Nincs már meg, viszonylag hamar elvitték
Amúgy a 3 kullos nem megy be egyből, ha nem akarsz sokat szopni akkor villaval, lengokarral együtt csereled. A drótkullos viszont csereszabatos
Csak kell.egy konzol a nagy tárcsa miatt a féknyeregnek
Még elég régen, talán tavasszal láttam itt a fórumon, hogy hirdettél DT-be SM szettet. (Vagyis valójában TDR kerekeket.) Tudom elég rég volt, de hátha nem kapott rá még senki. Kérdésem lenne, hogy esetleg megvannak-e még, árulod-e még?
A másik, hogy a TDR cuccai egy az egyben belemennek a DT-be, ugye?
Valszeg hideg az olaj, és jobban összeragadnak a tárcsák.
Próbáld meg tovább melegíteni, és 4-5X behúzgálni a kuplungkart csak úgy üresen.
Az is lehet, hogy fel van verődve a kuplungkosár, és egy kicsit szorulnak benne a lamellák, ami a hideg olajtól még jobban előjön....
dt125r-nél hidegen beindítom a motort és járatom egy kicsit, berakom 1.esbe és lefullad!
ilyenkor sok az olaj neki vagy mi lehet az oka?
csak hidegen csinálja ezt, ha bemelegszik akkor már jó!
előre is köszi a választ!
Helló, Karbi beállításhoz szeretnék segítséget kérni (96 os DT 125 R )az lenne a gond ha 4000 fordulatnál húzok egy nyelet akkor befullad a motor. A keverék csavarral próbáltam játszani most koppra be van tekerve így valamivel jobb ... . Lehet a suberen kellene állítani ? a lészűrő kivan tisztítva,karbi kivan tisztítva,kipufogó nincsen eldugulva.
oh hát akkor lehet bevárom a jövőhetet amúgy mennyibe adnád a tzr-ét ?:O http://youtu.be/UFQ2P6jamyc de ügye a tzré az ilyen gyors ? mert nekem olyan régi szar lassú volt.... :S
Nekem lehet hogy lessz egy a jövő héten
Az tzr é de teljesen az
Most is van egy csak annak le vannak szakadva kábeljein
Alkatrésznek az is jó lehet ha az elektromotorod vagy a potmètered a rossz , mert ami most van az egyel régebb
Eből át kellene rakni a cuccokat a tiédbe
Akkor sajna rossz hírt kell közölnöm, nem árt gyúrni, esetleg karbantartani a bowdent és a kinyomó mechanizmust hogy könnyen fusson. A gyorsabb váltásnak akkor lenne értelme ha versenyeznél, akkor meg nem áll fönt amit mondtál, hogy "nincs terhelés rajte mert elveszed a gázt"... ami azt illeti terhelés mindig rohadt nagy rajta, gondolj bele, mész 3.ban, hiába veszed el a gázt, amint átugrik 4.-be hirtelen fordulatszámváltozás következik - terhel mindent
Sziasztok,95ös évjárat DT125R első teló felújítás 2 kérdésem lenne :
1.mennyibe kerül kb egy teljes teleszkóp felújítás + mik kell benne cserélni ?
2.szükséges hozzá valami célszerszám vagy otthon is megtudom csinálni ?
Amúgy a 3 kullos nem megy be egyből, ha nem akarsz sokat szopni akkor villaval, lengokarral együtt csereled. A drótkullos viszont csereszabatos
Csak kell.egy konzol a nagy tárcsa miatt a féknyeregnek