Mindegyik légtelenítő csavar kiszedhető, csak mielőtt beleszakítjuk, érdemes megkalapálni befelé.
Utána kijön egyből, csak az amatőr versenyzők nekiugranak a csillagkulccsal és beletépik egyből....
Ki lehet légteleníteni a fékcsőnél is, csak le kell venni a munkahengert, s a betétek közé egy 5-ös laposvas, majd elfordítani a m.hengert, hogy a cső legyen legfelül, s kijöjjön az összes luft.
Az a baj, hogy a mostani fékemnek is ez a baja, a levegő csavar be van ragasztva valamivel. Szerintem ezt most kihagyom, de köszönöm szépen a segítséget!
Fölösleges képet csinálni róla mert szinte bele van törve és vas ragasztóval bekentem a tetejét hogy nehogy véletlen levegőt kapjon ott. Amúgy meg lehet légteleníteni a csőnél is én így csináltam kb 2 évig
tudnál egy képet csinálni a csavarról, mert valahogy biztos ki lehet bányászni, ha a munkahenger síkjában tört le, viszont csavar nélkül nem tudom, hogy lehet-e légteleníteni.
köszi!
R-es dt sajnos nem vehető ki ez a baja hogy beletört az egész így csak a tömlőnél lehet légteleníteni. Én pont a napokba rendeltem egy nyerget kb ez az egy volt fent a neten de ez is kiseb felújításra szorul sajnos
Írsz neki egy ímélt azt ő ad neked olyat amilyet akarsz.
14-es dellorto karbihoz hol tudok nagyobb főfúvókát venni?
Köszönöm szépen
Köszönöm a segítséget!
Utána kijön egyből, csak az amatőr versenyzők nekiugranak a csillagkulccsal és beletépik egyből....
Ki lehet légteleníteni a fékcsőnél is, csak le kell venni a munkahengert, s a betétek közé egy 5-ös laposvas, majd elfordítani a m.hengert, hogy a cső legyen legfelül, s kijöjjön az összes luft.
köszi!
Már ha értéken belül van.
Milyen színű az idomszett?! :)
A spirálból meg le kell köszörűlni
Mármint gondolom a belsőből....