Mindenképp szét lesz szedve, amúgy is felújítást kapott volna a gép, csak hát így... Na, valljuk be, elég ocsmányul le lett amortizálva szegénykém. :(
Viszont ha a dugó tetején lévő kráterek a gyűrű darabjai, akkor miért csinálta azt, hogy elkezdett csörögni, mikor gyorsítottam?
Anno a Simson csinált ilyeneket, mikor a 70-es hengerhez fel lett rakva a nem jól átalakított hengerfej, és detonált, mint a vadbarom.
A hanghatás itt is hasonló volt eléggé.
mármint a gyűrűd megadta magát, beakadt az egyik felömlőbe és atomjaira robbant, megakasztotta a hengert is ezekszerint :\
mázlid van ha 100 ról meg tudtad fogni kuplung nélkül
A másik gíűrűt barátom a kipufogóban, vagy a forgattyúsházban, ha nem volt szerencséd. Azok a kráterek pedig a szilánkokra robbant gyűrűd darabjai okozták :\
Szegény DT el lett intézve... Amúgy is utolsó útja lett volna a téli nagyfelújítás előtt, de nem gondoltam, hogy így kell leraknom.
Kérdésem a következő: a dugó tetején lévő rengeteg kráter detonálás következtében lett? Mitől csinálhatta ezt?
Régóta csinált olyat, hogy gyorsításkor "becsörgött", de mindig halogattam a dolgot.
Igazából az utóbbi hetekben nem is nagyon hajtottam. Ez az eset is egy megkockáztatott előzésnek indult. 100 km/h környékén besatuzott a kerék. A kuplungbowden meg előtte pár km-rel elszakadt...
Sziasztok!
Nemrég vettem egy dt 80 lc2-t,és szükségem lenne pár alkatrészre,km meghajtó,kormány bilincs,fejidom,meg még pár dolog.Budapest környékén tudna valaki segíteni hol tudom ezeket beszerezni?
Üdv.
Van most itt egy dt 3MB00 motorszámú az a gond vele hogy 90nél jobban nem megy.
Valaki esetleg nem tudja ebbe a típusú blokkba milyen fojtás van?
Gondoltam elektronikusra,kipufogó,illetve hogy a hengerfej is fojtva van.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Sajnos tudom hogy szar az SKF.
Már le van vajazva, az esztergályos haverom az egyetemre ment el dolgozni, s ők csinálnak ilyet.
Jövő héten meglesz, 8000.- forint az ára.
Nem pontozom fel, majd kap új Koyokat oszt jóvan.
Most már úgy is megtartós lesz a paripa, egy zsák pénzbe lesz.
Szerintem ha meg tartod csináltasd meg de szerintem fel pontozás meg csapágy ragasztó és koyo csapágy lényeg az,hogy jó csapágyat rakjál bele mert van egy ismerős autóvilamoságis és azt mondja csak is koyo mert egy rakás szar az skf
Szia.
Most beszéltem a bontóssal, őszerinte még méreten volt a tengely, (bár akadt benne a körmöm, ) úgyhogy visszautalta a pénzt.
Kérdem erre: Nem volt másik tengely?
De volt, de Ő nem fog vitázni senkivel.
Magyarul az is szar volt, ezt vettem le.
Úgyhogy valszeg marad a felszóratás.
Itt Gödöllőn állítólag több helyen is csinálnak, majd kitudakolom pontosan hol is.....
Mindenesetre köszönöm a tanácsot.
JAh, eggen..
Az előző épületes okfejtéstől nem lettél okosabb:)
Szóval, ha a csapáyghelyen kopott ki a tengő, azt többféle módon is lehet javítani szagszerűen.
Fel lehet krómoztatni, és visszaköszörülni, ez a derágább de a gyárinál is jobb eredméynt adó megoldás, vagy meg lehet ceruzáztatni,és megközsörülni. Ez utóbbi olcsóbb, de a másik a szakszerűbbtartósab.
Egy csap javítása krómozással az úgy 10 rugó környéke.
Te Apu,szerinted látott már bármelyik bontós életében mikrométert, vagy szervízmauált, amiből megállapít6má, hogy még a határon belül van e a cucc?
Vagy, egyáltalán akarnak szerinted ilesmivel foglalatoskodni?
Dehogy akarnak..
Megvesznek egy roncsot forinthúszért, pajszer-kalapács teknyikával bontanak,hogy haladjon is a dolog, nem maszatolnak szakszerű szereléssel.
(ismerős vett bontóból genertor forgórészt. Szemmel láthatóan pajszerrel feszítették le, nyilván nem volt lehúzója hozzá a parasztnak, mertugy enm lehet minden tipushoz neki.. Amikor kifogásoltuk, hogy 3 tizedet üt a fémhulladék amit küldött, még neki állt feljebb)
Rá kerestem és xt 600
De a tiedbe nem jó és ennyi mert sajnos szét rázna mindent
Minden rendben hétvégén megyünk gurulni egy jót ha az idő engedi
De tenyleg be tolhatnád az arcod a TT fórumra és ott is meg dumálhatnánk a dolgokat ha már xt-s vagy
Mondanám hogy hozd el, behangolom neked.
Valszeg főfuvit is kell cserélni, lehet többször is, s a hangolásához minden cserénél ugye karbit le kell venni.
Ez azért valljuk be, nem megy 1-2 óra alatt.
Mivel napközben én is dolgozom, ez nekem kitesz egy hetet.
Ha neked megéri felhozni Gödöllőre s utána elvinni, akár hozhatod.
Mérlegelj, vagy keress a környéken normális szerelőt.
Sajna így nem tudok többet mondani.
Látni-hallani kéne, lehet egyből tudná az ember hová nyúljon.....de így csak tanácsokat kaphatsz, amik valljuk be elég szélsőséges irányokba terelnek.
Figyelj én sem vagyok hülye észrevettem ,hogy ez az ember nem áll helyzet magaslatán nem tudja normális meghegeszteni a kipufogó csonkom ugyan úgy kifúj...Sajnos rajta kívül van még egy szerelő de ő elvileg olyan horror áron dolgozik ,hogy mégse merem neki mutatni a motort és ezzel ki is merült a készlet!
Én lennék a legboldogabb ember ha elvihetném valakinek a motort aki megmondaná konkrétan ,hogy figyelj ide fiam ezt és ezt kell venni és ekkor jó lesz a motor vagy ne is próbálkozz ez a motor 65-nél nem fog többel menni soha az életbe...de sajnos ezek az emberek.... korábban volt az a probléma ,hogyha behúzom a kuplungot váltás közbe akkor felbőg a motor hát képzeld el elvittem a sráchoz szegénykém már majdnem felrobbant annyira pörgette a gépet a karbi beállitáshoz és a végén ugyan úgy nem volt gyorsabb és ugyan úgy felbőgött váltáskor én itthon rájöttem ,hogyha kicsavarom a karbin az alapjárati csavart akkor rendben ,hogy nincs alapjárat de nem csinálja ezt váltásnál..és a levegővel kell hozzá állítani...és mint látod nem értek annyira a gépekhez....
Szar ez az egész ahogyan van....igazából azt szeretném csak ha valaki beállítaná nekem a gépet és segítene ,hogy jó legyen és ha lehet ne 65 legyen a vége.....
Másik:
Én is jártam már így korábban af1-em volt és ahhoz kaptam egy szuper sráctól itt alkatrészeket fórumon de sajnos nekem nem nagyon ajánlotta fől a vissza vásárlást...szóval beszoptam....
Mindenki mást hisz magáról nem tudok mit mondani... :/
Érdekes, hogy a nagyratartott szerelők is tudnak faszságokat mondani, és ajánlani.
Első körben nincs igaza, mert fúrás után sokallni szokott általában a motor, és épphogy szegényíteni kell a keveréket, mert nem fúj le a gyűrűk mellett, mint azelőtt.
Ez tapasztalat, így megkérdőjelezhető a szakmai rutinja.
Ha most kevesel, valszeg előtte is keveselt, s ez okozhatta a dugattyú cseréjét is....
Más:
Újítom fel az XT600-asomat. (kicsit nyögvenyelős project)
A balansztengelyemet a sonka oldalán a tengelynél kiverte a "lendület".
Lóg a csapágyban, mint bíró seggébe az a bizonyos.
Szerelő ismimtől kértem korrekt bontós telefonszámot.
Küldte is a tengelyt, 8000 rossz Magyar Forintért.
Kibontom, ugyanaz a kép fogad, ráadásul tocsog az olajban.
Telefon, s felhívom a gyökeret.
Ez mondom mi a fasz?
Aszondja, ez jó volt mikor küldte, nem látszott rajta kopás.
Mondom neki mi a fasz? A posta lekoptatta?
Normális, elfogadható alkatrészt kértem, ennek kukában a helye.
Erre, küldjem vissza, de ajánlja hogy azt, mert ő megjelölte UV filccel.
Mondom neki: -Mi kurva anyádat jelöltél meg, mikor tocsogott ez a szar az olajban?
Én törölgettem körbe, hogy meg tudjam nézni.
Elvittem gyorsan a motorszerelő ismimnek, hogy mi legyen vele.
Erre azt mondja:- Ennek semmi baja, nyugodtan beépítheted.
Úgyhogy ment a postára fél óra múlva, ajánlottan elsőbbségivel, holnapra ott a bontósnál, azt ígérte, szemrevételezi, s kártalanít, vagy így, vagy úgy.
Reméli az asszony, nem a káromra gondolt....
Bár most szaladt tele a károm az emberekkel......
Elhiszed ha tehetném máshová vinnem szívesen megmutatnám neked...vagy vennék én bele fuvokat és megcsinálnám de nem tudom hol tudok...
Meg milyen kell bele....:/
Meg ,hogy egyáltalán én jól be tudom e állítani bár már kezdem érteni a dolgokat :)
Hát elég béna egy ember... Egy db kb 150-300Ft-os fúvókáról beszélünk, meg egy csavar állításáról + 1 óra, max kettő próbálgatás, szintállítás. Fúvókacsere nélkül is szinte kielégítő eredményt el lehet érni, ha jól be van állítva.
Viszont ha a dugó tetején lévő kráterek a gyűrű darabjai, akkor miért csinálta azt, hogy elkezdett csörögni, mikor gyorsítottam?
Anno a Simson csinált ilyeneket, mikor a 70-es hengerhez fel lett rakva a nem jól átalakított hengerfej, és detonált, mint a vadbarom.
A hanghatás itt is hasonló volt eléggé.