Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tanksapkát tudom zárni, a kormányzárba nem megy bele a kulcs szerintem ahhoz másik kellenne, de nincs
Karbi jó rá csak épp rámegy e .... kicsit nagyobb a torka az LC2 nek de amúgy ha rámegy akkor jó simán :)


Egyforma a gyujtás és az ülés zárja.
Tanksapka ha épp zárható akkor az persze nem ...
Ha hátul nem megy bele akkor vagy épp tele van kosszal a zár vagy a kulcs kopott és a zár meg nem.

Illetve lehet hogy a gyujtásnál cseréltek "zárat"

ÜDV.Köszönöm hogy vetted a fáradtságot és írtál :)

-Beverődéseket alig vettem észre szinte nincs is,de megnézem,holnap :)
-(kitüremkedés),360 fokot 5 felé---sajnos ezeket nem tudtam és nem így raktam össze.
nekem a gondom ott kezdődött hogy a nyomólapot jelölésnek megfelelően tettem rá de a tolórúd tetején van egy anya és egy tányér alakú is.ez az utóbbi tányér anya kitartotta a nyomólapot ezért tekergettem el,
lehetséges akkor hogy az 5 féle elosztás a a probléma?
Mert egy nap alatt 3 szór jól raktam össze,de utoljára lehet össze vissza cserélgettem a lamellákat.Lehetséges ez baj?
A probléma gyökere a gyári légszűrő-karbi közti gumi volt. A mérete miatt csak összenyomva fért be, emiatt nem tudott eleget szívni. A gumit levéve már jobb lett. Átalakítottam a gumit, most már pörög és megy, igaz 7ezer fölé most se pörög. De már van erő.

A tűt minimumra vettem így a legércesebb a hangja.

Viszont hidegen nem indul, szivatóval felpörög, de leáll. Némi kisérletezés után rájöttem ha egy adott pozícióban tartom a szivatót akkor indul és röfög, majd kb. fél perc után felpörög és már megy szivató nélkül. Érdekes hogy így jár, lehet még kalibrálni kell.

8
"utána álitottam lapos csavarhuzóval a kiemelö tengely távolságán hogy ne tartson ki,"

Itt a gond.

Lépésről-lépésre:
Gondolom ha szét volt szedve, a kosáron lévő beverődéseket, amiket a lamellák okoznak, lereszelted.
A lamellák közti lemezeken mindegyiken van egy kitüremkedés, ezt úgy kell elforgatni, hogy ne egy síkba essenek, hanem a 360 fokot elosztod 5 felé.
(Azt hiszem 5 darab van belőle, most nincs előttem a manual.)
A kuplung bovden ki van akasztva, és a fordító kar vissza van húzva alap helyzetbe.
A nyomólapot csak egyféleképpen lehet feltenni, ez jelölve van pöttyel, itt is ott is.
Gondolom ez is tiszta.
Ha felhúztad a rugókkal, ekkor ellenőrzöd a beállítást, csavar középen laza, s betekered amíg feszül.
Majd vissza kicsit, hogy ne tartson rá a tolórúdra.
(Itt egy rövid, és egy hosszú található, ami között egy golyó van.)
Ha beállítottad, akkor elvileg jónak kell lennie.
Ekkor bovden beköt.
Beállít a holtjáték.
Ha behúzod a kuplungot, látható a kiemelés mechanizmusa.
Ha ilyenkor lenyúlsz, és körbeforgatod a kosarat, látható a nyomólap ütése is.....ha ütne.
Ezt illik ellenőrizni a későbbi kellemetlenségek elkerülése végett.
Stimm?
Sziasztok hozzá értő véleményre lenne szükségem.AZ elmúlt napokba n összerektam végre egy yamaha dt 125 yvps vizhütéses motort felújitottam.az gondom lene hogy a kuplung csúszik valamiért,

1 öszeraktam a legfelső tányér a helyére illeszkedett a rugók jól leszoritották,csak aztán szét szedtem mert egy fogaskerék beleért az oldaldekni be 180 fokkal megforditottam jó lett,

2 raknám vissza a kuplung szerkezet legfelső tányérját amibe a rugók is kerülnek de a tányér alatt kitartotta a kiemelö szerkezet,ettöl a falnak mentem

utána álitottam lapos csavarhuzóval a kiemelö tengely távolságán hogy ne tartson ki,ezután szépen rá is illeszkedett a kuplunglamellákra .rugókat visszatettem,stb erre most meg csúszik egyesbe beteszem és simán visszafogom a motort :(

nem tudom elképzelni mi lehet a probléma valaki segitsen ha tud holnap küldök ide képet...is köszönöm.
Egyáltalán nem füstöl nyélen még akkor sem, amikor már annyira túl van fúvókázva, hogy 20 %-kal lassabb.
Sziasztok nem tudjátok hogy hol lehetne kapni dt125r-hez a kabiba levegő keverék állító csavarat rugóval együtt mert én már pár napja bújom a netet meg telefonálgatok de eddig sikertelen...vagy esetleg valakinek nincs elfekvőbe?
válaszokat előre is köszi
sziasztok!keresek yamaha dt2000-es évjárathoz hátsólábtartót konzollal együtt. vettem egyett de az nem hozzá való túl nagy a két csavar közti távolság ha esetleg kell valakinek.
Sziasztok! Ma vettem egy 92-es 125-ös DT-t, mondta az eladó hogy csak egy kulcs van, de nem baj mert másolható, itthon vettem észre hogy nem illik a kormányzárba és a sisakzárba se. Ezeknek másik kulcsa van?
Szia, nincsen már meg, elkelt
Hello!
keresek Yamaha dt 80 Lc2-höz jó állapotú( nem kopott) jól perselyezett közlő fogaskereket és sima fogaskereket berúgóhóz!
Üdv.
Nekem van és eladó ha kell.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Szeretném megkérdezni hogy rajtam kívül még kinek van dt125r 2002-es évjáratú motorja, mert nem hiszem el hogy csak nekem van...
Lenne majd pár kérdésem!
helló! a power vezérlő elektromos motor megvan még? Válaszod várom előre is köszi!
JAKEBOB: Az LC1 -es telóját én is most szerelem, a szimering száma: 35 x 48 x 10
EMZOLI: köszi, de abszolút nem füstöl, és alul nagyon gyenge. Szerintem meg épp keveset kap, ami hihetetlen számomra.
Sziasztok! Valakinek nincs ilyen rezója eladó?
köszi!szimeringet megtaláltam de a gumiharangot nem !tudnál segiteni ?
Pláne hogy rézalátétet acélhoz használunk,alu alátétet meg aluhoz.Alátét keménysége és hőtágulási tényezője ezt követeli meg.
A lágyítás viszont költséghatékony
A rézalátétet ki szokják lágyítani.
Gázláng felett addig hevíted, míg piros nem lesz, és utána egyből hideg vízbe teszed.
Ha ilyen tömítést teszel vissza, mindig lágyítani kell!
Vagy veszel alut, de az elvileg 1X használatos....vagy többször...
Sziasztok!
Sikeresen kicseréltem már egy hete a váltókar szimeringet. Nem ereszt minden oké ott. Kapott új olajat. Ott a gond hogy a leeresztő csavarnál kicsit csöpög az olaj. Pedig van rézalátét, és meg is van húzva. Ötletek?
Nagyvason mindent megtalálsz, szimering gumiharang.
üdv! valaki megtudná nekem mondani az első teleszkóp szimering számát,és azt hogy holtudnák hozzá venni gumiharangot? (yamaha dt 80)