Aha....hát ezt marhára benéztem ,és még azon a gumipálcán el is gondolkoztam .... Nem tudom miért tűnt nekem elsőre a cső előtt megfolyás hegesztésnek.....legközelebb jobban odafigyelek mielőtt baromságokat írok.Apucinak jár egy sör !
Köszönöm válaszod :)
Kicsit elsietettem a kérdést :))
Semmi nem ér össze és nem feszül normálisan meg lett nézve illetve úgy értem ezt az egészet megyek behuzom a kuplungot rahuzom a gázt majd elengedem a gázt de míg be van húzva a kuplung a gázt hiába nem huzom nem esik vissza a fordulat és üvölt a motor ..esetleg a karbit ,hogyan allitsam be rendesen ?
Illetve megértettem nem fog gyorsabb lenni köszönöm....
enyémnek 70 a vége - kopottan..
és nem forog ki maxra a végsebességnél.
nem tudom mi a normális, mennyit kell tudnia egy 80Lc2-nek?
és akkor a szokásos kérdés: kipuff és áttételcserétől jobban fog menni? :-)
gumicső szállt el :-) azért írta Apuci a gumipálcát :-)
sajnos igen, amikor hozzám került akkor töltöttem fagyállót bele..
előtte lehet, hogy nem sokat látott..
henger vízjárata is belül elég rozsdalés volt.
viszont nem találtam a csavart a baloldalon amivel a blokkból is le lehet engedni a vizet.
átmosnám valamikor..
Lehet, hogy amikor behúzod a kuplungot, a megfeszülő bowden "meghúzza" a gázbowdent is. Próbáld meg szépen eligazgatni a bowdeneket, hogy ne egymásba csavarodva legyenek, hanem rendezetten. Vagy csak be kéne állítani azt a karbit rendesen...
"ha megyek behuzom a kuplungot és huzom neki a gázt úgy marad és nem esik le a fordulat...." Amíg húzod a gázt, nem is fog leesni a fordulat....
"...amugy a motor 60at megy mint honolás elött -.- tudnám miért..."
Mitől is menne gyorsabban? Az áttételezésen nem változtattál, és a hengered sem lett sokkal nagyobb, mint azelött. Egy sima hónolástól pedig nem lesz gyorsabb a gép.
Sziasztok!
Keresek yamaha dt 125 r-hez kék idomszettet..
Akinek van az kérem írjon megfizetem az árát, vagy esetleg ha valaki tudja honnan lehetne rendelni azt is megköszönném, üdv!
Korábban irtam már de nem kaptam konkrét választ!
Mi lehet a probléma ha váltanék behuzom a kuplungot felbőg a motor és be kell huznom mág egy 2-3 szor mire leesik a gáz illetve ha megyek behuzom a kuplungot és huzom neki a gázt úgy marad és nem esik le a fordulat....motor nem rég lett honolva új dugót kapott azóta 200km tettem bele....
Létezhet h fuvokákat kell cserélni a karbiba mert nem kap elég benzint?Vagy valami szimering lesz?
Előre is köszönöm...amugy a motor 60at megy mint honolás elött -.- tudnám miért.....
köszönöm szépen!
Sziasztok
Nemsokára műszakis a dt. Hátul a tárcsa már eléggé kopott, és a betétek is. A betétek cseréje elég lehet? (a tárcsának már nagy válla van)
Másik kérdés, mire érdemes odafigyelni, mibe szoktak belekötni?
először forrasztólámpával http://www.fetis.hu/custom/fet...
akartam, ahogy itt is tanácsolták, de egy palackom volt, rátekertem a cuccra és nem tömített rendesen így kifújt az összes gáz.
aztán mivel előtte épp sütögettünk tűzön, és még volt parázs, mondom nem érdekel ráteszem.
először a hangtompítót tettem rá, összegyűjtve a parazsat alá, és elkezdett melegedni szépen, meg füstölni. orrán száján ömlött a füst, aztán úgy ahogy volt a tűz szélén fújtam a porszívóval.
régi porszívó fújnio is tud, ez nagyon nagy segítség.
aztán a levegő annyira jó volt neki hogy már kezdett izzani.
közben folyamatosan nyomta kifelé a szikrákat magából és egy idő után megszűnt, és a füst is. már csak a forró levegő jött.
ekkor kész volt.
a dobot magát is ugyanígy, a közepe izzott fel, és így volt hogy belül gondolom a begyulladt koksz a levegővel tudta ezt a sugárhajtómű feelinget, aztán a végén ezt kivettem a tűzből és csak a porszívóval nyomattam.
ebből is kiégett az összes dzsuva.
Viszont oda kell figyelni, mert nagyon forró amikor nyomatod, meg nehogy tűzveszélyes helyen csináld a kipattanó szikrák miatt.
-----------
régebben itt volt aki a nyílt tüzet nem javasolta, hát én már annyira készültem a műveletre hogy nem tudtam várni :-)
tegnap már este raktam össze a kipuffot, beindítottam hidegen és láss csodát alig füstölt, előtte meg olyan volt mint egy gyárkémény hidegen szívatóval, meg csöpögött az olaj belőle...
most klassz volt. kíváncsi leszek változik -e a menetteljesítmény.
az én dobom egy agyonhegesztett dolog, előző tulajok mókolhatták rendesen.
meg a dobban valami mozog is egyben a közepén egy nagyobb darab akármi lehet.. majd egyszer beújítok valami jó gyári dobot vagy kistuningosat..
Eladó egy Jet bukósisak és egy progrip krossz szemüveg egyben!
A sisak(közepes méretű fejre tökéletesen passzol, de kisebb eltérés esetén se gond szerintem) ajándék,
a szemüveg újonnan került 4 ezerrel többe mint amennyiért a kettőt megkapod most. Gyári állapot.
még amiről kérdezni szeretnék, (80 Lc2)
az első körben nagyon dzsuvás olajos lé jött a kipuffból és az alsó kis kiengedő csövet elfelejtettem visszatenni a helyére, így lecsöpögött, rá a hátsó kerék baloldalára na ezt is észrevettem hogy hiányzik róla a cső, a lényeg hogy a második körnél már nem prüszkölt, ez lehet attól hogy sokszor csak alapjáraton járattam a kertben?
este kiégettem a kipuffot, elejétől végéig, ez is már régóta tervben volt, felizzott rendesen a háza, majd adatam neki porszívóval fújásra állítva, oylan volt mint egy sugárhajtómű.. :-)
addig nyomattam amíg köpte a szikrákat meg a füstöt, aztán utána kitisztult és kész is volt.
remélem ezután nem fogja nyomatni az olajat ha nem gyűlik le benne.
még annyi, hogy pislákolt időnként az olajjelző lámpa általában amikor lelassultam megálltam. ez mitől lehet? olajat rendesen kap tuti.
hello,
ha emlékeztek még, kb. 1 éve tettem a gépbe új hengerfej tömítést, össze is raktam, de azóta nem voltam vele utcán, néha beindítottam járattam kicsit.
aztán most hétvégén jó idő volt és szabad is voltam kimentem vele, de alig párszáz méter után láttam melegszik mint állat.
na irány haza, elkezdtem bújni a fórumot miket írtatok.
mivel még nem ellenőriztem, ezért megnéztem a vízpumpa lapátját, minden a helyén, szépen forog, működik, aztán kiszúrtam, hogy felül a hűtőtől menő cső ami a kiegy tartályhoz megy, szétrepedt. gondolom el is ment a víz lassacskán én hülye meg nem néztem meg mielőtt 1 év után utcára vittem, hogy van-e benne.
kicseréltem a csövet, feltöltöttem a hűtőt, beindítottam, szépen forgatja a vizet a pumpa is, melegedés közben láttam tágul a víz, lezártam a hűtőt és figyeltem szépen ment át a kiegy tartályba.
azt is szintre töltöttem és utána mentem vele, normálisan a közepe alatt maradt végig a hőfokjelző :-) úgyhogy volt nagy öröm.
Köszönöm válaszod :)
Kicsit elsietettem a kérdést :))
Semmi nem ér össze és nem feszül normálisan meg lett nézve illetve úgy értem ezt az egészet megyek behuzom a kuplungot rahuzom a gázt majd elengedem a gázt de míg be van húzva a kuplung a gázt hiába nem huzom nem esik vissza a fordulat és üvölt a motor ..esetleg a karbit ,hogyan allitsam be rendesen ?
Illetve megértettem nem fog gyorsabb lenni köszönöm....
és nem forog ki maxra a végsebességnél.
nem tudom mi a normális, mennyit kell tudnia egy 80Lc2-nek?
és akkor a szokásos kérdés: kipuff és áttételcserétől jobban fog menni? :-)
sajnos igen, amikor hozzám került akkor töltöttem fagyállót bele..
előtte lehet, hogy nem sokat látott..
henger vízjárata is belül elég rozsdalés volt.
viszont nem találtam a csavart a baloldalon amivel a blokkból is le lehet engedni a vizet.
átmosnám valamikor..
"ha megyek behuzom a kuplungot és huzom neki a gázt úgy marad és nem esik le a fordulat...." Amíg húzod a gázt, nem is fog leesni a fordulat....
"...amugy a motor 60at megy mint honolás elött -.- tudnám miért..."
Mitől is menne gyorsabban? Az áttételezésen nem változtattál, és a hengered sem lett sokkal nagyobb, mint azelött. Egy sima hónolástól pedig nem lesz gyorsabb a gép.
G.
Akkor modhatnál egy olyat ,hogy neked mekkora a fejméreted és arra milyen a kobakvédő ,hátha így okosabbak leszünk.
Keresek yamaha dt 125 r-hez kék idomszettet..
Akinek van az kérem írjon megfizetem az árát, vagy esetleg ha valaki tudja honnan lehetne rendelni azt is megköszönném, üdv!
Volt, de levan kopva belül róla a jelzés a méretéről, azért írtam így.
Korábban irtam már de nem kaptam konkrét választ!
Mi lehet a probléma ha váltanék behuzom a kuplungot felbőg a motor és be kell huznom mág egy 2-3 szor mire leesik a gáz illetve ha megyek behuzom a kuplungot és huzom neki a gázt úgy marad és nem esik le a fordulat....motor nem rég lett honolva új dugót kapott azóta 200km tettem bele....
Létezhet h fuvokákat kell cserélni a karbiba mert nem kap elég benzint?Vagy valami szimering lesz?
Előre is köszönöm...amugy a motor 60at megy mint honolás elött -.- tudnám miért.....
köszönöm szépen!
Valakinek elfekvőben hátsó féknyereg?
Vevő lennék rá.
Nemsokára műszakis a dt. Hátul a tárcsa már eléggé kopott, és a betétek is. A betétek cseréje elég lehet? (a tárcsának már nagy válla van)
Másik kérdés, mire érdemes odafigyelni, mibe szoktak belekötni?
Vmi méretet írhatnál a sisakról van benne vmi fecni azon szerepel vmi jelzés,szám vagy betű ,megnéznéd ?
Köszi!
Balázs
akartam, ahogy itt is tanácsolták, de egy palackom volt, rátekertem a cuccra és nem tömített rendesen így kifújt az összes gáz.
aztán mivel előtte épp sütögettünk tűzön, és még volt parázs, mondom nem érdekel ráteszem.
először a hangtompítót tettem rá, összegyűjtve a parazsat alá, és elkezdett melegedni szépen, meg füstölni. orrán száján ömlött a füst, aztán úgy ahogy volt a tűz szélén fújtam a porszívóval.
régi porszívó fújnio is tud, ez nagyon nagy segítség.
aztán a levegő annyira jó volt neki hogy már kezdett izzani.
közben folyamatosan nyomta kifelé a szikrákat magából és egy idő után megszűnt, és a füst is. már csak a forró levegő jött.
ekkor kész volt.
a dobot magát is ugyanígy, a közepe izzott fel, és így volt hogy belül gondolom a begyulladt koksz a levegővel tudta ezt a sugárhajtómű feelinget, aztán a végén ezt kivettem a tűzből és csak a porszívóval nyomattam.
ebből is kiégett az összes dzsuva.
Viszont oda kell figyelni, mert nagyon forró amikor nyomatod, meg nehogy tűzveszélyes helyen csináld a kipattanó szikrák miatt.
-----------
régebben itt volt aki a nyílt tüzet nem javasolta, hát én már annyira készültem a műveletre hogy nem tudtam várni :-)
tegnap már este raktam össze a kipuffot, beindítottam hidegen és láss csodát alig füstölt, előtte meg olyan volt mint egy gyárkémény hidegen szívatóval, meg csöpögött az olaj belőle...
most klassz volt. kíváncsi leszek változik -e a menetteljesítmény.
az én dobom egy agyonhegesztett dolog, előző tulajok mókolhatták rendesen.
meg a dobban valami mozog is egyben a közepén egy nagyobb darab akármi lehet.. majd egyszer beújítok valami jó gyári dobot vagy kistuningosat..
Eladó egy Jet bukósisak és egy progrip krossz szemüveg egyben!
A sisak(közepes méretű fejre tökéletesen passzol, de kisebb eltérés esetén se gond szerintem) ajándék,
a szemüveg újonnan került 4 ezerrel többe mint amennyiért a kettőt megkapod most. Gyári állapot.
érdeklődni üzenetben lehet!
Ár 8900 Ft
Ez 50 vagy 80-as alkatrész ,úgy olvastam talán 50-es lesz ,ha 80-as akkor megveszek mindent.
Üdv!
Balázs
az első körben nagyon dzsuvás olajos lé jött a kipuffból és az alsó kis kiengedő csövet elfelejtettem visszatenni a helyére, így lecsöpögött, rá a hátsó kerék baloldalára na ezt is észrevettem hogy hiányzik róla a cső, a lényeg hogy a második körnél már nem prüszkölt, ez lehet attól hogy sokszor csak alapjáraton járattam a kertben?
este kiégettem a kipuffot, elejétől végéig, ez is már régóta tervben volt, felizzott rendesen a háza, majd adatam neki porszívóval fújásra állítva, oylan volt mint egy sugárhajtómű.. :-)
addig nyomattam amíg köpte a szikrákat meg a füstöt, aztán utána kitisztult és kész is volt.
remélem ezután nem fogja nyomatni az olajat ha nem gyűlik le benne.
még annyi, hogy pislákolt időnként az olajjelző lámpa általában amikor lelassultam megálltam. ez mitől lehet? olajat rendesen kap tuti.
ha emlékeztek még, kb. 1 éve tettem a gépbe új hengerfej tömítést, össze is raktam, de azóta nem voltam vele utcán, néha beindítottam járattam kicsit.
aztán most hétvégén jó idő volt és szabad is voltam kimentem vele, de alig párszáz méter után láttam melegszik mint állat.
na irány haza, elkezdtem bújni a fórumot miket írtatok.
mivel még nem ellenőriztem, ezért megnéztem a vízpumpa lapátját, minden a helyén, szépen forog, működik, aztán kiszúrtam, hogy felül a hűtőtől menő cső ami a kiegy tartályhoz megy, szétrepedt. gondolom el is ment a víz lassacskán én hülye meg nem néztem meg mielőtt 1 év után utcára vittem, hogy van-e benne.
kicseréltem a csövet, feltöltöttem a hűtőt, beindítottam, szépen forgatja a vizet a pumpa is, melegedés közben láttam tágul a víz, lezártam a hűtőt és figyeltem szépen ment át a kiegy tartályba.
azt is szintre töltöttem és utána mentem vele, normálisan a közepe alatt maradt végig a hőfokjelző :-) úgyhogy volt nagy öröm.