Mi a különbség a 2004 előtti és 2005 utáni (gyengébb) YAMAHA DT 125-ös blokkok közt?
2004 előtt gyártott Dt-k blokkja elvileg 20 lóerő felett,míg az újaké(2005-) ~15Le. A fojtást az újabbaknál fojtással(szűkítőgyűrűk, stb) érték el, vagy a hengeren/power-szelepen/karburátoron módosítottak? Az összes fojtás eltávolítása után lesz olyan erős, mint mondjuk egy régebbi Dt?
Helo
Segítsetek, lenne egy yamaha dt 125 lc2 90' motorom, tudja valaki, hogy kell a kuplungját összerakni(a kuplungtárcsákra gondolok, hogyan forgassam össze)?, ehhez a típushoz nem találtam szerelési útmutatót.
És még1 kérdés, a hengerfej tömítést, melyik irányba rakjam vissza, semmi jelölés rajta, és nem szimetrikus a tömítés, tehát nem mindegy.
Előre is köszönöm!
HELP!
Van egy DT 80 lc2 motorom, 6. fokozatban nagyon zúg a váltója, korábban kicseréltük aztán 2000 km-ig nem zúgott, ez most újra. Mi lehet a baj, valahol elkopik csak a hatodik?
köszi,
üdv,
Robi
A DT-men 3MB00 feliratú henger volt. Ez időközben megszorult, lényegtelen. Most találtam egy másik hengert, 2RH00 felirattal.
Közben belekerült egy tartalék blokk a DT-be, annak a hengerén is 3MB00 van.
Ezek mit jelentenek? Vezérlése más volna?
Illetve olvastam olyat is, hogy a CDi-n is van ilyen jelölés. A DT nem nagyon akart tökéletesen kipörögni, elég furán viselkedett fordulaton. Közben a másik blokkal együtt egy másik CDi is átkerült bele a TDR-ből, amelyikből kibontottam a blokkot. Lehetséges, hogy a DT saját CDi-je fojtott lenne? (Estére megpróbálom megnézni rajtuk a feliratokat.)
Vagy csak kombinálok, és semmi köze ezeknek a feliratoknak a fojtáshoz? :D
Most komolyan, ha tömlős a gumid, akkor az abroncs alatt lesz egy belső is. Egyébként tuti, hogy tömlős a kereked, hacsak nem valami 2010-es évjáratú a motorod...
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni dt 80 -hoz első gumiköpenyt de nem tudom hogy tömlős vagy tömlő nélküli kel-e rá.?
És honnan tudom megállapítani hogy a mostani gumiban van-e tömlő vagy nincs? 1Gumi 2Gumi
DT 125 R-hez ('93) hol és milyen hengerfejtömítést érdemes venni? Olvastam, hogy a tömítéskészletben lévő nem a legjobb megoldás.
Valamint a hengertalptömítés megfelelő az, ami a csomagban van?
üdv! esetleg ha valakit érdekelne! van pár alkatrészem dt hez! (50 es kuplung) 80 as lc 2 höz pedig első hátsó kerék, de küllőzni kell, mert lazák! henger, fúrni kell! h fej, olaj pumpa. A képek csak illusztráció kérésre küldök eredetit!
Sziasztok.bár rég eladtam a kis 80-asomat de régen elég sokan kerestek 80-as DT-re 2 oldal idomos tankot.Ha lehetett is kapni, azt is horribilis összegért.Ha valakit érdekelne én találtam neten nektek.Jelzem NEM ÉN HIRDETEM!
Sziasztok! Nemrég hozzájutottem egy Yamaha dt 80 as motorkerékpárhoz darabokra szedve :( Jövő hónapban kezdeném felujítani. Esetleges nem e lenne valakinek hozzá dokumentációja esetleg színváltozatokról valami infó?
Nekem egy dt 125x em van amit 50 esként használok most elszeretném adni és kérdésem az lenne h mivel már 50 esként van használva így újra forgalomba lehet e helyezni ? Sajnos én semmi papirt nem kaptam hozzá csak adásvételit.Előre is köszi!
Sziasztok segitséget szeretnék kérni, DT 80 vételén gondolkodom, és az lenne a kérdés, hogy a rendőr mennyire venné be ha 50 es papirokkal használnám BP-n, endurosokat megszokták állitani? 80 as blokk sokkal nagyobb mint 50 es?. Valakinek van valami tapasztalata,tippje?!
sziasztok! srácok lányok kinek mi a véleménye esetleg tapasztalata a gerecsemotornál lehet kapni lc2 125 höz ÚJ után gyártott Cdit.. azzal is kiforogna rendesen? vagy 8ezernél vége? inkább keressek gyári bontottat? köszönöm a válaszotok
Kösz Szépen a tippet mindenkinek. Megnéztem minden 3 BN-es. Mondjuk a hengerfej meg cdi ( azon megkopott már az írás, de az n betű kivehető rajta) még okés, ha cserélni kell mert elég jó állapotú ahoz a motor hogy megérje, de még a blokk is az bn-es ott lehet valami eltérés a blokkon belül? a henger már felújításkor cserélve lett, a kipúfogó szét lett vágva az tök tiszta is volt ( a méretek mondjuk érdekelnének) a végén egy pollini dob van, a fúvóka csak 12,5-es volt, de már az is cserélve lett, én a fordulatszám mérőnél hallottam, a mágnesről de ha jól tudom akkor oda 3 vezeték megy be, az enyémbe csak 2,
2004 előtt gyártott Dt-k blokkja elvileg 20 lóerő felett,míg az újaké(2005-) ~15Le. A fojtást az újabbaknál fojtással(szűkítőgyűrűk, stb) érték el, vagy a hengeren/power-szelepen/karburátoron módosítottak? Az összes fojtás eltávolítása után lesz olyan erős, mint mondjuk egy régebbi Dt?