A gyári csomitartó nekem eltört, mikor túradobozt raktam rá.
Gyenge szar.
Teleraktam sörrel, majdnem katasztrófa történt hazafelé, pedig óvatos voltam.....
Bocsi elnéztem, felújítást említett.
Az meg faszság.
Ha szétszednél egyszer egy ilyet, rájönnél hogy baromság.
Nincs benne semmi, 2 főfúvóka, egy fő, meg egy alapjárati, meg az úszó tűszelepe.
Az általában gumis, ha megigazítod a kelyhet egy 3-as fúróval, már zár is rendesen.
A főfuvit meg ha nem baszogatják, az nem kopik ki.
Csak 1-2 versenyző szokott nyitni rajta, hátha jobban megy, azután meg még szarabb mint volt.
Csak elfelejtik mit basztak el, s utána eladják.
A tudatlan meg csak szopik vele.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy az indexem folyamatosan világit valami kis fekete megszakító ment szét benne kormos az oldala most ennek mi pontosan aneve vagy hol tudok ilyet szerezni hozzá ? Nincs-e valakinek elfekvőben egy otthon véletlen? :D Választ előre is köszönöm
Ez az LC2 karburátorja, motorikusan pedig DT-R.
Tökre nem hozzá való.
Az LC2-őn nekem is ilyen volt, inkább folyamatosan nyomatékosnak, mint felső tartományban dolgozó, hirtelen fordulatúnak mondanám.
Ha azt mondta a szerelő, hogy ráférne egy takarítás, minek volt ott?
Szerintem az alap, ha már odahoznak egy járgányt, hogy gatyába rázom a karbit.
Utána van értelme a hangolásnak.
Ha csak úgy odajön egy Józska, és állítgatom a karbiját, azzal nem sok minden lesz jobb.
Alap egy légszűrő, és karbitisztítás.
Utána lehet hangolni.
Szia.
A pover úgy jó, ha csekkolás után kinyit, magyarul itt állítod be hogy elvágólag, teljesen nyitva legyen.
Ha rárúgsz, lezár.
Ha így jó a forgásirány akkor a bovdenek beállítása is jó.
Ne húzz be rajta, mert fordulaton nem fog kinyitni teljesen.
Egyféle beállítás van, beállítod, nem kell azt baszogatni utána soha többet.....
Az hogy állítható, csak egy funkció.
Nem azért van, mert állítgatni kell állandóan.
Sziasztok!
Valaki el tudná nekem magyarázni pontosan, hogy pontosan hogyan is kell beállítani a power szelepet yamaha dt 125 R- en?
A bowdenek így jók, hogy az ellentétes számba csatlakozik a power motorhoz?
Power tengely, hogy álljon teljesen síkba vagy egy kicsit nyithatok rá h alacsonyabb fordulaton is egy kicsit nyomatékosabb legyen, nagyobb lánckerekeket raktam rá és szeretném h teljesítménye legyen inkább.
Ez lenne a karbi. Szerelő azt mondta ráférne egy felújítás. Ja és gyárival ellentétben ahol a súbertű a 2. rovátkában van a 3.-ba lett rakva. Nem fullad, de néha csöpög a túlfolyón a benzin és olyankor nehezen indul amúgy 1 rúgásra
Épp most fújtam a rezót ezért bele néztem a powerbe. a kipufogó nem rég lett égetve. a power egy síkban van a kipufogó nyílás falával és elvileg az úgy jó. Ráültem másik DT-re az hirtelen húzott enyém meg folyamatosan. eddig 100-110 között volt a vége most 90
Üdv.
Elvileg 28-as síktolattyús Mikuni-val van szerelve.
A povert beállítani csak a kipu leszedése mellett van értelme, akkor pontos a beállítás.
Ekkor legalább látod, hogy mennyire retkes a kipu, s ki kell égetni.
Sziasztok!
Üdv!
Azt szeretném kérdezni, hogy az miért van, hogy most megcsináltattam a karbit a powert is nézték. Eleinte nagyon pörög, de nem húz, lehet azért mert kissebb a karbi mint az újabbakon (95-ösökön). Minél feljebb váltok annál kevesebbet pörög, 6.ban már csak 6.5 7 ezerig. Hiába huzatom ki 8 ezerig kis dombon felváltok és 5.5-6 ezerig visszaesik a fordulat és csak erőlködik. Mintha nem nyitna a power, de levettem a fedélt és normálisan mozog. Valaki segítsen légyszi
Végül is jól belegondolva ,ha működik megfelelően minek szétszedni ,elég lesz akkor is ha tönkremegy.A többi cumóval szerencsém van ,a fékeket itt a másik utcában fel ferodolozzák ,a tömítés készítő is itt lakik pár utcával odébb és van egy kipufogós is aki legyártja a kipufogó dobot (az enyém is köpi az olajat),még egy kárpitos kell az ülésre,meg egy kis festés ,ja meg egy jó hátsó gumi és egy aksi ,tavaszra patent lesz a gép. Végül is csak tavasztól akarom használni.Még azt kell kiderítenem ,hogy a kuplung azért nem emelt e ki alapjáraton,mert nem volt rendesen a helyén(nem volt a rögzítő anya rátekerve,csak bele volt dugva a helyére ,elvileg az anya pedig távolabb tartotta mert kitámasztott hátul) ,vagy mert nincs benne az a golyó amiről írtatok,ahhoz előbb újra össze kell raknom ,mert szétkaptam a berúgó fogaskerék perselyezéséhez ,az már kész van csak össze kell rakni,de még egyenlőre szét felé akarom szedni.
Gyenge szar.
Teleraktam sörrel, majdnem katasztrófa történt hazafelé, pedig óvatos voltam.....
Az meg faszság.
Ha szétszednél egyszer egy ilyet, rájönnél hogy baromság.
Nincs benne semmi, 2 főfúvóka, egy fő, meg egy alapjárati, meg az úszó tűszelepe.
Az általában gumis, ha megigazítod a kelyhet egy 3-as fúróval, már zár is rendesen.
A főfuvit meg ha nem baszogatják, az nem kopik ki.
Csak 1-2 versenyző szokott nyitni rajta, hátha jobban megy, azután meg még szarabb mint volt.
Csak elfelejtik mit basztak el, s utána eladják.
A tudatlan meg csak szopik vele.
Olyan kérdésem lenne hogy az indexem folyamatosan világit valami kis fekete megszakító ment szét benne kormos az oldala most ennek mi pontosan aneve vagy hol tudok ilyet szerezni hozzá ? Nincs-e valakinek elfekvőben egy otthon véletlen? :D Választ előre is köszönöm
Tökre nem hozzá való.
Az LC2-őn nekem is ilyen volt, inkább folyamatosan nyomatékosnak, mint felső tartományban dolgozó, hirtelen fordulatúnak mondanám.
Ha azt mondta a szerelő, hogy ráférne egy takarítás, minek volt ott?
Szerintem az alap, ha már odahoznak egy járgányt, hogy gatyába rázom a karbit.
Utána van értelme a hangolásnak.
Ha csak úgy odajön egy Józska, és állítgatom a karbiját, azzal nem sok minden lesz jobb.
Alap egy légszűrő, és karbitisztítás.
Utána lehet hangolni.
A pover úgy jó, ha csekkolás után kinyit, magyarul itt állítod be hogy elvágólag, teljesen nyitva legyen.
Ha rárúgsz, lezár.
Ha így jó a forgásirány akkor a bovdenek beállítása is jó.
Ne húzz be rajta, mert fordulaton nem fog kinyitni teljesen.
Egyféle beállítás van, beállítod, nem kell azt baszogatni utána soha többet.....
Az hogy állítható, csak egy funkció.
Nem azért van, mert állítgatni kell állandóan.
Igen-igen, arra gondolok. Az enyémen sajnos nincs meg, viszont szeretnék rá túradobozt felszerelni.
Arra a rácsos csomira gondolsz ami a hátsó farokidom felet vann?
(ez az R nélküli nem zavarszűrős)
az előző ugyanilyen gyertya viszont azért került kukába mert összevissza szikrázott körbe.. (lehet hogy nem eredeti volt)
Valaki el tudná nekem magyarázni pontosan, hogy pontosan hogyan is kell beállítani a power szelepet yamaha dt 125 R- en?
A bowdenek így jók, hogy az ellentétes számba csatlakozik a power motorhoz?
Power tengely, hogy álljon teljesen síkba vagy egy kicsit nyithatok rá h alacsonyabb fordulaton is egy kicsit nyomatékosabb legyen, nagyobb lánckerekeket raktam rá és szeretném h teljesítménye legyen inkább.
Elvileg 28-as síktolattyús Mikuni-val van szerelve.
A povert beállítani csak a kipu leszedése mellett van értelme, akkor pontos a beállítás.
Ekkor legalább látod, hogy mennyire retkes a kipu, s ki kell égetni.
Üdv!
Azt szeretném kérdezni, hogy az miért van, hogy most megcsináltattam a karbit a powert is nézték. Eleinte nagyon pörög, de nem húz, lehet azért mert kissebb a karbi mint az újabbakon (95-ösökön). Minél feljebb váltok annál kevesebbet pörög, 6.ban már csak 6.5 7 ezerig. Hiába huzatom ki 8 ezerig kis dombon felváltok és 5.5-6 ezerig visszaesik a fordulat és csak erőlködik. Mintha nem nyitna a power, de levettem a fedélt és normálisan mozog. Valaki segítsen légyszi
Aprilia Af1 Sport Pro
Csere esetleg nem érdekel?