Nem tudna valaki csinálni nekem egy képet arról, hogy hogyan van felfogatva a power motor? Nekem kábelkötegelővel volt, de sehogy nem adja ki a két fül rajta a felfogatást a vázhoz..
Sziasztok!
Eladó a motorom, ha érdekel valakit hívjon!
Adatlapomon a hirdetéseknél többi infó van róla.
Nincsen más oka csak az hogy már venném a 4T-t!
DT 125 R '92-es elvileg... Az első parkír, a tompított-refi, a hátsó lámpa, és a műszerfal világítás is tekercsről megy, vagy csak a tompított-reflektor, és a többi akkuról?
jobb oldalt van a kuplung, ott kis fekete sapka 750 cm3 felirattal oda megy a Váltóolaj, de előtte engedd le, nehogy túl sokat tegyél bele és valami bajt csináljon. jobb oldalt a gyújtás van úgyhogy oda nehogy önts!
A motor jobb oldalán van egy kézzel kitekerhető fekete kupak. Fölé is van írva, hogy 750 cm3 Oil. Oda öntöd a váltóolajat.
A motor bal oldalán lévő kupakot csak csavarhúzóval tudod kiszedni. Oda véletlenül se önts semmit! Azt ha kiveszed, akkor a lendkereket látod. Arra szolgál, hogy stroboszkóppal tudd ellenőrizni a gyújtást.
Pótkulcs híján a legegyszerűbb, ha veszel bontottan egy gyújtáskapcsolót, és kicseréled. Épp a héten adtam el egy majdnem tökéletes TDR gyújtáskapcsolót 3.000 Ft-ért.
Persze az egyszerű cserének feltétele, hogy a kormányzár ne legyen bekapcsolva.
A héten én is tulajdonosa lettem egy 2000-es évjáratú 125-ös DTR-nek, erről lenne egy pár kérdésem. Ma lebontottam róla az idomokat, tankot stb. leszedtem a CDI-t ami 3RM-10-es. Na most ez fojtott akkor? Vagy miféle fojtást keressek ebben az évjáratban? 6500-nél megáll a fordulatszámmérő és fura hangot ad, mintha tiltana (közben olyan kopogósan rángatott). Aztán kiszedtem az akksit amiben 5 V volt felsavaztam, feltöltöttem, így már megy a power is rendesen de igy is 3.ban még kiforgott 8500-ig de 4.5.-ben már csak 6500. Mi korlátozhatja? Üresben 11000ig simán leforog. Mellesleg milyen gyertya az ajánlott bele, mert ebbe most hosszú menetű, igen csak kis hézagra összeütött NGK B6ES volt, ami ugye nem belevaló. Okozhatja esetleg ez a problémát? Valaki segítsen..
Helo egy kis segítséget szeretnék kérni tanácstalan vagyok vettem egy yamaha tdr 125-öst és mivel szinte ugyan az a blokkja mint a dt nek a kérdésem a következő lenne a blokk bal oldalán nem amelyiken a berúgókar van ott a váltóolajat kell beönteni de a másik oldalán is van egy zárható nyílás a kuplung fölött..oda is olajat kéne öntenem? és ha igen milyet? nem száraz kuplungos hanem olajos?
Fater vett egy 80-as Dt-t. NGK B8EG gyertya van benne jelenleg.Mondta h vhol utána nézett és hogy NGK BR9EG-t ajánlanak bele.Kérdés akkor hogy melyik is lenne jobb.Kell-e a magasabb hőfokú,illetve a zavarszűrős elhanyagolható-e?
okés, gondoltam
és bocs a kérdésért
csak néha a legalapabb dolgok oldják meg a dolgokat
azért gondoltam hátha elfelejtődött megnézni
még annyi hogy a nyolcvanasok vé ötven hármas-ok így tudom, tehát a motor és alváz számában hasonló van.
(azért írtam így hogy a keresőprogik ne bökjék ki azért egyből..)
Eladó a motorom, ha érdekel valakit hívjon!
Adatlapomon a hirdetéseknél többi infó van róla.
Nincsen más oka csak az hogy már venném a 4T-t!
hajdú biharban vagy a környéken
vargagabesz86@citromail.hu
A motor bal oldalán lévő kupakot csak csavarhúzóval tudod kiszedni. Oda véletlenül se önts semmit! Azt ha kiveszed, akkor a lendkereket látod. Arra szolgál, hogy stroboszkóppal tudd ellenőrizni a gyújtást.
Persze az egyszerű cserének feltétele, hogy a kormányzár ne legyen bekapcsolva.
A héten én is tulajdonosa lettem egy 2000-es évjáratú 125-ös DTR-nek, erről lenne egy pár kérdésem. Ma lebontottam róla az idomokat, tankot stb. leszedtem a CDI-t ami 3RM-10-es. Na most ez fojtott akkor? Vagy miféle fojtást keressek ebben az évjáratban? 6500-nél megáll a fordulatszámmérő és fura hangot ad, mintha tiltana (közben olyan kopogósan rángatott). Aztán kiszedtem az akksit amiben 5 V volt felsavaztam, feltöltöttem, így már megy a power is rendesen de igy is 3.ban még kiforgott 8500-ig de 4.5.-ben már csak 6500. Mi korlátozhatja? Üresben 11000ig simán leforog. Mellesleg milyen gyertya az ajánlott bele, mert ebbe most hosszú menetű, igen csak kis hézagra összeütött NGK B6ES volt, ami ugye nem belevaló. Okozhatja esetleg ez a problémát? Valaki segítsen..
Amit említettél V53-as az aszt jelenti hogy 80-as?
A biztosító nem jön rá esetleg ?
Yamaha DT 80-hoz hány szemes láncot vegyek?
A gyári gyertya NGK BR9ES
Segítségre lenne szükségem szóval aki nagy dt specialista kérem írjon nekem ide vagy emailt.
Esetleg szeged környéki dt specialistával találkoznák is személyesen.
Néhány Gond:
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/moto
r...
Fater vett egy 80-as Dt-t. NGK B8EG gyertya van benne jelenleg.Mondta h vhol utána nézett és hogy NGK BR9EG-t ajánlanak bele.Kérdés akkor hogy melyik is lenne jobb.Kell-e a magasabb hőfokú,illetve a zavarszűrős elhanyagolható-e?
Köszi!
és bocs a kérdésért
csak néha a legalapabb dolgok oldják meg a dolgokat
azért gondoltam hátha elfelejtődött megnézni
még annyi hogy a nyolcvanasok vé ötven hármas-ok így tudom, tehát a motor és alváz számában hasonló van.
(azért írtam így hogy a keresőprogik ne bökjék ki azért egyből..)