Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen akku az ? Hogy fér bele ? Cellánkét durván 2 volt a feszültség 6 db. van így adódik össze a 12 volt.Az lehet , hogy a maximális töltő feszültséget írja. Csak savas vagy zselés akkut tegyél bele. 3 A/ ó akksi van benne gyárilag.
Keresek dt 125 első kerék küllőket / tárcsafékes /.6 db. kellene.
Az enyémen is van, a fene se tudja mi a funkciója, de biztossan okkal került oda, én nem piszkálnám.
az újabb évjáratúakba láttam én olyat. ha kiszeded és ledugózod a helyét elvileg rosszabb nem lesz
Én nem a YEIS-re gondolok. Ezért is írtam oda, hogy a benzincsap mellett. (nem mögött) :D
Szia. Abban a vákumdobozba összegyült levegő megy bele a hengerbe a keverékkel együtt.Ezzel emelve a teljesítményt.
Van az a műanyag "vákumdoboz" ami a légszűrő csonkba csatlakozik (a benzincsap mellett) bele, annak mi a szerepe? Mert a képeket elnézve egy csomó DT-n nincs már rajta, de olyat is láttam, hogy beszigszalagozták a nyílást rajta és úgy tették vissza a helyére.
Sziasztok!
Dt 80 lcII-be szeretnék aksit tenni.
Nos,van itthon 1 zsír új aksi,de nem merem beszerelni.
14,8V 7 Amper

Gondolom a töltő csak 14,4-ig tölti...
De elforog csak nagyon lassan, nincs fordulaton erő benne, de ha úgy állítom el a power szelepet hogy üresben is kinyissa teljesen akkor nagyon megy(megjön a hangja is) viszont alul halott, és még meg is fullad induláskor. Találtam valamit lehet ez lesz a megoldás.

http://www.youtube.com/watch?v...

Szerinted?
Beállítom hogy teljesen ki tudja nyitni, mivel így többet fordít ezáltal be is fogja zárni. Az hogy tovább fordítja zárt irányba szerintem nem gond, vagyis úgy gondolom.
Azt tudom, azért gondoltam, hogy valami relé..


Főtengelyen 2 féle csapágy van ! Legalábbis amikor cseréltem nem lehetett egyforma :)
Könyvben sajna nem jól írják....
Ezek kellenek : csapágyak a főtengelyhez: 6304 , 6204

http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Sziasztok!
Valakinek nincs esetleg 125 LC I- hez gyújtásalaplapja, vagy rezonátorja?
Pontosan nem tudom, hogy mit csinál, de az enyémen az kattan, ha gyújtásra rakom. Hátha ez az infó is segít.
Üdv!

Adott egy DT 125 R ('92-es). Egy '94-es TDR-nek a blokkja került bele. A TDR tökéletesen működött, mielőtt szétszedtem. A blokkot átraktam a DT-be. Karbit kipucoltam, meg ilyenek. Power-szelepet beállítottam. A gond a következő: Kis fordulaton elindul szépen a motor, majd nagyjából 5-7 ezres fordulatszám tartományban dadog, illetve inkább durrog. Ha ezen a tartományon túllépett, akkor megy jól.
Megjegyezném, hogy a DT-ben a TDR lánc-áttétele van (ami 17-es hátsókerékhez való), viszont a DT 18-as kereke van benne. Ez ilyen ideiglenes megoldás, amíg meg nem jön a gumi a 17-es kerékre. Emiatt kissé hosszú ugyan az áttétel, ami eléggé érződik is. Viszont emiatt gondolom durrognia nem kéne.
Ez a jelenség lehet rossz gyertya miatt? Esetleg rossz karburálás? (Kissé sötét a gyertya, de mivel szét volt szedva az olajzás, így még keverékkel van a tankban, viszont már a különolajzásból is kapja az olajat, füstöl is rendesen.)
Kábeleket, csatlakozásokat átnéztem, azok mind jók.

Ja, és egy próbakört mentem a géppel. Menni ugyan ment, amikor átlépte ezt az 5-7 ezres fordulatot, viszont a kipuffogó úgy felmelegedett, hogy az összekötő gumicsövet megolvasztotta. Ez nekem azért is fura, mert eddig több ezer km-en keresztül semmi baja sem volt ennek a gumicsőnek.

Köszi előre is!
Elvileg kinyit, csak terhelésen.
Mi a baj, nem forog le teljesen?
köszi.
Akkor ez már nem is nyit ki teljesen?
2000.-től így működik a pover.
Üdv mindenki.
Kellene 1kis power beállítás segítség, dt 125r 2005-ös.
Beállítom alaphelyzetben(nyitva, fül elvágólag), beindítom
nem zár be csak félig, negyed gáz-nál visszazár, majd padlógáz elkezd nyitni de nem fordul vissza teljes nyitásra. Ha elforgatom úgy hogy padlón kinyisson , akkor alacsony fordulaton nem zár be(nagyon gyenge alul), 96-os dt nél nem így működőt!
Ennek így kell működnie, vagy valami rossz?
yamaha 125dt. tegnap este öntöttem bele tömitős cuccot, ma még nem csepeget a vizem lehet megoldotta
Yamaha dt 125-höz szeretnék ypvs vezérlő cdi-t. Írjatok!
Az üresjárat visszajelző csatlakozója.
A tömítő adalék ehhez nem jó mert ezt a nyomást nem tudja már tömíteni. Milyen motorod van pontosan ?
Nem mert belemegy a kötegbe.
nem tudod vissza vezetni hova megy?
A csatira gondolok. Valami relé szerűség, de nem tudom pontosan mi. Semmi infot nem találok róla sehol.