Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi emzoli,
akkor tehát olajszint ment le ezekszerint?
néztem de a tartály 1/3-a van még olajjal kb.
viszont nem tudom mikor jelez be.

utánatöltök aztán meglátom.
meg persze meg kell nézni a csatiját is ezekszerint a műszernek.

az viszont aggasztó, hogy vak szerencsében kell bízni ahogy írtad is, és teljesen igazad van, hogy egyszercsak megáll a motor alattam.
mikor megszűnik az olajzás, vagy gyengül, mire túlmelegszik és mutatná sztem már késő lehet és klikkk megáll..
vagy van esély hogy a hőfokmérő felszalad a megragadás előtt?
vagy egyáltalán nem melegszik túl annyira hogy lássam, csak megragad?
Köszi,de vhogy megoldom! Szted ha szivacsból vágnék ki olyan formát,majd olajjal lespriccelném? Lehet h megoldható?
Tetszik az a dob.
A fojtas ezekben olyan, mint az uj DT-kben? Azokban a rezo kozepen volt valami sz@r, amin alig birt atmenni a kipuffogogaz
Tetszik az a dob.
A fojtas ezekben olyan, mint az uj DT-kben? Azokban a rezo kozepen volt valami sz@r, amin alig birt atmenni a kipuffogogaz.
kikiáltási árként 9ezerre gondoltam kompletten, képet egyelőre csak úgy tudok mutatni ha bemész az adatlapomra és a fényképeknél(nem a gallériáknál) az első 3 képet megnézed.
Ár? Esetleg egy kép?
Nem érdekel valakit folytatlan TDR kipufogó alu dobbal?
Hello!

DT 125 R-be keszulok belerakni egy TDR blokkot. A DT blokkon sik suberes karbi volt, az olaja pedig a membranhoz pumpalta.
A TDR viszont henger alaku suberes karbival van szerelve, es az olajat a karbiba pumpalja.
Kerdesem, hogy erdemes bajlodni a karbi kicserelesevel, es hangolasaval, vagy jo a TDR karbi is? (Fogyasztas, teljesitmeny, kenes jo mindkettovel?)

Elore is koszonom, es bocsi az ekezetek hianyaert.
Üdv!
Yamaha dt 80 berugókart keresek!
Email: subrobi220@gmail.com
Szia! Nem nagyon..én külföldről rendeltem annó, 4500 körül..de várni kell rá 2-3 hetet...sztem 1000 forintot nem ér a várakozás, meg a nyűg..de ha gondolod esetleg tudok neked rendelni.
Sziasztok! A DT-80 om LCII,levegőszűrő cserére érett! Neten láttam 5200-5500 ft-ért,nem lehet olcsóbbat venni? :) Kicsit sokallom! Előre is köszi!
Nem olajnyomást mér, hanem az olajtartályban lévő szintet.
ez megfelelne, ha az emberek úgy használnák a motorkerékpárt, hogy betartják a szervíz intervallumokat, illetve, ha alapvetően szervízbe hordanák a recegét és nem otthon sufniznának.

Egy felkészült szervíz szépen megállípatja, hogy az olajpumpa szállítása megflelő e illetve kicserélni ha lefutotta az élettartamát.
Ha így lenne, nem volna gond vele.

A Magyar valóság ezzel szemben az. hogy egy 20 éves motoron, aminek volt már x gazdája nem lehet tudni mi iylen álapotban van.

persze, meg lehet vizsgálni, hogy az olajpumpa szállít e meg ki lehet cserálni a 20 éves csöveket..
nekem meg néha felparázslik az olaj jelzés.
az mi lehet?
a gép füstöl rendesen = olajat kap.. :-)
azt sem tudom hol érzékeli hogy kap-e olajat vagy nem.
rovázok ettől a külön-olajzástól, de ha működik akkor tetszik, nem akarok kevergetni.
ha valakinek gondja lenne:
első lámpa vezetékei
1992 dt80
fekete - test
zöld - tompított
sárga - refi
megvolt a műtét, vége a világítás projektnek.

konklúzió:
nem ajánlom a H4 izzót.
legalábbis az én 92es motoromnak nem volt ínyére.
átforrasztottam a csatlakozót, izzó be, próba, iszonyat erősen világított, de a tompítottról refire váltás csigalassúsággal ment, és a hátsó lámpa meg a műszerfal annyira le lett húzva általa hogy csak na.
úgyhogy elballagtam a motorosboltba érdre és vettem egy halogén 35/35öst, ultra whiteban és visszaforrasztottam a csatit
és lőn szép fény elöl is meg mindenhol.
plusz azért már ha így szét volt kapva szépen kitakarítottam papírzsepivel a lámpa belső oldalát is.
rendesen koszos volt.
Sziasztok!

Keresek korrekt áron Yamaha xt/dt km órát, legalább a képen látható szép állapotban.
rolandsimon89@gmail.com
megesik :) és hatodjára szedtem szét a blokkot mert nem vettem észre hogy a henger alján 2 tömítés volt és benyomta a vizet... :D
És ugye tegyük hozzá, hogy ez a mostani dolog is az én hibámból ered, mert nem jártam utána a hang forrásának... Tanulópénz.
Rendben, ha kell valami szólok.
Igazság szerint tegnap elbontottunk egy komplett TDR-t, szóval van minden a DT rendberakásához.
Viszont a nyári motoros túrák alkalmával barátnőm is rákapott nagyon a motorozásra, szóval lehet a (hiányos) maradékból összelapátolunk neki valami szekeret, ahhoz viszont mindenképp kelleni fog pár cuccos.
akkor jó kérdés mi lehetett ez a csörgős dolog..

Nah akkor nagy T a gépnek :) ha ezek faszán össze vannak rakva a világból kimennek ;)
Átvizsgáltam a blokk többi részét, egyik csapágy sem lóg, sem a főtengely tűgörgője. Mindegyik lógás mentes, és szépen jár.

Az előző tulaj említett olyat, hogy volt felújítva a blokk, de a henger, dugó maradt a régi. De nem vagyok benne biztos, hogy így mondta-e. Végülis így is lenyomtam vele vásárlás óta (júni huszonpár) több, mint 4.000 km-t, ebből legalább 2 ezret utassal, csomagokkal, sátorral. Szóval rosszat mondani nem tudok a kis DT-re. :DD
ha érdekel akkor ugyailyen blokkom van (TZR) meg még elég sok alkatrész, ha kéne valami hozzá. van egy hengerem is ha a tiéd nagyon haza lett vágva nem hibátlan de használható. olcsóért. meg van főtengelyem is meg minden tengely igazából, jobb dekni meg pár cucc még :) ha kell valami írj nyugodtan
hát akkor ha mondhatom gratula :)

én nem tudom mi ez a detonálós dolog, hirtelen ismeretlen a fogalom, de ez a csörgés lehetett a szétkopott gyűrű, vagy a tűgörgök alul felül a hajtókarban vagy a főtengelycsapágy.... mindenesetre nagyon beteg hang egy ilyen gépnél. én ma raktam össze patikára a tdr blokkom és egy fölös kattanása nincs.
Jaja, vágom, hogy ilyesmi lehetett.

Nem volt egy nagy élmény 100-ról utassal megállni álló hátsókerékkel. Kuplung nélkül annyit tudtam hirtelen csinálni, hogy ráálltam a hátsó fékre, hogy ne a blokk fogja a kereket, hanem a fék, meg az elsővel is lassítottam ahogy csak bírtam.
Ha nem az új aszfalton lett volna, hanem valami rosszabb minőségűn, akkor lehet szép kis hasalás lett volna a vége... ://