Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vágom de én nem akarom azt onnan kicsavarni!
utána nem bírom beállítani
Ekmécc egy nagyobb csavarbódba' ésa veszel m6-os fimonmenetes csavart, és kihegyezed.
Konkrétan egy rajz kellet volna róla Paintbe, és beméretezve.
A szűkítő átmérője, hossza, teljes hossz, menethossz, ?
Vágod?
Mióta csinálja?
Így vetted, vagy most kezdte el a makacskodást?
Jó lenne ezt tudni.
Heló!
Lemértem a csavart ---6-os. Mivel nem tudom hogy kell lemérni a menetemelkedését , azt hagytam.
De viszont Apuci írta hogy 6X0,75-ös!
Az eleje stimmel
Tehát valószínű hogy ilyen kell bele!
Van egy 1996-os évjáratú 125-ös Dt-m. 1-2-3. sebességben olyan 4.5-6 ezres fordulatnál bedarál és lassabban pörög ki mintha hideg lenne, mikor kinyit a power újra húz. Valaki segítsen, mert nagyon zavar
heló apuci mondta hogy neked csináltatott levegő keverék állító csavart nekem is ez kéne légyszives le tudnád írni a méreteit
Köszi a segítséget írok neki
Lemérném neked, de sajna-vagy hála Istennek már XT-vel nyomom.
Így sajna nem segíthetek.
Kérd meg norbi777-et, csináljon egy skiccet, beméretezve...
igen az kéne nekem amit kívúlről lehet állítani kézzel nem tudnál nekem méretet mondani a sajátodról?
Köszi! Remélem hogy csak ennyi lesz! :)
hali valaki tud nekem segíteni yama dt 50 re kéne karbi szívócsonk,
Valszeg inkább ki kéne takarítani a karbit és a légszűrőt, mielőtt nekiállnál elállítgatni mindent.
Sziasztok! Yamaha DT 80 Lc 2 van. Mi lehet a gond,ha megyek vele,váltok és egyből nem húz,mint ahogy szokott,hanem kb. 2 másodperc múlva kezd el húzni! Nem fulladozik,hanem olyan mintha a gázadást nem érzékelné,csak majd később! Lehet h a karbit kéne beállítani? Ez egyik napról a másikra jelentkezett nála! Előre is köszi!
Mennyi az üzemi hőmérséklete a egy yamaha dt 125 lc 2 yvps-nek körübelül?
Minden jó volt :) a kosáron a beverődéseket lereszeltem szépen,egy alátét volt elcserélve ezért emelte ki nagyon,most jól fog a kuplung,mentem is vele,minden oké.
Gondom a következő lenne a kuplung kiemelő kiakadt,nem ütközik ellenálásba. Kivettem belevilágitottam felűlről és a kis tengely ami kiemeli a lamella leszorító tányért lazán jár ki be,DE kuplung fog erősen ahogy kell.Mi történhetett vele?
Kötözködik a beton, a gipsz, meg a malter :)

Arra kívántam utalni, hogy a 0,75 ös emelkedés, az enyhén szólva nem szokásos.
Természetesen azért készítik a gyárak a fúvókákat iylen perverz menetekkel, hogy ne tudjad legyártani, henm vedd meg tőlük nevetségesen drágán.
A kis dellorto 5mmes fuvijának ez emelkedése a normális 0,8 helyett 0,75, amikor iylan metszőt akartam venni 12 ezer alatt nem találtam ithon..
(végül ebayról lett 6 ért:)
DE melíthetnám még a japán karbikban előforduló 5,2x0,8 vagy 5,3x0,75 vagy az amal akrbiban szokásos 5,5x faszomtudja mekkora amerikai menetet.
Mind beszerezhetetlen metsző (szinte)
Én egy levegőcsavarral úgy járnék el, ha pótolni kell, hogy kanyar nélkül átfúrnám a legközöelebbi kevésbé perverz emelkedésűre.
A 6x0,75 mondjuk nem annyira perverz,mert az sima metrikus finom menet.
Konkrétan nem a menetemelkedésre értettem, hanem az egész elkészítésére.
A menet nekem is egyszerű metszővel került a csavarkára.....
Ne kötöszköggyé má'!
0,75 ös emelkedést nem fog csinálni az átlag eszerbájos, mert a mezei gépeken nem lehet iylen emelkedést előállítani.
igen nekem is nagyon jól működik! csak ajánlani tudom
könnyen lehet beállítani az időnek megfelelően!
norbi777 felhasználónak csináltattam rézből, olyat amit kívülről tudsz kézzel állítani.
Sajna nem tudom a méreteket, így nem tudok segíteni.
Elmész esztergályoshoz, csinál neked minta után.
De ha leveszed a karbi hátulját, abba is lehet gyártani.
Asszem 6X0.75-ös a menet benne.
Az a magyarázat, hogy a réz a megmunkálástól bekeményedik.
Szevasztok! Van valakinek eladó gyári felnije 125-ös DT-re?
heló hozzád fordulnék segítségért nem tudod hol lehetne szerezni a karbiba levegő keverék állító csavart?125r sehol nem találok felújító szett is csak a régebbiekhez van még egy karbit se találok sehol azért fordultam hozzád ha netán tudnál valamit akkor légyszives jelezz vissza köszi
Nekem is ilyen gépem van, van egy kulcs, ami a gyújtáskapcsolóba való, van egy, ami a kormányzárba, és van egy ami a tanksapkába. Sisak zárom nekem nincs is...