Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apuci hozzád fordulok segítsègèrt. A hátsó fèknyergem elèggè be van állva, rádaásul kap új betèteket így visszább kellene tolni. Hogyan szoktad a teljes fèkfolyadèkot cserèlni? Mert az èn probálkozásaim eredmènye levegős fèk lett. Ezenkivűl, olyan problèmám van , hogy a kilómèterspirált újra csináltattam, de minimálisan hosszabbra szabták a gyárinál ès most nem mèr az óra. Lent lehet valami gond a kerèknèl?
Üdv!
Képet fel tudsz róla rakni?
Én úgy gondolom, hogy egy próbát megér. van ismerősöm aki tud bontott DT cuccokat, kipróbálom ha nem jó max visszaviszem. Köszi a tanácsadást
Helló!
Engem érdekelne egy első sárvédő és a fejidom. Itt az email címem: vaganylaci95@gmail.com
Yamaha Dt 125 R komplett idomszett eladó! Olcsón!
Dt felnik eladók ! ha valakit érdekelne:)
köszi,
nem tudom van-e különbség az izzók között, hogy akkuról menő feszkó működteti (ekkor kell a fesszab. vagy világítótekercsről mint a mocinál..
ugye itt csak akkor világít ha jár a motor, és akkor is fordszám függvényében. ezáltal jobbára változó feszt kap és ezért alapjáraton halványabb. ezt tudjuk.
szal kérdés hogy erősebb-e az izzószál pont ezért hogy bírja az ingadozást egy kifejezetten mocikra gyártott izzónál? :-)
a gyári 35/35 wattos gömbnél ugyanakkor tuti jobban világít a halogén.

na valaki mondja meg nekem melyik a tompi meg a refi a sárga és a zöld vezeték közül?
(ne hagyjátok hogy méricskélnem kelljen )
Helló Srácok
Olyan kérdésem, lenne hogy nem e tud valaki
Dt 125-r hez Power Motort
Power szelepet
és hozzá a két oldal deklit ?
vagy egy jó yamaha bontót ?
Köszi a segitséget előre is :D
Én annyira nem vagyok jártas az elektonikában, valami ragadt rám 14 éves koromig, apám autó-villamossági volt.
Bár akkoriban nem voltak ilyen komoly elektronikák, a villogtató relé már bonyolult volt.
Sztem ezekben sincs olyan fesszab, ami figyeli a teljesítményt, csak be van állítva egy értékre, a kiszámolt izzókhoz.
Ebből gondolom ergó, meg gyakorlat, hogy egy izzóval erősebben világított, bár lehet rossz volt a fesszabályozóm.
Mondjuk nem is érdekel a továbbiakban a kérdés, valahogy nem izgat, ha valami érdekel, utánanézek, összerakom....
Nekem ez bonyolult világ kezd lenni, s ahogy látom több embernek is, sokan panaszkodnak a komputerizált autókra, már mindent figyel, ezer hibalehetőség, visszasírják az egyszerű Ladás-Trabantos korszakot.
Az a baj, hogy hiába vannak hibakódos tárolók, még nem annyira intelligensek, hogy a mechanikus hibákra is rálássanak.
Hoppsz egy kicsit elméláztam....
Szerintem a nagyobb izzó ugyanannyit leterhel a rendszeren, mintha kisebb izzó lenne elől, de a többi is hagyományos égő lenne. A fesszabnak pedig terhelés nélkül is illene stabilizálni(ha csak helyzetjelző van rajta, stb). Lehet túl nagy hő keletkezett a kis burában.
Nem tudom.
Látnom kéne, sok dolgot szemrevételezni, beállításokat ellenőrizni.
A 2 blokk sem egyforma teljesen, az egyik karerszívásos, a másik hengerszívásos.
Hogy milyen a reakciójuk, hál isten nem volt módom kipróbálni, karbi cserékkel.
Ez csak egy feltevés, hiszen nem rá való, ami rajta van.
Neked kell tudnod, megéri -e?
Nem állítom hogy jobb lesz, de előfordulhat.
Olyan 10-12 ropi magasságában mennek ezek a karbik.
Többet ne adj érte!
Hosszú távon szétéghet a foncsor, vagy bemattul.
A magasabb wattszámú izzó nekem állandóan kiégett.
Évente 5-6db -ot cseréltem.
Bár mellette minden ledesítve volt, lehet azért verdeste ki.
Több fesz jutott az egy izzóra.
Bár már kis fordulaton 2000-en is világított ezerrel.
Már amennyire tud gyárilag.
Na a burgmanon azon volt világítás....
Akkor megéri kicserélni síktollattyúsra? mert ültem pár Dt-n eddig azokon síktollattyús karbi volt sokkal nagyobbat léptek
Ha rendesen akarod, akkor pumpáld ki a dugattyút.
Ekkor kifolyik a fékolaj is, s a házat is kitakaríthatod, meg a dugattyút is felpolírozhatod.
Visszanyomod kézzel, a karmantyút előtte beolajozod.
Ha belekap, én franciakulccsal nyomom vissza a helyére, azzal párhuzamosan lehet.
Feltöltöd olajjal, a tartályt, alsó légtelenítőt kiveszed.
Ha megjelenik az olaj, akarom mondani folyadék, mielőtt megköveznek, betekered a légtelenítőt, s kilégteleníted.
A csúszócsapokat megtakarítani, zsírozni.
A rezgéscsillapító rugókat, kúpos fogóval visszaalakítani a helyükre.
Szevasztok. Ti hogyan szoktátok a hátsó fèknyerget kipucolni? Mert kap új betèteket, ès így nem fèr bele. Gondolom ki kell engedni egy kis folyadèkot dugattyút visszább nyomni. De akkor a teljes folyadèkot is lecserèlnèm. Valakinek valami könnyű megoldás? Mèg èletemben nem cserèltem fèken olajat. Segíthetnètek kicsit. A fèknyereg dugattyúját hogyan tudom pucolni, hogy kicsit jobban mozogjon? Köszi.
srácok, segítséget kérnék.
jó fényt szeretnék a DT-re, és elsőre azt találtam ki, hogy a 35%35 wattos helyett beleteszek egy H4et, sima 60/55 wattost.
ehhez foglalat csere kell.
a H4 kiosztását bekötését már megnéztem, de nem tudom hogy a DT-n a vezetékek melyik melyik.
van egy sára, zöld, meg fekete, az a test azt vágom :-)
szóval van a sárga és a zöld. melyik a tompított és a refi?

aztán mikor utánanéztem láttam hogy a nagy projektem milyen egyszerű lenne ezzel:
http://www.robogoaruhaz.hu/408...



kérdésem még aki H4-et tett a DT-be esetleg, annak működik rendesen?
bírja a tekercs meg a lámpatest nem ég szét?
(foncsor stb)
kösziiii

szuper, akkor ezt az igét hirdetem ha kérdezik. :-)
régi írásodat olvastam hogy teszteled melyik jobb, ezekszerint megvan :-)
Helló!
nekem van egy még a régi gyária de szerintem kisseb felújításokra szorul mintha kicsit szivárogtatná az olajat meg a légtelenítő csavarja bele van törve Én nem foglalkoztam vele de van kedved kicsit szerelni akkor csapj le rá
Sziasztok!
Yamaha dt 125R-hez van eladó két első indexem továbbá egy hátsó csomagtartóm és egy fordulatszám mérő spirálom.
ŐŐ olyan van rajta hogy 12.8V 23Wxmeg 21W ez még a teljes gyária az aksi meg 12V 7 amper
Tisztítani teljesen tisztította, de azt mondta kövi szezonra ráférne egy felújítás, de szerintem veszek rá egy síktollattyús karburátort.
Irányjelző relé a neve. BÁRMELYIK autós-motoros alkatrész boltban kapható. Egy modernebb elektronikus darabért akár egy ezrest is elkérnek. Jó az olcsóbb is. Tudni kell, hogy hány voltos az akku, meg hány wattosak az izzók. Ha nem égett szét nagyon, rá is lesz írva a relére. pl 2x21W 12V
Írtam email-t
http://www.sportmotor.hu/motor...
Beszélj vele, hátha csinál neked erősítettet.
Úristen... Akkor még átgondolom ezt az ötletet, nem szeretnék hasonlóképpen járni.