez se rossz de egy kicsit keresgélnél, akkor 250 ig sokkal jobbat találhatsz most nekem ezt dobta ki előszőr de nem rosz
jó motorok haveromnak ilyen van elég sokat motoroztam vele viszonylag jó a futómüve,kicsit talán puha de 30% terephez elég! van sok széthajtott de 250-300ért lehet jót kifogni hát nálad a fogyit nem tudom mi a kevés.. de ez ha huzod neki akkor bekajál 8litert de van ereje jól megy 26-7-8 le körül vannak a régebbiek az ujjak folytott 15 de szerintem gyujts még rá mert 300 ért nagyobb esély van jót kifogni bár 250 ből is simán lehet ezt te döntöd el súlyra nem túl nehéz de nem is könnyű olyan -10 kg nem ártana de összességében jó motor és pont azért is mert 2T ez a vegyél 600 ast hülyeség egy 125 ös crossgép veri nagyrészüket a 200-250 meg mindet a 600 as nehéz mint a dög 250 ért meg ganét veszel belőle meg nekem zsír ujj se kéne ingyen csak max mert kurvanehéz endurozni nekem csak 250 2t majd nem az h nem birnám de a könnyebb motor jobb terepen:) remélem segitettem:)
Egy megbízható hobbimotorra lenne szükségem, nyáron esetleg mindennapos használatra 70% aszfalt 30%terepen, viszonylag alacsony fogyasztással. Első igazi motorom lenne robogó után. Nagyon tetszenek az endurók, de sok pénzem nincs, olyan 250ezer forintból kéne összehoznom valamit. Ez pofásnak tűnik, jókat olvasok róla a neten is, viszont minden motoros és nemmotoros ismerősöm próbál lebeszélni, hogy kevés ez a 125 köbcenti, és 2 ütemű, úgyhogy biztos szét van mindegyik hajtva, meg váltogatni kell rajta nagyon gyakran, és amúgy is vegyélhaccázastminimumazalattcsakkávétlehetdarálni, vagy az örök aduász: VEGYÉL SZIMÓT!
Akinek ilyen mocija van megosztana pár tapasztalatot róla? Elöre is köszi!
Üdv.
Ha nem teljesen jön ki, nem baj.
Nagyjából kell elosztani.
Ha az utolsónál nem jön ki a 70 fok, annyi baj legyen.
Legegyszerűbb filccel bejelölni a középső fogazásnál, és akkor nem kell visszaszedni, mikor rakod össze.
Le kell reszelni a kisebb beverődéseket is.
Szia!
Dt 50-ről van szó,de ha sebességbe rakom,kicsit megmozgatom akkor helyreáll a berúgó.A rugó visszahúz,csak berúgásnál nem fog semmit a tengely.Sajnos tegnap estére a 80-as is elkezdte ugyan ezt csinálni,csak ott van egyes míg az 50-es egyáltalán nem veszi.Nemigazán szeretném a blokközepet szétszedni,hogy megnézzem a váltót mert ha nem egyértelmű a probléma akkor nem fogom meglátni,az összerakás meg nek felérne egy Nobel díj megszerzésével
Ha Dt 50-ről van szó, akkor a lamellák vastagságának semmi köze a berugóhoz, illetve a váltóhoz. A kuplunglamellák minimális vastagsága egyébként 2,7mm. Ha elkopnak, akkor csúszni fog a kuplungod.
Az egyes fokozat hiányát szerintem a váltókar rossz beállítása okozza , vagy túl sűrű olaj. (Nekem régebben hidegen dobálta az egyest, majd lecseréltem az olajat ATF olajra és a hiba megoldódott)
A berugótengelynek szerintem más baja van, pl kiakadt a rugó vagy valami más mechanikai probléma. Le kéne venni az oldaldeknit, hogy körülnézzhess odabent.
Üdv.
Köszönöm a választ!
Azt a variációt én is megtaláltam, hogy 6 egyenlő részre kell elosztani, és úgy kell berakni a lemezeket, hogy ne üssön, de az én motoromba 5 lemez van csak, és nem tudom úgy berakni a lemezeket, hogy 5 egyenlő távolságra legyen a lemezeken a dudor.
Ezt a szerelési útmutatót már néztem én is, de ez nem ugyanaz a kuplung(6 lemezes).
"Yamaha Rd and Dt 125 Lc 1982-87 Owner's Workshop Manual" Ez lenne a címe annak a szerelési útmutatónak, amibe szerintem benne lenne a problémám, csak ezt a könyvet sehonnan sem tudom letölteni...
A kosárnál elég kis beverődések vannak, nem reszeltem le, vagy kellene?
Szia.Én két éve közlekedem motorral,Bp.-n is de még egyszer sem állítottak meg.Szerintem csak anyi a titka,hogy nem kell vagánykodni,normálisan kell közlekedni,kerülni a feltűnést és 60-nál nem kell többet menni.Én a körúton szoktam közlekedni főleg meg a szentendrei úton meg kőbányán.Ha érdekel téli áron van egy dt80-m eladó.
Üdv.
Nagyon sok helyen fojtották.
Pover, CDI, hengerfej, karburátor, s még sorolhatnám.
Motorikusan elvileg ugyanaz, kivéve a hengerfejet.
Sok pénz, idő kinyitni.
Üdv.
A tárcsákat nem kell összeforgatni.
Viszont a közlő lemezeket asszem 6 db van, azt elosztani a 360 fokkal, így 60 fokonként elforgatni.
Van mindegyiken belül egy dudor.
A kosár belsőn, és a nyomólapon van jelölés, az egyféleképpen megy össze.
Ha összehúztad, a kuplungkart alap állásba hátra húzod bovden nélkül, s a kinyomólapon a csavart beállítod, hogy minimális holtjáték legyen.
A kosáron a beverődéseket lereszelted?
Nem ártana manual szerint javítani.... http://www.manualedereparatie....
Mi a különbség a 2004 előtti és 2005 utáni (gyengébb) YAMAHA DT 125-ös blokkok közt?
2004 előtt gyártott Dt-k blokkja elvileg 20 lóerő felett,míg az újaké(2005-) ~15Le. A fojtást az újabbaknál fojtással(szűkítőgyűrűk, stb) érték el, vagy a hengeren/power-szelepen/karburátoron módosítottak? Az összes fojtás eltávolítása után lesz olyan erős, mint mondjuk egy régebbi Dt?
Még üzletnek se rossz.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...