Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átgondoltam a dolgot, sajnos egyelőre nem a kipuffogó a legfontosabb dolog a gépen és elég szűkösen vagyok. Ha megvettem mindent a blokkhoz, fékhez, és még marad erre, akkor talán.
Viszont mint írtad neked elég sürgős, úgyhogy ebből most lehet, hogy nem lesz üzlet.
hello meg van még a müszerfal?
Megbeszélhetjük,mennyit érne meg neked/nektek?
Jó estét fórumozok.
Ismerősöm dt jét szerelem és lenne pár kérdésem.
DT125R 3M00 YPVS.
1.Hol vannak benne a fojtások a szokásos kipufogó szűkítést kiveszem meg megnéztem a műszerfalnál de ott nem találtam relét/jeladót.
Gondolom nem csak a kipufogó szűkítés a fojtás.
Illetve van az alapjárati keverék állító vagy van aki vákuumdobnak mondja a szívócsonkra csatlakozik azt érdemes kiiktatni vagy az nem befolyásolja negatívan a motor teljesítményét?
Esetleg ennél a típusnál van az hogy cserélni kell kábelköteget meg cdi meg powert állítani meg ilyenek?
2.A hátsó teleszkóp semmit se csillapít.
Fel szeretném újítani csak nem tudom hogy milyen költségekkel számoljak vagy inkább érdemes vennem egy másik bontott"zsákbamacska" kp.telot?
A segítségeteket előre is köszönöm motoros társak.
Rövid telet széles utat gumifákat nedves...
ÜDV
AS
Az le van reszelve! A helye sima és üres..
Hello!

Igazság szerint közben kaptam haveromtól egy Gianelli dobot, rezonátorom pedig van itthon 2 is, szóval fölösleges volna egy 3. is.
A dob külön esetleg nem eladó? (Az érdekelne engem is, meg egy ismerőst is...)
egy alap kérdés. A henger jobb oldalán nézted már a jelzést mi van benne?
érdekel akkor? mondj egy korrekt árat rá, biztos megegyezünk, kell a pénz.
Jó reggelt! Dt 80-hoz keresek berugókart. Sehol nem lehet kapni..
Köszi!
80-as DT-t vettél.
Igen, a sok macera miatt nem szeretném levenni a hengerfejet... De akkor véletlen egybeesés.. De ez a KTM festés népszerű a DT-nél?
Annyit tud egy 80-as is. De egy 125-ösnek tudnia kellene 130-at rosszabb esetben 120-at.
De mivel vízhűtéses, ezért nem ajánlom a hengerfejet leszedni. Véletlen a tömítés elszakad, akkor utána pasztázhatod, és az se biztos, hogy jól fog zárni. Ha mégis nekiállnál akkor óvatosan húzd le, mert tömítést csak készletben lehet venni 4-5 ezerért
A LC2 DT 125-ös is kerek a henger és a hengerfej is.
85-90Km/h
De.
De ez egy LC2-es DT, amiben van 125-ös kivitel is. Azt már nem tudom, hogy az 125LC2-nél a hengerfej kocka, vagy kerek. A 125R-nél kerek. Ez biztos hogy LC2. Egyébként végre mennyit megy?
Szia! Köszi a választ! Az nem úgy van hogy a kerek 125-ös dt hengerfej, a kocka pedig a 80-as dt?
Szia.
Azt, hogy 80-as vagy 125-ös azt úgy tudod megállapítani, hogy leveszed a hengerfejet és leméred a dugót. Ha 56 mm vagy a fölötti akkor 125-ös, ha kisebb akkor pedig 80-as. A lopottas témához nem tudok szólni. Lehet érdemes lenne az eladót felhívni első soron, vagy itt a fórumon a Jogász válaszol topikba megkérdezni.
kopp ugyanaz minden mint a DT-k esetén:)
Nem hiszem, hogy jó lenne...esetleg ha van varró ismerősöd egy kis szivacsból simán összehajtod és olyan formára össze varrja mint ez van .ez a legolcsóbb megoldás szerintem
Kölcsén Pák-nál van.
Most vettem én is..6000 magyar forint..olcsóbban nem fogsz találni...másfél éve vadászom
Sziasztok!
Röviden:
Találtam a neten egy Yamaha DT 80-as gépet ktm narancssárga.
Az eladó el szerette volna cserélni egy autóra.
És el is cseréltem vele. Rá 2 napja találtam egy októberi hirdetést ugyan arról a motorról és ugyan úgy autó cserét akart volna! De az 125ccm-nek volt hirdetve... Szerintem 95% hogy a két hirdetés ugyan azt a motort árulta..

Tehát a kérdésem, hogyan tudom megnézni hogy 80-as vagy 125-ös? Valamint ha lopott az a biztosításnál kiderül?

Hirdetések:
80ccm
125cc
Az első megoldás egzakt eredményt ad, de hosszadalamasab, a második csak annyit mutat meg, hogy nagyobb gázon több olajat adagol e ahogy kell.
Háát, aki nagyon nem bír magával, azért kiméregetheti, hogy mennyit tol a pumpa.
Pár éve már leírtam hogy kell.

Bekeversz ismert mennyiségű benzint olajjal , leveszed a tankot és az etetőből küldöd a motort amíg a kimért benzint meg nem eszi.

Ezzel párhuzanyosan, dettó etetőből küldöd hozzá az olajat.

A enzin elfogysa után az olajos etetőből visszamérhető, hogy x mennyiségű benzinhez menyi olajat evett meg a bicigli.
Utána már csak az arányt kell kiszámolni oszt ennyi.

Müködöképesség ellenőrzéséhez az olajkörben etető helyett filctollal centire bevonalkázott átlátszó pvc csövet is lehet hazsnálni, a metódus ugyan az mint korábban:

Mondjuk járatod egy percig alapjáraton, akkor ennyi idő alatt x mennyiségű olajat fog a csőből meginni.
(azért csináltad a beosztást a csőre hogy lássad mennyi az annyi.)

Utána ugyan ezt el lehet játszani nagyobb fordulaton úgy, hogy az olajpumpa maximlis szállításra van állítva.
Ekor jelentősen több olajnak kell fogynia mint alapjáraton