HELP - kéne aki szintén DT 80 -asra szerelt Malossi 110 ccm -es hengert és a hozzá való Malossi / Dellorto PHBH 26 -os karbit. A gyári karbival indul, megy, húz. De ezt a tuning karbit nem tudom hozzáállítani. Gyenge a gép, és 6.000 körül ledadog.
Érdekelne milyen főfúvókát használ, milyen beállításokkal. A karbi szinte új, de lehet el van állítva, ezért nem jó ...
Esetleg ha valakinek lenne leírása az adott szettről hogy mi a "default" beállítása a karbinak az is érdekelne ...
A keverékcsavarral a motor "harapását" tudod állítani.
A másik csavarral fölötte kicsit balra, az alapjáratot.
Az is meg lett járatva, kézzel megy simán.- Me amúgy be volt az is rohadva......
Ha állítasz a keveréken, utána lehet menni alapjárattal, 1200 rpm-re.
Mentem vele pár kanyart, az első 500 m után 4000 lett az alapjárat, kicsit állítottam a keverékcsavaron, aztán 1 km után pedig nagyon dús lett a keverék.
Utána megint állíítotam rajta és mostmár jó!
Vegyél ki olajat fecskendőbe.
Vedd le a nyomócsövet, s fújd ki belőle az olajat.
Alulra bedugod a fecskendőt a nyomócsőbe, s feltöltöd a csövet felfelé olajjal.
Mikor felül megjelenik az olaj, visszakötöd a torokra.
Ezután kihúzod a fecsit, s mehet vissza a szivattyúra a cső.
Gyorsan csináld, mert visszafolyik az olaj.
Ekkor feltöltöd olajjal a tartályt, s figyeled a légtelenítőt.
Ha nem indul el az olaj 2-3 percig belőle, indítsd be.
Elvileg a manuál azt írja, buborékolni fog, s ha megszűnik a buborékolás, mehet vissza a dugó.
Tegyél a szivattyú alá rongyot.
egyetlen csavar szok lenni a zolajpompán, az a légytelenítő.
(régebbiek csvarral vannak összerakva, tehát nem azok, hanem egy nyilvánvalóan nem akét felét összetartó csvar.)
Én emg tudok neked adni bele tetszőleges méretűt.