Túl magas, meg nehéz. (Legalábbis nekem.) Simson tökéletesen alkalmas erre (is, mint minden másra is). Nem a tükörjégen kell egyhelyben üveghangon élvezni, hogy húdejópörögakerék... :) Szépen, alacsonyabb fordulaton is lehet szépeket csúszkálni.
Itten elméleti síkon komoly tuningolások folynak kérem tisztelettel!
Amúgy ja mehetünk, bár szerintem csak vasárnap, vagy esetleg szombat délután. Még a DT-t is meg kell kérdezni, hogy mi a véleménye róla, kezd kicsit beteges lenni. Remélem a téli generálból nem kell őszit csinálni.
Egy érdekes kérdésem lenne. :))
'92-es, és a 2004-es (vagy újabb) DT-k váza mennyiben passzol egymással? Felfogatások, stb?
Hogy konkrét legyek, az érdekelne, hogy a 92-es évjáratú motoromból tudok-e egy 2004-esnek kinézőt csinálni úgy, hogy az visszaalakítható maradjon?
Amit karbi előtt soroltál mind pipa :) Kivéve a poveren még állítani kell+szerintem sok benzint kap. Szóval marad ez a kettő. Van a közelbe egy jó motoros szervíz, többször vittem oda motort, de köszi a felajánlást
Üdv Mindenkinek!
Aki tud jó állapotú Yamaha DT125 típusú motort magyar okmányokkal azt kérem jelezzen ezen az e-mail címen: miska1616@gmail.com ;
A rászánt költség 200.000 FT-körüli legyen. :D
Előre is köszönöm azoknak akik tudnak segíteni :D
További jó estét!
Több mindentől csinálhatja, a 2T elég érzékeny.
Első körben szerintem légszűrő pucolás.
Második körben a pover szemrevételezése, jó irányban forog -e, rendesen nyit -e.?
Közben megkukkanthatod a kiput is, nem kormos a rezonátor nagyon.
Ha ezek után sem megy, jöhet a karbi puccantás, tű beállítás ellenőrzése.
Ha gondolod elhozhatod Gödöllőre, (már ha közeli vagy) én megnézem ezeket neked, ha nem érzel elég magabiztosságot magadban a javítás terén.
Mikor elhoztam akkor lettem rá figyelmes, szóval mióta vettem. Haverom most vett egy Husqvarnát neki is hasonló a gond, de nem ennyire. én úgy gondolom a powert és a karburátort kéne megnézetni és beállíttatni
szereti a havat a DT-is de nem sm szettel