Sziasztok uj vok ittt,kérdésemlenne tud e vki segíteni,dt 50 mx hez kellene nekem porlaszto felujito szett,ha nem is komplett,de egy tüszelep,meg egy tömités tuti,előre is kösz
Tuti tipp a motorblokkban lévő olaj mennyiségének megállapításához:
Leengeded az olajat a blokkból egy tiszta edénybe, majd megméred, hogy mennyi is az annyi, ezután visszatöltöd a blokkba. Ha meg kevés, akkor utánatöltessz.
Szia.
Leengedtem a benzint,karbit kipucoltam,olajcsonkot beékeltem puha fával.
Kevertem 1liter 1:40-es keveréket és beletankoltam,beindítottam de 4-5 másodpercig pöfögöt és leállt.
Gyertya ki (BR9ES) és csillogot a benzintől.
Visszaraktam a IRF6J gyertyát és azzal megy,és szép barna színe van.
Az olajbentőnél kitekertem a kupakot és belenéztem,olajat nem láttam.
Az lenne a kérdésem, hogy fel van öntve 750ml-el ,akkór kellene látnom a kuplungkosáron az olajat?
Nekem 13 van az 57 el nagyon jól megy vele terepen, ha egyesbe vissza is kell váltani akkor már nincs akadály előtte, nem tudtam még olyan dombnak menni, hogy ne birta volna, inkább már nem tudtam rajta maradni a motoron mert kapart megy ugrált. Ja és úgy 85-90 a vége igy a sebességnek aszfalton. ja és DT 125R az enyém.
Gyári 16/57-es áttétel helyett milyet ajánlotok? Terepen így kissé már kevésnek bizonyul a 95 kilóm alatt, de azért úgy akarom, hogy még az utcán is tudjam használni. Ötlet valakinek? Kinek mi vált be?
Én inkább meik országban. Románia, erdély, azon belül meg hargita megye, szóval közületek mindenki nagyon messze van. Másképp nem számítana egy 100-200 km se, de nem annyi van sajnos.
Sajnos normális szerelő nincs a közelben, ahol volt ott meg annyira se jutottak mint én, sajnos ez van. Amúgy meg befejeztem az allitgatast, így marad ahogy van, max meg megnézem a fipufogot, amúgyis terepen használom és ott mindig kell a fordulat, nem olyan vészes így ahogy van.
Sajna tanácstalan így az ember.
Te vagy ott, te látod, illetve nem.
Norbee nevű felhasználónak javítottam így online a motorját hónapokig, mikor eluntam, s mondtam hozza el.
Karburátornál-povernél kereste a hibát, pedig ott volt a szeme előtt.
A kipufogó volt elkoszolódva.
Ő is már szénné állítgatott mindent mire elhozta, majd én elkezdtem átnézni.
Karbipucolás, meg rendberakás, mert sikerült így az állító csavarokat szétgányolni, pover beállítás.
Leveszem a kiput, erre vastagon tele koksszal.
Kiégettem, és utána működött mint az óra.
Ha nem szakmád, itt csak tanácsokat, ill. ötleteket kaphatsz, de azzal tapasztalat nem sokra mész.
Előbb-utóbb szerelőnél köt ki a bicaj.
Neked kell eldöntened, hogy szívsz vele tovább, s több dolgot tönkreteszel még, ezáltal halmozod a hibák állapotát, vagy meglátogatsz egy szerelőt, aki normális, és nem csillagászati áron javít.
Ezt kell mérlegelni, s dönteni.
Hiába nézegeted, egy karbipucolásba nem csak a fúvókák tisztítása, hanem a csatornák tisztítása áteresztőképességének vizsgálata is benne van.
Gondolom ezeket is ellenőrizted, a kehelycsövet is kipucoltad, főfúvóka méretét leellenőrizted, mintúgy a benzinszint magasságot.
Mellesleg a suberttű helyzetelő lemeze középen van gyárilag, s mivel azon is állítottál, gondolom fogalmad sincs hogy azzal azért nem értél el semmit, mert a tű csak a középtartományban szabályoz.....
Nem akartam kioktató lenni, ne haragudj.
Csak rá akartam világítani, hogy tapogatózol a setétben.
Keress szerelőt!
BUÉK.
Valszeg nagyon rá van állítva az olajzás.
Próbáld meg kikötni ideiglenesen, leengedni a benzint, s bekeverni azt 1:40-es keverékre.
Ha úgy jó, akkor megvan a hiba.
Megpróbáltam, lecseréltem a karbi alját, meg átnéztem minden kis lyukat, de semmi se változott, nem tudok sehogyse normális alapjáratot beállitani, beállitom egy kis ideig jár, az se mindig egyenletes utána meg leáll, nagy fordulaton meg húz mint az állat, jobbat nem is kivánhatnék, csak ez az alapjárat bosszant még mindig.
Sziasztok!
Hogyan tudnám kideríteni hogy szimeringes-e a motor? (Dt80lc2)
A gyári 9-es hőértékű gyergyát két másodperc alatt beköpi!
Egy használt 6-os hőértékű(platina) gyergyával tökéletessen mükszik.
De viszont eléggé füstől..
Köszönöm a segitséget, megpróbáltam, de nálam épp az ellenkezőjét váltja ki, vagyis nem nő a fordulat, hanem csökken és leáll, ilyenkor ha kicsit ráadom a szivatót akkor újra megy kis ideig. Befele csavarva a levegő csavar akkor nő a fordulat, de az nem jó azért mert akkor nagy fordulaton nem megy jól a motor, meg alapjáratot se lehet állitani. A tűn is emeltem egyet, de az se használt. Arra gondolok, hogy vajon nem kapna elég benzint? Na meg van még egy rendellenesség, nem tudom hogy az határozhate valamit, ez az lenne, hogy a tulfolyót valaki előttem beragasztotta valamivel, tehát azon se levegő, se benzin nem tud kijutni.
És akkor a TDR rezóból kiokosította valaki, vagy csak évjárat miatt más?
Mindegy is, tőlem oszt' elfér, csak kíváncsi voltam mi az? :))
Egyébként anno a 2004-es DT-m rezója ketté volt vágva, mert valami fojtás volt benne, hogy beleférjen a 11 kW-ba. Az előző tulaj szerint utána jelentősen jobban ment a gép.
A mostani DT-m 92-es évjáratú, ezekben még nem volt ilyen fojtás? (Igazából papír szerint 20 kW-os a motor, pedig pont az A1-es jogsi miatt vettem 125-ös DT-t, tehát lehet nem is volt lefojtva sose?)
DT 125 R-em rezonátorjában, közvetlenül a henger után van egy perforált lemezből hajtott cucc. Ez mi lehet? A blokk kompletten egy TDR-ből való, annak a rezonátorjában nem volt ilyen cucc, talán jobban is ment.
Valami fojtás volna, vagy az előző tulaj berhelhetett benne?
Üdv.
Besokall alapon.
Az alapjárati keveréken kell állítani.
Tekersz kifelé 1 fordulatot, s utána teszt.
Ezzel levegőt adsz neki többet, magasabb lesz a fordulat amit majd kompenzálsz az alapjárati csavarral.
Leengeded az olajat a blokkból egy tiszta edénybe, majd megméred, hogy mennyi is az annyi, ezután visszatöltöd a blokkba. Ha meg kevés, akkor utánatöltessz.
G.
Leengedtem a benzint,karbit kipucoltam,olajcsonkot beékeltem puha fával.
Kevertem 1liter 1:40-es keveréket és beletankoltam,beindítottam de 4-5 másodpercig pöfögöt és leállt.
Gyertya ki (BR9ES) és csillogot a benzintől.
Visszaraktam a IRF6J gyertyát és azzal megy,és szép barna színe van.
Az olajbentőnél kitekertem a kupakot és belenéztem,olajat nem láttam.
Az lenne a kérdésem, hogy fel van öntve 750ml-el ,akkór kellene látnom a kuplungkosáron az olajat?
Gyári 16/57-es áttétel helyett milyet ajánlotok? Terepen így kissé már kevésnek bizonyul a 95 kilóm alatt, de azért úgy akarom, hogy még az utcán is tudjam használni. Ötlet valakinek? Kinek mi vált be?
Te vagy ott, te látod, illetve nem.
Norbee nevű felhasználónak javítottam így online a motorját hónapokig, mikor eluntam, s mondtam hozza el.
Karburátornál-povernél kereste a hibát, pedig ott volt a szeme előtt.
A kipufogó volt elkoszolódva.
Ő is már szénné állítgatott mindent mire elhozta, majd én elkezdtem átnézni.
Karbipucolás, meg rendberakás, mert sikerült így az állító csavarokat szétgányolni, pover beállítás.
Leveszem a kiput, erre vastagon tele koksszal.
Kiégettem, és utána működött mint az óra.
Ha nem szakmád, itt csak tanácsokat, ill. ötleteket kaphatsz, de azzal tapasztalat nem sokra mész.
Előbb-utóbb szerelőnél köt ki a bicaj.
Neked kell eldöntened, hogy szívsz vele tovább, s több dolgot tönkreteszel még, ezáltal halmozod a hibák állapotát, vagy meglátogatsz egy szerelőt, aki normális, és nem csillagászati áron javít.
Ezt kell mérlegelni, s dönteni.
Hiába nézegeted, egy karbipucolásba nem csak a fúvókák tisztítása, hanem a csatornák tisztítása áteresztőképességének vizsgálata is benne van.
Gondolom ezeket is ellenőrizted, a kehelycsövet is kipucoltad, főfúvóka méretét leellenőrizted, mintúgy a benzinszint magasságot.
Mellesleg a suberttű helyzetelő lemeze középen van gyárilag, s mivel azon is állítottál, gondolom fogalmad sincs hogy azzal azért nem értél el semmit, mert a tű csak a középtartományban szabályoz.....
Nem akartam kioktató lenni, ne haragudj.
Csak rá akartam világítani, hogy tapogatózol a setétben.
Keress szerelőt!
BUÉK.
Próbáld meg kikötni ideiglenesen, leengedni a benzint, s bekeverni azt 1:40-es keverékre.
Ha úgy jó, akkor megvan a hiba.
Hogyan tudnám kideríteni hogy szimeringes-e a motor? (Dt80lc2)
A gyári 9-es hőértékű gyergyát két másodperc alatt beköpi!
Egy használt 6-os hőértékű(platina) gyergyával tökéletessen mükszik.
De viszont eléggé füstől..
H azt lezárod, akkoraz ufóházba macerásan jut benzin:)
Mindegy is, tőlem oszt' elfér, csak kíváncsi voltam mi az? :))
Egyébként anno a 2004-es DT-m rezója ketté volt vágva, mert valami fojtás volt benne, hogy beleférjen a 11 kW-ba. Az előző tulaj szerint utána jelentősen jobban ment a gép.
A mostani DT-m 92-es évjáratú, ezekben még nem volt ilyen fojtás? (Igazából papír szerint 20 kW-os a motor, pedig pont az A1-es jogsi miatt vettem 125-ös DT-t, tehát lehet nem is volt lefojtva sose?)
DT 125 R-em rezonátorjában, közvetlenül a henger után van egy perforált lemezből hajtott cucc. Ez mi lehet? A blokk kompletten egy TDR-ből való, annak a rezonátorjában nem volt ilyen cucc, talán jobban is ment.
Valami fojtás volna, vagy az előző tulaj berhelhetett benne?
Lenne egy eladó tömítéskészletem, jobban mondva ami megmaradt belőle.
Mondjuk 1500 forint +posta.
Szám alapján ilyen.
Besokall alapon.
Az alapjárati keveréken kell állítani.
Tekersz kifelé 1 fordulatot, s utána teszt.
Ezzel levegőt adsz neki többet, magasabb lesz a fordulat amit majd kompenzálsz az alapjárati csavarral.