Elindult az oldalunk motormatrica része is..
Már került fel pár DT matrica, ami a töredéke annak amiket már csináltunk.
Ha nem találod amit kerestél dobj egy e-mailt feltesszük Neked.
Na most jót röhögtem magamon :D
Ahogy elolvastam a sztender szót beugrott, hogy azt a kapcsolót is leszedtem amikor kiszedtem a blokkot, és elfelejtettem visszarakni. :DDDDDDDD
Holnap összerakom, remélem jó lesz :DDDDDDD
Köszi szépen! :D
Az enyémen volt a szendernél egy kapcsoló, hogy ne lehessen elindulni lehajtott állapotnál... (ez úgy működött, hogy ha sebességbe tettem, leállította a motort...) nem lehet hogy ott van valami "gubanc"?
Hali!
Tehetnék fel egy galériát "megint szopok" címmel, de inkább itt kérdezem meg.
Célegyenesben vagyok a Dt-vel, minden egyben van rajta, már fékem is lett, pöcc röff, gondoltam kipróbálom. Ő meg úgy hogy nem.
Ugyanis alapjáraton szépen elpöfög, kuplung be, 1.-be rakom erre azt mondja nekem hogy hőőőőőöööööö...
Állítgattam a kuplugbowdenen, mert gondoltam, hogy csúszik, nem nyomja össze eléggé a lamellákat, hát nem. Elszakadt sikeresen a kuplungbowdenem, most raktam bele másikat, de így se jó.
Próbálkoztam, hogy beindítom, meggurítom,hopp rá és úgy rakom sebességbe, hátha akkor elviszi. Tévedtem. Üresben a hátsó kerék rendesen forog, nem szorul, szóval annál a váltó tengelynél a csapágyak jók.
Üresben kiforog rendesen, szóval ott sincs gebasz.
Akkor mégis hol? Ha valakinek van ötlete, az kérem segítsen, mert kezd egyre kevesebb hajam lenni, és az is őszül.
Köszi!
A fagyálló koncentrátum nem csak ken!
Oxidációt is megfékezi, megakadályozza a rozsdásodást, magasabb a forráspontja, nem utolsósorban megakadályozza a kikristályosodást.
Az hogy butaságot csinálsz mikor tavasszal lecseréled, az a te bajod.
Nekem vagy 4 éve van a személyautómban fagyálló, azóta le sem cseréltem, mert nem kell cserélni.
Ellenőrzés ősszel a fagyáspont, szint, és kész.
És gyönyörű szép a színe, sehol egy rozsda.
De végül is te tudod.
A motorba, mivel tele van aluval, ahhoz való kell, mert nem bántja az alumíniumot.
Egyes fagyállók igen! http://legradiautosbolt.hu/kep...
Soha nem volt nyáron fagyálló a hűtővizemben és nem is lesz, és faternak sem pedig volt már pár motorja...ilyenkor lecserélem és kész. Volt, hogy nem is desztillált hanem sima vizet töltöttem bele..problémám nem volt még a vízpumpával. Kinek, hogy szerintem.
Egyébként bármelyik benzinkúton meg tudják mondani neked, hogy a motorban lévő hűtővíz pontosan hány fokon fagy. Ehhez csak pár csepp hűtővízre van szükség a motorból... Így biztosan tudhatod, hogy mire számíthatsz.
Normál esetben (ugye) fagyállót is rak az ember a hűtővízbe és akkor nem fagy be. (Sima desztvízzel nem szabad használni, mert a vízpumpa kenését a fagyálló folyadék végzi és egyben véd a fagyás ellen is.)
Vagyis ha a hűtővized zöldes, vagy pirosas színű, akkor nincs gond, ha viszont sima víz volt benne, akkor az átlátszó és akkor lehet aggódni...
Sziasztok! Tegnap egész éjszaka kint hagytam a dt 80-as mocimat, olyan -1/-5 fok lehetett kint. Lehet a motornak ilyenkór valami baja? Le volt fedve fekete fóliával.
sziasztok vkinek nincsen első teleszkopra a két védő gumi ami nem szakadt stb jó állapotban van.. ha vkinek lenne engem érdekelne további szép napot és széles utat mindenkinek!lc 2 125 ös dt hez kéne
Elindult az oldalunk motormatrica része is..
Már került fel pár DT matrica, ami a töredéke annak amiket már csináltunk.
Ha nem találod amit kerestél dobj egy e-mailt feltesszük Neked.
Yamaha dt 50 80 125 matrica szettek és matricák:
http://felnicsikok.hu/index.ph...
Érdeklődni kizárólag e-mailben és telefonon!
üdv:George
www.felnicsikok.hu
www.motormatricak.hu
info@motormatricak.hu