Jolvan köszönöm szépen azt ,hogy benne van a szűkítő azt nem tudom de szerintem nincs mert a szerelő aki össze rakta csak mondta volna h ezért nem megy...
Akkor fuvokakat meg felölmlőt megérdeklődöm nem tudod esetleg mennyi a plusz felölmlő?
Sziasztok!
Tudnátok nekem olyan weboldalt mondani ahol találok használt DT alkatrészeket? Egy első sárvédőt szeretnék venni hozzá. Előre köszönöm a válaszokat :)
Szia. Szerinten az az 1:20-as keverèk sok lesz. Mèg ha bejáratós is. 1:30- as elèg bejáratásra. Egy 50-s dtnek tobbet kellene menni. Kipufogóban a toroknál esetleg nincs bennt mèg a szűkítő? A plusz kèt felömlő segítene valamit, mivel az öblitèst elősegíti. A többiek majd mèg tudnak segíteni.
Segítség kellene....
inkább csak információt szeretnék gyüjteni nem rég kapott új dugót a motor honolva lett.
Semmi nem változott szinte egy kicsit jobban gyorsul de végsebesség nem több 60!
Szerintetek mi tudna még dobni a motoron nem várok csodát....
Esetleg nagyobb fuvókák a karbiba?Vagy olyat is hallotam még 2felömlő a hengerbe....várok pár tanácsot...
Amit még szeretnék kérdezni honolás óta jó jelenleg 1:20 keveréket kap de nagyon durván lövi ki az olajat a kipufogó ez normális?
Köszönöm szépen
megvettem a H4 izzóhoz a csatit, kemény ezer pénz volt, kis vacak műanyag egy autóbontóból.
lehet hogy még nekem otthon is lett volna de nem akartam emiatt túrni.
egy normális bontós odaadta volna csakúgy, de mindegy legyenek boldogok.
mondjuk elég klassz gumi burkolattal adták ami nem árt a motoron :-)
megy az átforrasztás aztán izzó bele és teszt.
úgy gondolom akkor az kisebb hőértékű.
nézd meg milyen színe van a gyertyának ha kiveszed.
olvastam itt is akinek szétolvadt a gyertyája emiatt meg még rosszabb dolgok.
Apuci egyik írásában meg arról értekezett, hogy a 9es gyertyából az R nélküli tehát zavarszűrő nélküli mintha nagyobb szikrát produkált volna. Aztán nem tudom mi lett ezzel :-)
Sziasztok!
Eddig a dt-n elöl hátul E-07-es mitas gumik voltak. A hátulja még okés, de az eleje már szinte slick :D Most egy E-05-ös mitast néztem rá, ami triál gumiféleség: http://www.kekhold.hu/?page=we...
Ilyesmibe beleköthetnek a műszakin, hogy milyen gumi van rajta?
már csak egy csati választ el a H4 izzó betételétől, de eszembe jutott, és kérdezném a szakiktól vagy aki már cserélte, hogy a 35W helyett a 60/55, az nem terheli meg nagyon a tekercset?
tegnap megnéztem az első lámpát, még a gyári 35/35W-os gömb alakú vagy inkább cseppféle van benne, bedugós elfordítós.
ebbe az életben nem rakok halogén izzót így, említette valaki hogy lehet kapni átalakítót de ilyen bedugóshoz H4 átalakítót?
egyszerűbb lenne sztem ha levágnám a csatikat és egy H4 csatlakozót forrasztanék rá a három vezetékre, az izzó bemegy a helyére szépen és fogja a rugó is azt már néztem.
Azt nem nézni kell, mert nem TV!
Le kell törni, és kész.
Én is raktam már pár motort össze, használtam For Yamaha dugattyúkat is.
Nem volt egyikkel sem problémám.
Valszeg szerelési hiba, leírtam mik okozhatják.
Létezhet, hogy amiket eddig összeraktál, azzal is csak szerencséd volt.
Bár a javítás nem a szerencséről szól.
Tudás-ismereti alapokra épül.
Sziasztok :) 50-es tdr blokkom van eladó dt-k ben ugyanaz van. karbi nélkül kompletten. nem volt még bontva, csak én vettem le a dekniket. gyújtás minden benne, dugója cserés henger patent.
3FY a motorkódja. Ha érdekel írj, naponta nézem fórumot :)
az a baj hogy a powert bë se kötöttem direkt sőt tengegy zàrt àllapotban van!
ablakélek passz nem néztem.
for yamaha dugó volt mind2, de nem egy motort raktam màr össze ilyen dugóval és túlvannak màr sok 100km,màs ötlet?
Szar dugattyú, fúrás utáni ablakélek letörésének hiánya, rossz karburálás, elégtelen olajzás.
Ha poveres, a povernyelv hozzáigazítás hiánya a hüvelyhez.
Ezek lehetnek.
Bár gondolom ettől nem lettél okosabb.
Köszönöm a választ ,azért kérdeztem, mert még nem csináltam . :)
Akkor ne vegyek tömítés készletet ,mert mindent meg tudok csináltatni a szomszéd utcában.:D
Gondoltam csak jobb a tömítés mint a paszta ,az alsó tömítés a helyén van ,más indokom nincs kicserélni, a víz tiszta volt amikor vettem a gépet ,és amikor átnéztük nem melegedett alapjáraton sem és a kis próba körút alatt sem,más sok mindent kell cserélnem,inkább kopó alkatrészeket de abból majd mindent és a festést felújítani ,most vettem kb 1 hónapja a gépet valójában nem is mentem vele csak szedem szét és majd tavaszra összerakom ,úgy vettem ,hogy a mocija az már fel van újítva, a többi rám vár .
Helló!
fúrás óta 2x tőrt el a dugóm és mindig ugyan ott a kipu nyílás felől.
Legutoljára a dugó teteje tőrt le, most pedig a gyűrűnél a stiftnél kb 1cm darab. Pedig nem ütöm vágom +olajozás stb.
Ötlet?
Akkor fuvokakat meg felölmlőt megérdeklődöm nem tudod esetleg mennyi a plusz felölmlő?