Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lenne még egy fontos kérdésem, a kuplunk felőli oldalon kétféle boritás található, van e valami különbség alatta és ha igen akkor mi lenne az? leginkább az lenne a fontos h a főtengely egyformae bennük.
Köszönöm a választ, remélem rendben lesz holmi, mivel ugyanis teljesen hiányzik a power vezérlő része, és most akarom rendberakni, mivel találtam egy olyan motort ami motorhibás és arról raknám át, reménykedek hogy azon jó lesz, de ha nem akkoris megéri azt amit kérnek a motorért
CDI-től, a narancssárga vezetéken.
Nem tudod mérni, mert impulzust kap.
Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy yamaha DT125R motoron a power szelep vezérlő elektronika honnan kellene kapja a jelet?
világos!
Nem értetted a poént! A hírdetés 2013-ban került fel most meg már 2014 van.... Azóta eltelt egy év.

G.
Bocs, de 3 hónapja hirdetem...
Ez a hírdetés már egy éves, lehet, hogy már nincs meg neki...

G.
Szerintem nem sok az a km, nem azt kell nézni hanem hogy egyben van-e a motor!.
De bátran ajánlom neked őt :http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Enduro kerekekkel felszerelt és ezzel birsz menni erdőben is, mert ahogy láttam ott is megfordultál a simsonnal .
BUÉK!
Yamaha dt 125 x vásárlás előtt álok.szerintetek nem sok 24000 km?
Köszönöm a választ előre is
Vagy felakad az ufó,vagy xar a tűszelep, satöbbi.
Le kell ellenőrizni az üzemenyagellátást.
Távgyógytva nem megy.
(bár... tedd a kezed a monitorra.. küldöm a karbijavító energilyját D:)
Tehát lehet ereszt a szívató vagy szimeringes?
Kisebb nőértékű gyertya hamarabbbemelegszik,ezért ha szimeringes, vagy ereszt a szivató vagy akrámi ezt nehezebben köpi le a motor
Simsonból kivett IZULATOR gyertyával beindul! Miért köpi be a gyári BR9ES gyertyát? Kivesszem,megtakarítom,visszateszem,pöcre beindul,elindulok 1-es,és 2-es sebességnél lefullad. De lefulladás közben feltűnően sok füstöt pöfög ki!
Lehet hogy gyertyacserénél gyertyapipát is kellet volna cserélnem?
Mert a gyertyapipán van valami ohm jelzés,gondolom zavarszűrős.
Holnap szülinapom de motorozni se tudok,pedig jó az idő!
Sziasztok!
Eladó a motorom, már nem birok tovább várni a nagyobbra!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Érdeklődni telefonon. Köszi hogy megnézted.
Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy DT 80-as mocit!
Kicseréltem a gyertyát,mert valami BR6-os rövid menetes volt
benne..
Most beletettem a gyári hosszú menetes NGK BR9ES-t 5 km után leállt..
Gyertya ki,és láttam hogy tiszta benzin az egész,megtakarítottam és visszaraktam.
Beindítom megy 5 métert megint leáll! Ezt eljátszottam 2x és ugyan úgy beköpi!
Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm!
sziasztok
keresek yamaha dt 125 lc2 hez kerékagyat elsőt hátsót
Sziasztok!
Ha tud valaki segítsen,munkába járáshoz kellene egy megbízható 50-s motor,cserébe ezt tudom felajánlani!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Hát ezen a mocskos motoron a gyári 8000nél elfogy kb a gianelli meg ott indul de nekem az lc-1en mikor már tényleg tudna valamit asszondja hogy blöööö.
Már beletörődtem hogy az lc2 gyújtása más és azért jó arra a gianelli.
Csak kíváncsi vagyok mi lehet.
Remélem nem zavarlak ilyen kérdésekkel
Iylasmire nemigen lehet válaszolni..

Mondjuk ellenérzés képpen lehet a két motoron gyújtást cserélni..
nyilván máshol dolgzik a két kipu.

Először mindenki a fordulatot sapnnolná felfele, de idővel már nem az lesz a cél, hogy többet forogjon, hanem, hogy ugyan azt lentebb tudja.
Szóval, attól hogy nem forog annyit, nem feltételnül rosszabb, sőt.
Haverom lc2jén meg vígan 13000be forog, viszont azt tudni kell hogy az lc-1 en micsubicsi gyújtás van az lc2-n meg valami más. Lehet a gyújtás a ludas?
Zoli bácsi:)
Van ugye nekem egy régi 80-asom, hajítottam rá egy gianelli rezót, fúvókázás persze megvolt meg minden lófasz.
Azt itt jön a lényeg 11000-nél megáll mint az óra, viszont a mocskos gyári rezóval meg 12500ba is beforog.
Mi a lófasz lehet vele?
Sziasztok! Segítsetek légyszi a mikuni 20-as porlasztó üzemanyag szintjének beállításában.
Hány milire állítsam az úszó alját, vagy van jelölés az ülepítőben, hogy mennyi benya legyen benne szétszedéskor?
Köszi!