utána nézegettem korábban már ennek, megnézed a hengerfejre mi van írva, ha 3MB akkor folytatlan, ha 3BN akkor a folyott:) de a 3DD ha jól tudom minden lehetséges módon le van folytva(az egész kipufogó rendszer méretei is másak!), de a 3DD még korai évjárat ha jól tudom szóval ott nem kell ilyenekre gondolni hogy benne van a km órában a végsebesség szabályzása. ahogy vizsgálgattam a hengerre is más van írva mint a folytatlanra, bár elvileg nincs különbség a vezérlésben. a CDI-ről fogalmam sincs hogy az mennyire engedi pörögni, az még mindíg egy rejtély számomra.
mindenképpen szerezz egy vékonyabb csöves kipu rendszert, és egy 3MB-s hengerfejet, a hengert ahogy gondolod, szerintem nincs kedved azt is megfúrni és újra dugózni
Nekem is 3DD-s a DT-m ugyan ez a gondom. 3 hét után is egy rúgásra indul, de mégsem akar úgy menni ahogy kéne. Nem is húz annyira és alig 100 körüli értéket eléri és vége. Ha a hengerfejnél van a hiba avval mit lehet csinálni?
Szerintem inkább a hengerfej égésterénél van a fojtás.
Nem sima domború az égéstere, hanem van benne egy nútolás krbe.
Ezt ónnal tudod ellenőrizni megbontás nélkül.
2 mm.-es ónt meghajtasz derékszögbe, s a gyertyanyíláson bedugod hogy oldalt elérje a hengerfalat.
Rárúgsz kézzel, s a dugótető összenyomja az ónt az adott résre, ami található közte.
Szerintem az lesz a ludas.
Ez a 3DD nem tudom, hogy mit takar.
Volt egy 2004-es DT-m anno, annak a kipuffogójából is szedtek ki fojtást, a power szelep fordítva volt bekötve, meg ezek után még a karbit is állítani kellett.
Abban (is) volt elvileg elektronikus fojtás is. Az előző tulaj autóvillamosági szerelő volt. Elmondása szerint ő ezt a fojtás kiiktatta, illetve egy kapcsolóra rákötötte, hogy kikapcsolható legyen. Én próbálgattam azt a kapcsolót mindenhogy, 100 fölött átkapcsoltam, vagy indulásnál átkapcsoltam, akármi, mindig ugyanúgy mint a DT. :D Szerintem ez a fajta fojtás nem számottevő, de majd valaki okosabb megmondja.
Előbb érdemes minden beállítást átnézni, kipuffogót kitakarítani (fojtástól és koksztól), meg ilyesmik.
Meg esetleg az áttételt is megnézném, nem-e csak le van áttételezve?!
ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengelyek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ülések.lámpák.vázak.e
lektronikák.álló.forgórészek.deknik.blokk felek.kerekek.hütők.minden tipusú alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITETT ÉS NEM EMLITETT MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOTT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFÖLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM
Hali!
Kinézetre eltérnek ill. a blokk is újabb.Meg már nem az YPVS powerral vannak szerelve többségük.Megbízható,pénztárca barát motorok.
Fogyasztása az enyémnek vegyesbe 5-6liter ha meg küldöm neki olyan 6-7,5 liter.Hát a kipuf. jó kérdés..Én is szereztem rá egyet elég borsos áron,friss gyapottal stb.. Teljesítményben dobott rajta érezhetően.Nem akarok hazudni nagyon nem próbálgattam a végét,hogy így mennyit megy nekem az számít,hogy minden helyzetből ki tudjon jönni és élvezet legyen vele a motorozás.Erősebb lett az biztos igaz ennyi pénzért.Egy rezóval viszont még erősebb lenne csak én már nem akarok rá áldozni 50eft-ot.
Van egy 3DD 125 Dt r-m svájcból, 100-nál nem nagyon akar többet menni, a blokk nem rég lett felújítva (már be van járatva), 21-es fúvóka, a kipufogó tiszta, a power is jó működik, pöc-röf hibátlanul megy a gép, de sajna még se megy úgy ahogy kéne, és az lenne a kérdésem hogy halottatok már olyanról hogy elektromosan lenne leszabályozva, és ha igen akkor szerintetek mi? Illetve tud valaki valamit vagy van valakinek 3DD Dt-je, mert eddig nem nagyon halott róla senki, de még a gyári szervízkönyvébe se találtuk meg ezt a blokkot
Haverom vett egy yz125-öt és mentem vele pár karikát és nagyon megtetszett :) Nézegettem motorokat és legjobban egy dt 125 tetszett, ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. :)
1.Mi a külömbség a sima dt és a dt r között?
2.Mennyit fogyaszt
3.Tuning kipubóm mit érdemses venni és így meddig lehet feltornászni a pacikat? :)
nekem a 125-s perselyezése meg fúrása 30e volt.Dugó ügyben meg nézz szét ebay-en.Nekem volt egy dt 50mx-m,angol belpiacos alap tulméretes hengerrel/úgynevezett big boar kitt-tel/Volt szerelve ahol az alap dugóméret 43 mm volt.Szerintem ott találsz hozzá.De ha perselyezteted akkor kisebb dugó kell bele az meg kapható
Biztos lehet, csak épp megéri e? Úgy hallottam, egy perselyezés nem épp olcsó mulatság. (Korábban egy 26ccm-es fűkasza perselyezésére + dugattyú legyártásra 25000Ft- ot mondtak nekem.)
Plusz még mindíg kellene hozzá egy 45mm-es dugattyú , amit csak legyártani tudnak, de nem biztos, hogy tartós lenne. Szóval szerintem inkább egy új hengerszettre fogok szavazni.
Köszönöm a választ! a perselynek nem hiszem gondja lenne, a tengely masszív, nem lóg. stabilnak tűnik. Viszont lehet, hogy a zégernek a helye van kikopva, nem feszül bele rendesen és lekoptatja magát a gyűrű. Bele raktam egy másik gyűrűt, remélem tovább bírja mint az előző. :/ Vissza fogok olvasni!
Köszi!
Amúgy szoktam ebay-ről rendelni,előtte volt egy régebbi formatervű dt 50-em de az is angol belpiacos volt,alap 42,5-s dugóval meg 16 mm teikei karbival.A tankidomok megvannak,csak 1-2 helyen törött,az oldalidomok meg egyáltalán nincsenek meg.Esetleg van olyan tipus aminek az idomjait fel lehet használni és kapható is?
Idehaza nem nagyon fogsz találni, a 3MN típus nem olyan gyakori, mint az MX. (Mondjuk nekem is 3MN-em van ) Nagyritkán lehet csak találni hozzá.
Ha viszont szoktál E-bay ről rendelni, akkor: http://www.ebay.de/itm/Yamaha-... http://www.ebay.de/itm/Yamah
a-...
A hátsó sárvédő belső ívét én egy szimpla alumínium lemezzel pótoltam.
Azt sajnos nem tudom megmondani, mert az enyém léghűtéses (abban 11 millis a zéger)
Egyébként vizes 80 asoknál nem a zéger a hibás, az csak a hiba egyik jelensége. Vagy a tengely kopik le, vagy a persely, és ezért van az, hogy folyton ledobja a zégert. (vagy mi)
Korábban már volt erről szó a fórumon, érdemes visszakeresni.
Sziasztok.Yamaha dt 50 3mn levegős motorhoz keresek oldalidomokat,tankidomot,fejidomot esetleg tankot meg hátsó sárvédőhöz belső ívet,Köszönöm a segítséget.
Haverom vett egy yz125-öt és mentem vele pár karikát és nagyon megtetszett :) Nézegettem motorokat és legjobban egy dt 125 tetszett, ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. :)
1.Mi a külömbség a sima dt és a dt r között?
2.Mennyit fogyaszt
3.Tuning kipubóm mit érdemses venni és így meddig lehet feltornászni a pacikat? :)
mindenképpen szerezz egy vékonyabb csöves kipu rendszert, és egy 3MB-s hengerfejet, a hengert ahogy gondolod, szerintem nincs kedved azt is megfúrni és újra dugózni