Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez léghűtéses blokk, vagy vizes?

G.
Sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy a dt 80-ason (mondjuk nekem rd-m van de ugyan az a blokk). A berúgó közlő fogaskerék tengelyén hányas a seeger gyűrű? Az én motorom elkezdte játszani a "luft berúgást" szétszedtem, és ledobta a seegert a tengelyről... Ott csücsült a tengely végén, majdnem leesett. (ez egy 11 mm-es gyűrű volt) Vettem egy 10-est de ez pedig kicsi rá... A 11-es kb kibírt 3 hónapot rajta. Esetleg más megoldás? tapasztalat valakinek? Help! köszi!
Ez mire való power motor? TZR-é lehet? Nekem ilyen van a DT-n maszekba felfogatva..
Sziasztok Skacok! egy kérdésem lene felétek ! lc 2 dt 125 vettem egy uj power elektronikát de nem mükszik közben kiderült h a cdi a szar... megbánthatta e cdi az uj power elektronikám?köszi a választ!
Mégse.
Haha, ne is mondd

Tegnap kijött hozzánk két rendőr azzal a dumával, hogy megszeretnék nézni a nyilvántartásukban szereplő .....rendszámú fehér Yamaha DT 125-ösömet. Csináltak róla pár fotót, főleg a rendszámról, de mivel a csavarjain volt vagy 2 kiló rákötött sár, így úgylátom arra jutottak, hogy valszeg nem volt lecsavarozva a napokban. Meg kérdezgettek, hogy használtam-e a motort a napokban. De egy szóval se mondták, hogy a bankrobbantás miatt szaglásznak, csak ködöltek, hogy ellenőrzik a nyilvántartást, mert sok a rendszám nélkül használt ilyen motor, de minden rendben, ne "féljek".
Az elején amíg nem esett le a jöttül oka, addig jól beszartam, hogy vajon hol fotóztak le a géppel, melyik természetvédelmi úton, és jönnek lefoglalni
helló 5000t
2012. szeptember 24.-ei hozzászólás, esélyesen már aktualitását vesztette.
Viszont nekem van mindenféle kacatom, ha érdekel. Power motor is, és vezérlőegység is. Adatlapomon megtalálod az e-mail címem, ha bármi kell még írj, és megdumáljuk.
a power vezérlő elektronikát mennyibe adnád?
Üdv. Egy olyan kérdésem lenne, hogy 125-ös ból valaki csinált már nagyobbat, 150, 180 cm3-et. Mik a vélemények, vajon mennyire birná kuplung, váltó, hajtókar stb? Nekem elöször valami 150 es körüli dugó volt benne, csak szét volt kopva minden, de meg úgyis nagyon ment ha beindult. Felujitás után meg 125 került bele, most meg torom a fejem, hogy jó lenne a nagyobb...
Na,Melyikőtök robbantott bankot?A tv ben látszik a FEHÉR 125R..
Azért csak 1 gyűrű van benne, mert 6 alatt úgysemmegy, mert nyitottabb mint a gyári, és 6felett már nemigen kell 2 gyűrű
Igen, levegős a henger. Ha megveszem az új hengerszettet, akkor viheted. (Majd jelentkezem...)
Egyébként tegnap nézegettem képeken a két lehetséges választottat, és őszintén szólva az Airsal jobban kidolgozottnak tűnik, az öntési hibák szépen el vannak dolgozva, míg az Athena nem ilyen kidolgozott.

G.
Ha levegős az a döglött polini, akor az engem érdekelhet.
Közben kicseréltem a motorban a gyertyát. NGK BR9ES-t raktam bele. A motor továbbra is kihagyott. Viszont állítottam a levegő csavaron, adtam neki még egy kis zoxigént, és jobbnak tűnik. A kivett gyertya elég sötét színű volt, kicsit taknyos is. Szóval lehetséges, hogy csak túl sok kaját kap. (Sőt, valószínű.)
Esetleg gyertyapipa, vagy gyújtótrafó hiba miatt lehetséges, hogy kihagy? Igazság szerint kb. csak azok nem voltak még kicserélve eddig.
Üdv.

Sajnos a DT 50-esemen meghalt a Polini henger + dugó páros. (Valószínüleg gyertyacserénél beeshetett valami kosz és felpolírozta a hengerfalamat.)
Mivel fúrni már nem lehet, mert túl vékony a hengerfal, így most cserélnem kell az egészet.
A kérdésem az lenne, hogy most találtam a neten egy bontott Polini hengert, de azt is fúrni kell + új dugó kell majd hozzá, de azt meg csak csináltatni lehet, mert nincs ilyen méretű dugó (46mm).
Így viszont a minősége nem lesz olyan, mint egy gyári dugónak.
Vagy a másik lehetőség, hogy veszek egy Airsal hengerszettet. Így kb egy tizessel többe kerülne, de az talán jobb lenne. Vagy nem?
Esetleg Athena +20k ért ?

Apropó, ezekbe miért csak egy gyűrű van? (Az Egy Gyűrű fura! )

Szerintetek melyik lenne a legjobb megoldás?

G.
Anno volt egy 2004-es évjáratú DT-m. Azon volt ilyen cucc, de nekem is le volt dugózva. Az előző tulaj nekem azt mondta, hogy a rezonátorból egy csonk kiállt eredetileg, onnan egy cső vezetett ebbe a dobozba. Elvileg valami kipuffogógáz visszavezetés, mely a környezetvédelmi normák miatt került oda. A teljesítményt pedig csökkenti.
Hogy ebből mi igaz? Fogalmam sincs, nekem is csak mondták. Hozzám már úgy került a motor, hogy a rezonátoron be volt hegesztve a csonk helye, így nem is alakítottam vissza,
A litium elem speciális töltést igényel. Szerintem ne is próbáld meg.
Köszönöm a segítséget!
A héten tervezem levenni az oldaldeklit,a váltó felől..
Berúgószerkezet miatt.
Az lenne a kérdésem,hogy az olajpumpát és a vízszivattyút is le kell vennem,vagy csak húzzam le a csöveket? Esetleg ennek a menetét ha tudod leírnád?
Előre is köszönöm!
Ez már barátibb.
Szia!
Találtam itthon még egy ilyenem: Panasonic
Ez már jó lesz a dt-be?
4,3V /cellával is kell tölteni néha, plusz a motorban nincs stabilizálva se a töltőfesz.
Ha bevállalod, hogy felrobbanjon alattad, akkor hajrá. A li-ion akkuknak egy specifikus áram kell töltéskor, se több, se kevesebb, majd egy bizonyos pont után egy állandó feszültségen kell őket tölteni.
De ha lefelezem akkor 3,2 Ah lenne! De a li-ion nem jó? Pedig jobb mint a zsellés! Most nézem egy ilyen 3,7v 1600mA "aksi" 2000ft és ebből van 18 db..
Éz az a legszebb hogy nem tudom honnan van!
Szia. 18db 3,7v 1600mA li-ion van összekötve így: 14,8V 6,4A