Háát köszi csináltam egyet de az ék a helyén volt. Megmértem a kompressziót 0.1 volt szétszedtem a dugattyú tetejéből egy darab letörött a gyűrük meg besülve úgyhogy ez volt a hiba oka
A fehérfém egy ón tartlamú rendkívül puha ötvözet, aminek a sikálsi tulajdonságai ugyan jók, de a felületi keménysége az eléggé kicsi így csak folymatos nyomásos olajozással játszik, például iylen van a régebbi kocsik hajtórúdszemében alul.
Viszont vegyük észre, hogy a berugószerkezet nem nyomásos oljaozással kenődik,hanem ami bejut bejut, ami nem az nem alapon.
Aki főzött már meg lada motort, az tudja mennyire hihetetlenül gyorsan megy tönkre a hkarcsapágy, ha nincs olajozás, mert mondjuk eltöműdött a pumpa felszívó csöve az olajteknőben. Ilyenkor a kocsinak mindössze néhány 100 métere van hátra a kalapáló hangig.
Szóval csapágybonz köll oda:)
80ashoz van egy lendkerék lehúzóm(nem tudom mihez jó még) 1x volt használva
középen is csavar van szóval nem cseszi széjjel a lendkerékben a menetet
ha érdekel (vagy bárkit) írj mailt, írd meg hogy neked mit ér és megegyezünk
Hiába drága.. Ha meg kell csinálni akkor meg kell csinálni!
Majd ha jobb idő lesz írok neked levelet.
Most hidegbe nem szeretnék motort szerelni...
Fránya tél..
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Érdekel valakit! Nem tudom mi nem jól van beállítva vagy miért nem megy de beindul felpörög és egyből leáll akit érdekel írjon az irány ár megegyezünk!
Én akár csinálhatnék is, ha küldesz mintát vagy pontos méretet.
Egyetlen gond van, csak az anyag ami oda tényegesen megfelelő alaphangon 2 rugó.
Mondjuk elmegyek anyagot venni 2 óra, megcxsinálom az is valamennyi.
Namost, ha csak 1000 forintos órabért számolok, akkor sem áll meg 5 rugó alatt, ennyiért meg elküldene bárki a víz alá száritkozni.
persze, a munkahelyről csórt rézből, a főnök gépén, a főnök áramával nyilván megy két sörért is..
Nem teljesne értem ezt a parát a víz leengedésével kapcsolatban..
lelengeded, feltöltöd, szevasz, nemigen vannak trükkjei egy iylesmi egyszerű motornál.Ha kupak nélkül beindítod, és ahogy forgatjaa vizet, kicsit lemegy a szint, utánaöntöd és ámen.
Légbuborék meg kb mindenképpen marad benne, azt majd kidolgozza később érdemes ránézni a szintre, de legfeljeb egy újjnyi zok belőle hiányozni és ennyi.
A berugo szerkezet megnézéséhez meg nem kell leengedni az olajat, elég feldönteni a gépet az oldalára ha lusta vagy leelngedsni.
Így van! Az a vízpumpa szerintem.
Az ülés allat van a olajtartály,az mellet a hűtővíztartáj..
Gondolom azt is le kell engedni,asztán újratölteni javítás után.(+Új tömítések)
Nos azt nem tudom hogy kell valahogy légmentesíteni,vagy elég ha elmegy a pumpáig a hűtővíz,aztán a pumpa kinyomja a levegőt a csövekből!?
Mire ügyeljek a vízpumpa leszerelésekor?
Na ezt pontosan nem tudom. Nekem léghűtéses mocim van.
Sajnos lehet, hogy akkor a vizet is le kell engedni, mert a dekniből mintha menne egy fém vizcső a henger oldalába (képek alapján).... :-(
Viszont vegyük észre, hogy a berugószerkezet nem nyomásos oljaozással kenődik,hanem ami bejut bejut, ami nem az nem alapon.
Aki főzött már meg lada motort, az tudja mennyire hihetetlenül gyorsan megy tönkre a hkarcsapágy, ha nincs olajozás, mert mondjuk eltöműdött a pumpa felszívó csöve az olajteknőben. Ilyenkor a kocsinak mindössze néhány 100 métere van hátra a kalapáló hangig.
Szóval csapágybonz köll oda:)
középen is csavar van szóval nem cseszi széjjel a lendkerékben a menetet
ha érdekel (vagy bárkit) írj mailt, írd meg hogy neked mit ér és megegyezünk
az bírta ameddig el nem adtam, utána nem tudom
Majd ha jobb idő lesz írok neked levelet.
Most hidegbe nem szeretnék motort szerelni...
Fránya tél..
a csapágybronz meg jó drága.
hiába volt ingyen......
Érdekel valakit! Nem tudom mi nem jól van beállítva vagy miért nem megy de beindul felpörög és egyből leáll akit érdekel írjon az irány ár megegyezünk!
Egyetlen gond van, csak az anyag ami oda tényegesen megfelelő alaphangon 2 rugó.
Mondjuk elmegyek anyagot venni 2 óra, megcxsinálom az is valamennyi.
Namost, ha csak 1000 forintos órabért számolok, akkor sem áll meg 5 rugó alatt, ennyiért meg elküldene bárki a víz alá száritkozni.
persze, a munkahelyről csórt rézből, a főnök gépén, a főnök áramával nyilván megy két sörért is..
Leengedem az olajat mert már vettem 10w30-as olajat.
Esetleg nem tudod hogy hól készítenek dt 80 berugótengelyhez perselyt?
lelengeded, feltöltöd, szevasz, nemigen vannak trükkjei egy iylesmi egyszerű motornál.Ha kupak nélkül beindítod, és ahogy forgatjaa vizet, kicsit lemegy a szint, utánaöntöd és ámen.
Légbuborék meg kb mindenképpen marad benne, azt majd kidolgozza később érdemes ránézni a szintre, de legfeljeb egy újjnyi zok belőle hiányozni és ennyi.
A berugo szerkezet megnézéséhez meg nem kell leengedni az olajat, elég feldönteni a gépet az oldalára ha lusta vagy leelngedsni.
Az ülés allat van a olajtartály,az mellet a hűtővíztartáj..
Gondolom azt is le kell engedni,asztán újratölteni javítás után.(+Új tömítések)
Nos azt nem tudom hogy kell valahogy légmentesíteni,vagy elég ha elmegy a pumpáig a hűtővíz,aztán a pumpa kinyomja a levegőt a csövekből!?
Mire ügyeljek a vízpumpa leszerelésekor?
Sajnos lehet, hogy akkor a vizet is le kell engedni, mert a dekniből mintha menne egy fém vizcső a henger oldalába (képek alapján).... :-(
G.
Felteszem, a közlő benne sincs.
Hogyan tudom felvenni veled a kapcsolatot fórumon kívül?
A hűtőfolyadék csöveit is le kell szednem? Le is kell engedni a hűtővizet?
Karbi és hátsó lámpa van még?
Üdv.: