Szia!
Most csak te tudsz segíteni :D
Tehát neked a DT 80 motorodon mtx 80-as berúgókar van.
Van 2 hirdetés,mind a kettőben van berúgókar.
Melyik az ami neked van?
Sziasztok! Valaki segítsen nekem!
DT 80-hoz vettem egy berúgókart,de lötyög a berúgótengelyen. Teljesen meghúzom akkor is! Nos,kiderült hogy egy Yamaha TDR 50-es berúgókart vettem de pontosan úgy néz ki mint a dt-80as-é,csak hát a tengelyátmérő nem mind1....
A kérdésem az lenne,hogy nem lehet hozzá valami univerzális berúgókart venni?
Előre is köszönöm!
Eladó yamaha tdr első-hátsó kerék.
(fel varázsolható dt-re is) :)
Hátsó gumi még jó, de az első már cserés.
Hátsó tárcsa hiányzik.
Ár.25k
Ha érdekel írj emailt.
Üdv.
Sziasztok!
Olyan problémám akadt, hogy nem akar kiforogni a Dt 1esben csak 7-max8 ezerig és ledadog, kettesben kicsit még megtántorodik annál a tartománynál, de tovább forog, 3.-4.ben kiforog, 5.-6.ban meg szimplán nem akar többet forogni. Régen nem csinálta. Új Gyertya, Légszűrő takarítva, Új főtengely szimering, Új dugót kapott nyáron, Power jól van beállítva.
Alapjárat jó szép halkan ketyeg ahogy betudtam állítani, kb 2hónapja újítottam fel teljesen akkor kapott egy karbi felújító készletet is, viszont a túlfolyóba néha van egy nagyon kicsi benzin
Alapjárati csavar a kicsi... lehet túl be van tekerve így nagyon dús a keverék. Illetve lehet hogy kissé túlfolyik a karbi. De lehet csak a sch.tű nagyon fennt van esetleg ki van kopva és megint sok az üza.
Skpye on elérhető vagy netán ?
1hónap alatt 220km megyek +/- 10km. Hó eleje telelövöm a tartályt, hó vége kb tartály épp negyedig van, 100km/ 4L benzin állatába.
Kerék hót szutyok olajos sárvédő index úgy szint. Beindítom hidegen 1rugás de köpi a füstöt majd ahogy melegszik visszább áll a füstölés, de ha elindulok vele húzom neki füstfelhő utánam minden. Ezután magyarázza meg nekem valaki hogy jó pedig az olaj beállítás főleg emzoli22357 a mindenkori okoskodó
Először nézd meg, hogy nincs-e fölakadva a bowden vége valahol. Ha nincs, akkor keverd be a benzint magadnak, közben az olajzó csövet egy flakonba vezesd, amit felkötsz a vázra (hogy ne essen ki se a cső, se az üveg), ahova ment az olajzás, azt a csonkot meg légmentesre dugózd le (megolvasztod egy pár centis cső végét, összenyomod, és ráhúzod) aztán használd. X idő után mérd meg, hogy mennyi van az üvegben, és mennyi fogyott a tartályból. Ha a kettő mennyiség egyezik, akkor jó, nem ereszt sehol. Utána számold ki, hogy mennyi benzin fogyott el, és ahhoz képest mennyire sok az olaj, amit kinyomott. Fontos, hogy mérni kell. Ha megvannak a számadatok, akkor jöhet az állítás, de addig ne is akarj állítani, ameddig nincs mért értéked, mert honnan tudod, hogy mennyit kell majd állítani?
A fúvókán kívül a további járatok is ki lettek takarítva? Kehelycső, levegő furatok (főként az állítócsavar alatt) ? Ha tényleg jók a szimeringek, tömítések, szívócső nincs kirepedve, olajzócsövek nincsenek szabad levegőn és a légszűrő is gyári, akkor csak a beállítás és a karbipucolás marad. Úszószint nagyon fontos, hogy be legyen állítva, minden apró kis furat tiszta legyen. A motor túl kevés üzemanyagot kap, vagy túl sok levegőt valahol. Ettől pörög.
A 2-es hirdetésben az a berúgókar van :D
Köszi