Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi! igazad van,nemreg hoztak meg az uj pipat,es az enyemen nincs is gumiharang! azert vert be ott a viz!
Az olajat akkor se magyarázza meg a dolog.
Ha vízben olaj van akkor a motorban valami szimering esetleg tömítés szar. Ha minden jó akkor te öntögeted bele az olajat alvojárva.
Mondom vedd meg a KTM alól, amúgy nem akarom elrombítano a bótót, de minek neked sm szett? Sokkal használhatóbb a talicska kerékkel, úgyse mész annyira gyorsan.
Valószínüleg ez történik. Elsőnek nézd meg a gyertyapipát. Ha a pipa tömítése elöregedett, akkor esőben beázhat a gyertya. És az sem segít feltétlenűl, hogy az első kerék pont ide veri a vizet.

G.
valakinek van eladó km spiràl és üllés eladóba? yamaha dtr
pedig az volt a hiba, amióta màshol vezettem el a csövet nem sziszeg nem folyik
Hello!

Az adatlapomon megtalálod az e-mailem (tothady@hotmail.com). Ide légyszíves írd meg, hogy árban mire gondoltál, valamint hogy hol lehetne megnézni.
Sziasztok! Esőben miért durrog és áll le a 80as DT-m? Valahol beázna a gyújtás? Köszi!
sziasztok! Es
Sziasztok! Es
Most olvasom (gyakran olajos és ez idegesít)
Hengerfejtömítésed szállt el.
Új tömcsi és szakszerű csavar meghúzás.
Utána nyomaték kulcsot neki.
A hűtőfolyadékban találtál olajat (trutyi jellegű szotyok inkább) ?
Ami buborék feljön benzin vagy kipufogó gáz szagú?
Ha víz tiszta és benzinszag mentes akkor nem érdemes megbontani.
Ha a kiegyenlítőtartály légnyomás-kiegyenlítő csövét összenyomod
vagy bedugaszolod akkor se normálisak ezek a felsorolt tünetek :/
Ha utántöltöd és zabálja a vizet de nincs se szennyeződés
se benzin szaga akkor a csöveket a bilincseknél
ellenőrizd. Lehet elszökik a vized.
Nem buborékozik. De lehet megoldottam a hibát holnap kiderül.
Kiegyenlítő tartálynak az egyik csöve teljesen az ülés alá volt becsúszva és össze nyomódhat ha rajta ülök. most máshol vezettem el kb 10p járogattam eléggé bemelegedett de most nem eresztet és sziszegett, ömlik az eső most majd hnap megnézem mi lesz, de ha menet közbe is sziszeg csöpög akkor lebontom a hengerfejet, amúgy igen gyári tömítés készlet
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az miért van, hogy most megcsináltattam a karbit a powert is nézték. Eleinte nagyon pörög meg van benne erő, de minél feljebb váltok annál kevesebbet pörög, 6.ban már csak 7 ezerig pörög vagy talán egy picit tovább. Hiába huzatom jól ki felváltok és elgyengül. Eddig más volt a baja az megoldódott. Lehet, hogy a power lett rosszul beállítva?
kb 3000-5000 Ft egy rendes tömítés. Csere meg max egy óra, ez még szervizben is 4000 körül van.
Valószínűleg a hozzávaló tömítéskészletből kapta meg a hengerfejtömítést. Többen írták már itt, hogy semmit se ér, csináltatni kell (még olcsóbb is). Járás közben buborékol a víz? Amúgy egyértelmű, hogy tömítetlenség a hiba.
Olyan NEM létezik. Esetleg más kialakítás, típus. Ha az ajánlott gyertyával, ami nem hamisított nem volt jó, akkor más baja van.
Az ár megegyezés alapján tönrténhet. e-mail-ben vagy telefonon.
Nekem eddig 6db dt-m volt,(80-125) és nekem is volt ilyen azért tippekek erre...
sztem a gyertyát cseréldki először mert szarakszik a hőértéke.Én a dt-be 3at vettem az előirt dt gyertyát,és beszartak!betekertem mérgembe egy asszem BMW gyertyát és azóta azzal megy...
az fasza!
Kb 4hónapja van meg, úgy vettem hogy teljesen fel van újítva még én járattam be.
Ismerőstől vettem ő pedig rendes szakszervizbe generálta meg a blokkot, prox dugó hajtókar stb...
Fasza erő van benne 1-2-3 egy kerék de ez a sziszegés és hogy kupaknál csöpög a víz is + sűrű olajos a kiegyenlítő tartály ez csöppet idegesít
Autógyertya gyerekek,, AUTÓGYERTYAAAA!
Amúgy Majd jön Apuci és megmondja a frankót!
Hengerfej le,- tömités kuka -,új tömités rátesz,-heng.fej vissza lehúz. és goooo.ja és a vizet cseréld le.,,Ha nem lesz jó akkor a hengered repedt el valahol átenged...Kb15-25 között áll majd meg..