Milyen akku az ? Hogy fér bele ? Cellánkét durván 2 volt a feszültség 6 db. van így adódik össze a 12 volt.Az lehet , hogy a maximális töltő feszültséget írja. Csak savas vagy zselés akkut tegyél bele. 3 A/ ó akksi van benne gyárilag.
Van az a műanyag "vákumdoboz" ami a légszűrő csonkba csatlakozik (a benzincsap mellett) bele, annak mi a szerepe? Mert a képeket elnézve egy csomó DT-n nincs már rajta, de olyat is láttam, hogy beszigszalagozták a nyílást rajta és úgy tették vissza a helyére.
De elforog csak nagyon lassan, nincs fordulaton erő benne, de ha úgy állítom el a power szelepet hogy üresben is kinyissa teljesen akkor nagyon megy(megjön a hangja is) viszont alul halott, és még meg is fullad induláskor. Találtam valamit lehet ez lesz a megoldás.
Szerinted?
Beállítom hogy teljesen ki tudja nyitni, mivel így többet fordít ezáltal be is fogja zárni. Az hogy tovább fordítja zárt irányba szerintem nem gond, vagyis úgy gondolom.
Főtengelyen 2 féle csapágy van ! Legalábbis amikor cseréltem nem lehetett egyforma :)
Könyvben sajna nem jól írják....
Ezek kellenek : csapágyak a főtengelyhez: 6304 , 6204
Adott egy DT 125 R ('92-es). Egy '94-es TDR-nek a blokkja került bele. A TDR tökéletesen működött, mielőtt szétszedtem. A blokkot átraktam a DT-be. Karbit kipucoltam, meg ilyenek. Power-szelepet beállítottam. A gond a következő: Kis fordulaton elindul szépen a motor, majd nagyjából 5-7 ezres fordulatszám tartományban dadog, illetve inkább durrog. Ha ezen a tartományon túllépett, akkor megy jól.
Megjegyezném, hogy a DT-ben a TDR lánc-áttétele van (ami 17-es hátsókerékhez való), viszont a DT 18-as kereke van benne. Ez ilyen ideiglenes megoldás, amíg meg nem jön a gumi a 17-es kerékre. Emiatt kissé hosszú ugyan az áttétel, ami eléggé érződik is. Viszont emiatt gondolom durrognia nem kéne.
Ez a jelenség lehet rossz gyertya miatt? Esetleg rossz karburálás? (Kissé sötét a gyertya, de mivel szét volt szedva az olajzás, így még keverékkel van a tankban, viszont már a különolajzásból is kapja az olajat, füstöl is rendesen.)
Kábeleket, csatlakozásokat átnéztem, azok mind jók.
Ja, és egy próbakört mentem a géppel. Menni ugyan ment, amikor átlépte ezt az 5-7 ezres fordulatot, viszont a kipuffogó úgy felmelegedett, hogy az összekötő gumicsövet megolvasztotta. Ez nekem azért is fura, mert eddig több ezer km-en keresztül semmi baja sem volt ennek a gumicsőnek.
Üdv mindenki.
Kellene 1kis power beállítás segítség, dt 125r 2005-ös.
Beállítom alaphelyzetben(nyitva, fül elvágólag), beindítom
nem zár be csak félig, negyed gáz-nál visszazár, majd padlógáz elkezd nyitni de nem fordul vissza teljes nyitásra. Ha elforgatom úgy hogy padlón kinyisson , akkor alacsony fordulaton nem zár be(nagyon gyenge alul), 96-os dt nél nem így működőt!
Ennek így kell működnie, vagy valami rossz?
Dt 80 lcII-be szeretnék aksit tenni.
Nos,van itthon 1 zsír új aksi,de nem merem beszerelni.
14,8V 7 Amper
Gondolom a töltő csak 14,4-ig tölti...
http://www.youtube.com/watch?v...
Szerinted?
Beállítom hogy teljesen ki tudja nyitni, mivel így többet fordít ezáltal be is fogja zárni. Az hogy tovább fordítja zárt irányba szerintem nem gond, vagyis úgy gondolom.
Főtengelyen 2 féle csapágy van ! Legalábbis amikor cseréltem nem lehetett egyforma :)
Könyvben sajna nem jól írják....
Ezek kellenek : csapágyak a főtengelyhez: 6304 , 6204
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Valakinek nincs esetleg 125 LC I- hez gyújtásalaplapja, vagy rezonátorja?
Adott egy DT 125 R ('92-es). Egy '94-es TDR-nek a blokkja került bele. A TDR tökéletesen működött, mielőtt szétszedtem. A blokkot átraktam a DT-be. Karbit kipucoltam, meg ilyenek. Power-szelepet beállítottam. A gond a következő: Kis fordulaton elindul szépen a motor, majd nagyjából 5-7 ezres fordulatszám tartományban dadog, illetve inkább durrog. Ha ezen a tartományon túllépett, akkor megy jól.
Megjegyezném, hogy a DT-ben a TDR lánc-áttétele van (ami 17-es hátsókerékhez való), viszont a DT 18-as kereke van benne. Ez ilyen ideiglenes megoldás, amíg meg nem jön a gumi a 17-es kerékre. Emiatt kissé hosszú ugyan az áttétel, ami eléggé érződik is. Viszont emiatt gondolom durrognia nem kéne.
Ez a jelenség lehet rossz gyertya miatt? Esetleg rossz karburálás? (Kissé sötét a gyertya, de mivel szét volt szedva az olajzás, így még keverékkel van a tankban, viszont már a különolajzásból is kapja az olajat, füstöl is rendesen.)
Kábeleket, csatlakozásokat átnéztem, azok mind jók.
Ja, és egy próbakört mentem a géppel. Menni ugyan ment, amikor átlépte ezt az 5-7 ezres fordulatot, viszont a kipuffogó úgy felmelegedett, hogy az összekötő gumicsövet megolvasztotta. Ez nekem azért is fura, mert eddig több ezer km-en keresztül semmi baja sem volt ennek a gumicsőnek.
Köszi előre is!
Mi a baj, nem forog le teljesen?
Akkor ez már nem is nyit ki teljesen?
Kellene 1kis power beállítás segítség, dt 125r 2005-ös.
Beállítom alaphelyzetben(nyitva, fül elvágólag), beindítom
nem zár be csak félig, negyed gáz-nál visszazár, majd padlógáz elkezd nyitni de nem fordul vissza teljes nyitásra. Ha elforgatom úgy hogy padlón kinyisson , akkor alacsony fordulaton nem zár be(nagyon gyenge alul), 96-os dt nél nem így működőt!
Ennek így kell működnie, vagy valami rossz?