köszi emzoli,
akkor tehát olajszint ment le ezekszerint?
néztem de a tartály 1/3-a van még olajjal kb.
viszont nem tudom mikor jelez be.
utánatöltök aztán meglátom.
meg persze meg kell nézni a csatiját is ezekszerint a műszernek.
az viszont aggasztó, hogy vak szerencsében kell bízni ahogy írtad is, és teljesen igazad van, hogy egyszercsak megáll a motor alattam.
mikor megszűnik az olajzás, vagy gyengül, mire túlmelegszik és mutatná sztem már késő lehet és klikkk megáll..
vagy van esély hogy a hőfokmérő felszalad a megragadás előtt?
vagy egyáltalán nem melegszik túl annyira hogy lássam, csak megragad?
kikiáltási árként 9ezerre gondoltam kompletten, képet egyelőre csak úgy tudok mutatni ha bemész az adatlapomra és a fényképeknél(nem a gallériáknál) az első 3 képet megnézed.
DT 125 R-be keszulok belerakni egy TDR blokkot. A DT blokkon sik suberes karbi volt, az olaja pedig a membranhoz pumpalta.
A TDR viszont henger alaku suberes karbival van szerelve, es az olajat a karbiba pumpalja.
Kerdesem, hogy erdemes bajlodni a karbi kicserelesevel, es hangolasaval, vagy jo a TDR karbi is? (Fogyasztas, teljesitmeny, kenes jo mindkettovel?)
Elore is koszonom, es bocsi az ekezetek hianyaert.
Szia! Nem nagyon..én külföldről rendeltem annó, 4500 körül..de várni kell rá 2-3 hetet...sztem 1000 forintot nem ér a várakozás, meg a nyűg..de ha gondolod esetleg tudok neked rendelni.
Nem olajnyomást mér, hanem az olajtartályban lévő szintet.
ez megfelelne, ha az emberek úgy használnák a motorkerékpárt, hogy betartják a szervíz intervallumokat, illetve, ha alapvetően szervízbe hordanák a recegét és nem otthon sufniznának.
Egy felkészült szervíz szépen megállípatja, hogy az olajpumpa szállítása megflelő e illetve kicserélni ha lefutotta az élettartamát.
Ha így lenne, nem volna gond vele.
A Magyar valóság ezzel szemben az. hogy egy 20 éves motoron, aminek volt már x gazdája nem lehet tudni mi iylen álapotban van.
persze, meg lehet vizsgálni, hogy az olajpumpa szállít e meg ki lehet cserálni a 20 éves csöveket..
nekem meg néha felparázslik az olaj jelzés.
az mi lehet?
a gép füstöl rendesen = olajat kap.. :-)
azt sem tudom hol érzékeli hogy kap-e olajat vagy nem.
rovázok ettől a külön-olajzástól, de ha működik akkor tetszik, nem akarok kevergetni.
konklúzió:
nem ajánlom a H4 izzót.
legalábbis az én 92es motoromnak nem volt ínyére.
átforrasztottam a csatlakozót, izzó be, próba, iszonyat erősen világított, de a tompítottról refire váltás csigalassúsággal ment, és a hátsó lámpa meg a műszerfal annyira le lett húzva általa hogy csak na.
úgyhogy elballagtam a motorosboltba érdre és vettem egy halogén 35/35öst, ultra whiteban és visszaforrasztottam a csatit
és lőn szép fény elöl is meg mindenhol.
plusz azért már ha így szét volt kapva szépen kitakarítottam papírzsepivel a lámpa belső oldalát is.
rendesen koszos volt.
Rendben, ha kell valami szólok.
Igazság szerint tegnap elbontottunk egy komplett TDR-t, szóval van minden a DT rendberakásához.
Viszont a nyári motoros túrák alkalmával barátnőm is rákapott nagyon a motorozásra, szóval lehet a (hiányos) maradékból összelapátolunk neki valami szekeret, ahhoz viszont mindenképp kelleni fog pár cuccos.
Átvizsgáltam a blokk többi részét, egyik csapágy sem lóg, sem a főtengely tűgörgője. Mindegyik lógás mentes, és szépen jár.
Az előző tulaj említett olyat, hogy volt felújítva a blokk, de a henger, dugó maradt a régi. De nem vagyok benne biztos, hogy így mondta-e. Végülis így is lenyomtam vele vásárlás óta (júni huszonpár) több, mint 4.000 km-t, ebből legalább 2 ezret utassal, csomagokkal, sátorral. Szóval rosszat mondani nem tudok a kis DT-re. :DD
ha érdekel akkor ugyailyen blokkom van (TZR) meg még elég sok alkatrész, ha kéne valami hozzá. van egy hengerem is ha a tiéd nagyon haza lett vágva nem hibátlan de használható. olcsóért. meg van főtengelyem is meg minden tengely igazából, jobb dekni meg pár cucc még :) ha kell valami írj nyugodtan
én nem tudom mi ez a detonálós dolog, hirtelen ismeretlen a fogalom, de ez a csörgés lehetett a szétkopott gyűrű, vagy a tűgörgök alul felül a hajtókarban vagy a főtengelycsapágy.... mindenesetre nagyon beteg hang egy ilyen gépnél. én ma raktam össze patikára a tdr blokkom és egy fölös kattanása nincs.
Nem volt egy nagy élmény 100-ról utassal megállni álló hátsókerékkel. Kuplung nélkül annyit tudtam hirtelen csinálni, hogy ráálltam a hátsó fékre, hogy ne a blokk fogja a kereket, hanem a fék, meg az elsővel is lassítottam ahogy csak bírtam.
Ha nem az új aszfalton lett volna, hanem valami rosszabb minőségűn, akkor lehet szép kis hasalás lett volna a vége... ://
akkor tehát olajszint ment le ezekszerint?
néztem de a tartály 1/3-a van még olajjal kb.
viszont nem tudom mikor jelez be.
utánatöltök aztán meglátom.
meg persze meg kell nézni a csatiját is ezekszerint a műszernek.
az viszont aggasztó, hogy vak szerencsében kell bízni ahogy írtad is, és teljesen igazad van, hogy egyszercsak megáll a motor alattam.
mikor megszűnik az olajzás, vagy gyengül, mire túlmelegszik és mutatná sztem már késő lehet és klikkk megáll..
vagy van esély hogy a hőfokmérő felszalad a megragadás előtt?
vagy egyáltalán nem melegszik túl annyira hogy lássam, csak megragad?