Átgondoltam a dolgot, sajnos egyelőre nem a kipuffogó a legfontosabb dolog a gépen és elég szűkösen vagyok. Ha megvettem mindent a blokkhoz, fékhez, és még marad erre, akkor talán.
Viszont mint írtad neked elég sürgős, úgyhogy ebből most lehet, hogy nem lesz üzlet.
Jó estét fórumozok.
Ismerősöm dt jét szerelem és lenne pár kérdésem.
DT125R 3M00 YPVS.
1.Hol vannak benne a fojtások a szokásos kipufogó szűkítést kiveszem meg megnéztem a műszerfalnál de ott nem találtam relét/jeladót.
Gondolom nem csak a kipufogó szűkítés a fojtás.
Illetve van az alapjárati keverék állító vagy van aki vákuumdobnak mondja a szívócsonkra csatlakozik azt érdemes kiiktatni vagy az nem befolyásolja negatívan a motor teljesítményét?
Esetleg ennél a típusnál van az hogy cserélni kell kábelköteget meg cdi meg powert állítani meg ilyenek?
2.A hátsó teleszkóp semmit se csillapít.
Fel szeretném újítani csak nem tudom hogy milyen költségekkel számoljak vagy inkább érdemes vennem egy másik bontott"zsákbamacska" kp.telot?
A segítségeteket előre is köszönöm motoros társak.
Rövid telet széles utat gumifákat nedves...
ÜDV
AS
Igazság szerint közben kaptam haveromtól egy Gianelli dobot, rezonátorom pedig van itthon 2 is, szóval fölösleges volna egy 3. is.
A dob külön esetleg nem eladó? (Az érdekelne engem is, meg egy ismerőst is...)
Annyit tud egy 80-as is. De egy 125-ösnek tudnia kellene 130-at rosszabb esetben 120-at.
De mivel vízhűtéses, ezért nem ajánlom a hengerfejet leszedni. Véletlen a tömítés elszakad, akkor utána pasztázhatod, és az se biztos, hogy jól fog zárni. Ha mégis nekiállnál akkor óvatosan húzd le, mert tömítést csak készletben lehet venni 4-5 ezerért
De.
De ez egy LC2-es DT, amiben van 125-ös kivitel is. Azt már nem tudom, hogy az 125LC2-nél a hengerfej kocka, vagy kerek. A 125R-nél kerek. Ez biztos hogy LC2. Egyébként végre mennyit megy?
Szia.
Azt, hogy 80-as vagy 125-ös azt úgy tudod megállapítani, hogy leveszed a hengerfejet és leméred a dugót. Ha 56 mm vagy a fölötti akkor 125-ös, ha kisebb akkor pedig 80-as. A lopottas témához nem tudok szólni. Lehet érdemes lenne az eladót felhívni első soron, vagy itt a fórumon a Jogász válaszol topikba megkérdezni.
Nem hiszem, hogy jó lenne...esetleg ha van varró ismerősöd egy kis szivacsból simán összehajtod és olyan formára össze varrja mint ez van .ez a legolcsóbb megoldás szerintem
Sziasztok!
Röviden:
Találtam a neten egy Yamaha DT 80-as gépet ktm narancssárga.
Az eladó el szerette volna cserélni egy autóra.
És el is cseréltem vele. Rá 2 napja találtam egy októberi hirdetést ugyan arról a motorról és ugyan úgy autó cserét akart volna! De az 125ccm-nek volt hirdetve... Szerintem 95% hogy a két hirdetés ugyan azt a motort árulta..
Tehát a kérdésem, hogyan tudom megnézni hogy 80-as vagy 125-ös? Valamint ha lopott az a biztosításnál kiderül?
Háát, aki nagyon nem bír magával, azért kiméregetheti, hogy mennyit tol a pumpa.
Pár éve már leírtam hogy kell.
Bekeversz ismert mennyiségű benzint olajjal , leveszed a tankot és az etetőből küldöd a motort amíg a kimért benzint meg nem eszi.
Ezzel párhuzanyosan, dettó etetőből küldöd hozzá az olajat.
A enzin elfogysa után az olajos etetőből visszamérhető, hogy x mennyiségű benzinhez menyi olajat evett meg a bicigli.
Utána már csak az arányt kell kiszámolni oszt ennyi.
Müködöképesség ellenőrzéséhez az olajkörben etető helyett filctollal centire bevonalkázott átlátszó pvc csövet is lehet hazsnálni, a metódus ugyan az mint korábban:
Mondjuk járatod egy percig alapjáraton, akkor ennyi idő alatt x mennyiségű olajat fog a csőből meginni.
(azért csináltad a beosztást a csőre hogy lássad mennyi az annyi.)
Utána ugyan ezt el lehet játszani nagyobb fordulaton úgy, hogy az olajpumpa maximlis szállításra van állítva.
Ekor jelentősen több olajnak kell fogynia mint alapjáraton
Viszont mint írtad neked elég sürgős, úgyhogy ebből most lehet, hogy nem lesz üzlet.