Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

DT 125 R-re keresek csomagtartót.
Akinek akad fölösbe, kérem jelezze!
Szedd szét!
Tapasztalataim szerint nem kopnak el a szimmeringek, hanem kinyúlik bennük az előfeszítő rugó.
Ha szép a lehúzóél, puha az ajka, nincs kirepedezve, akkor lepattintom a rugót, széttekerem, kivágok belőle 1 centit, összetekerem, s jó szokott lenni.
Nem feltétlen kell cserélni.
Nem tudná nekem megmondani valaki h milyen méretű szimering kell az első teleszkópba? Yamaha dt 125x -ről van szó 2006 os évjáratú.
Eladó!
Köszönöm a segítséget. Nem kellett végül lámpázni, megoldódott..szétszedtem még1x...elszigeteltem minden vezetéket ami volt a motoron. Megforrasztottam 1-2 dolgot, össze raktam és jó lett...gondolom valami letestelt neki, vagy nem tudom köszönöm a választ
Sziasztok nincs valakinek ilyen eladó olajpumpája?
Email: st920920@gmail.com
Hát éppen ez az!
A mezei 50 es Honda Dio robogóm is vígan felmegy 40-el ott, ahol a DT csak szenved (legalábbis az enyém). Valahogy magasabb fordulaton van csak ereje. Az egyes, kettes még megy neki, de a hármashoz már annyit esik a fordulat, hogy nem elég a gyorsításhoz, sőt a sebesség megtartásához sem. Csak úgy működik, ha kettesben jól felpörgetem, (de ilyenkor már mindenki engem néz, hogy mi baja ennek a motorosnak...) majd ezután váltok hármasba.
Plusz van amikor bal kerékkel ébred és olyankor kicsit gyengébbnek találom aznap, mint pl előző nap. Estére meg megint jól megy. (De ezt szerintem csak én érzem így...)

Szerintem is többet kéne tudnia egy ilyen motornak, mint amit az enyém tud...
Előre nem megy fel 1-2 foggal kisebb?
Valaki meg tudja mondani, hogy 125 dt lc2 -re egyáltalán lehet tenni 520-as láncot és fogaskerékszettet és ha igen milyet?Most gyári 428-as van hátul 52-es fogaskerékkel, de kevés, elmenne nagyobb is . 520-ból ha tehetnék egy 45-50 est az lenne az igazi.
Terepen használom csak ....
Nem azért kell hogy nem birná meg a 428 hanem tudnék hátul nagyobb fogaskereket tenni és erősebb lenne picit. Jelenleg 428-ból a legnagyobb méret van hátul ami 52 de ez is kevés ha lenne egy 68-70-es az lenne az igazi a mászókákon :) de sajna 428ból nem gyártanak nagyobbat mint 52 . Vagy rosszul tudom?
A gellért-hegyre meg simán felmegy egy félhalott N-es simson is a maga 2 (kettő) loerejével.
Rendben van értettem :D
Csak kár ,hogy nincs a közelbe egy fasza szerelő aki ezt megcsinálmá nekem :/
Én sajnos nem értek ehez bár egyszer kéne meg mutatni... :)))
Reménytelen vagy Ne is haragudj. Mi a ..-nak nézegetsz felömlő tuningokat? Nem elég a 6 felömlő? :) Ezerszer leírtam már, hogy mi kell. Egy rendes karbibeállítás, gyújtásbeállítás. Ezek a motorok többet bírnak. 1:40-es keverék bőven sok.
Na figyelj.
A kapcsoló befelé kap egy db fix pozitívot.
Ezt ki tudod mérni egy db próbalámpával.
Egyik fele testre, a másikkal keresed mikor világít.
A kapcsoló lekapcsolt nulla állásban kell legyen.
Érdemes szétszedni, akkor vizuálisan is látod a képet.
Ezt a pozitívot továbbítja helyzetjelző állásban egy csúszósaruval a helyzetjelzők felé.
Ha még egyet kapcsolsz, akkor a tompítottra is átviszi az áramot.
Így egyben világít a kettő, a tompított, és a helyzetjelzők.
Megnézed a tompított szálát, milyen színű.
A fejidom alatt, lekövetve a szálakat, megkeresed azt a színt, ami a tompítotté.
Amivel most van összekötve, széthúzod.
Most a lényeg:
Ha közé kötsz egy izzót, a két szál közé, amit széthúztál, elvileg világítani fog, ha tényleges zárlat van.
Elvileg egyik fele pozitívot kap a kapcsolóról, a másik fele ha zárlatos akkor negatívot.
És ezután addig keresed a zárlatot, míg az izzó el nem alszik.
Érted?
Ha zárlatos a biztosítéktábla, s feszt kiveri a biztit, így szokták keresni a zárlatot.
Csak a bizti helyére bekötnek sorba egy izzót.
Szerintem érthető.
Hát ez necces. Ha nem értesz az elektronikához ne is szenvedj vele! Tapasztalat... Inkább vidd el egy hozzáértőhöz, aki kiméri neked hol a bibi, és szakszerűen megcsinálja. Ilyen elektronikájú gépeknél hozzánemértő kókányolása mindig egyenlő a katasztrófával... Én ezért neki se állok buherálni az elektronikával (alap dolgokat kivéve).
Googli csodákra képes tudod. Amúgy a ha itt a topicban rákeresnél akkor minden infót megtalálnál.
De csak, hogy könnyű legyen az életed: jó pár fajtához jó:http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
csáó! Légyszi valaki mondja meg hol tudok rendelni Vítpumpa szimeringet! Előre is köszi!
Elektronikai zsenik figyelem..segítség Miért van az, hogy rákapcsolom a fényszórót a motorra és minden fény kihuny? a világítástól kezdve a műszerfalig gondolom valami zárlat lehet...hogy tudnám kideríteni, hogy hol? Délután még működött faszán, de más baj is volt az elektronikával és baszkódtam ott vele, dugdostam 1-2 dolgot máshová és lehet, hogy akkor tettem valamibe kárt...most megnéztem egy másik DT-n, hogy hogy van összedugva...most össze dugtam jól, de már meg ez a hiba áll fent köszönöm
Úgy látszik, a Gellért hegy nem szereti a DT-50-eseket.
Jó állapotú DT 50-et keres egy cimboránk!
Tud valaki eladót ?

www.darazsgarazs.hu
De érdekes hát látom akkor nem csak nálam vannak problémák :D Csak azért hoztam föl a gellért hegyet mert a nagynéném fönt dolgozik és szoktam látogatni de így mostanában elég nehéz xD mind1 köszönöm majd kitalálok valamit :)
Szó szerint ez volt az én bajom is. Én a Gellért hegyen dolgozom és amikor megvettem a motort, egyszerűen nem volt képes felmenni a hegyre. Nekem elöl 15-ös lánckerék volt, amit lecseréltem 13-asra, így viszont alig ment 40-45-el. Végül aztán egy 80-as MX ötös váltója került bele, aminek az első négy sebessége ugyanaz volt áttételben, mint az ötvenesé, de az ötödik sebességgel már viszi a 60-at is (persze csőgázon).

G.
Rendben van köszönőm válaszod!
Hát csak próbálkozik az ember ki hozom a maximumot belőle amit csak tudok mert 1évig nem volt gépem és körübelül majdnem meghaltam most van becsülöm tisztelem és nem akarom el passzolni....mert nagy megváltás nekem pedig eddig 125-em volt és ahoz képest sehol sincs :)
Megpróbálok mindent h használhassam egy darabig :) mert így nagyon durván gyengusz szegénykém
Amúgy fölösleges felömlőkkel szenvedni. Nem fog eget rengető eredményeket hozni. Ne várj ettől sokat. Az 50-es 2T-k forgatósak. Nincs bennük power szelep ezért magas fordulaton "élnek" igazán.
A szűkítőt meg te magad is megnézheted. Megnézed hol van felfogatva a kipufogó ott kilazítod, és a henger leömlőnél is a két csavart. Leveszed. Belenézel abba a lyukba amit a hengerleömlőről csavaroztál le, és észre fogod venni hogy van-e benne szűkítő.
Szerelő se feltétlen precíz... Lehet nem nagyon ért ehhez a típushoz és csak tapasztalatai alapján szerelte meg...
Köszönöm szépen ,hogy ennyit írtál már elől 14-es van és így az előző dugoval nem tudtam fel menni a gellért hegyre vele...és most az új dugoval nem változott olyan sok minden inkább nem merem be vállalni....
Most megérdeklődöm a. +2 felölmlőt meg nagyobb fuvokakat aztán meglátjuk csak mindenki azt mondja nem ennyit kéne mennie szóval eléggé idegesítő h nem tudom mi van.
A bejáratáshoz nekem is 1:20-as keveréket javasoltak, amikor az enyémet fúrattam. Persze füstölt, meg csöpögött az olaj rendesen a kipufogóból. Ezt az arányt aztán tankolásonként csökkentettem. (Először 1:25, majd 1:30, 1:35, 1: 40 végül 1: 50 es keveréket tankoltam) Nem azt mondom, hogy igy kell csinálni, csak azt, hogy én igy csináltam. Picit még most is könnyezik a kipufogó vége, pedig már rég vége a bejáratásnak. (Ez nagyban függ a választott olaj minőségétől is.)
A végsebesség legegyszerűbben az első lánckerék cseréjével növelhető meg. Ha pl 13-as lánckereked van és beraksz helyette egy 14-es vagy 15-öst, akkor a végsebességed nőni fog, de cserébe vesziteni fog a nyomatékosságából a motor. Meg kell találni azt a beállitást, ami a legoptimálisabb a gépednek.

G.