Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha fölöl dadg, akkor sok neki a főfuvi.
Én emg tudok neked adni bele tetszőleges méretűt.
HELP - kéne aki szintén DT 80 -asra szerelt Malossi 110 ccm -es hengert és a hozzá való Malossi / Dellorto PHBH 26 -os karbit. A gyári karbival indul, megy, húz. De ezt a tuning karbit nem tudom hozzáállítani. Gyenge a gép, és 6.000 körül ledadog.
Érdekelne milyen főfúvókát használ, milyen beállításokkal. A karbi szinte új, de lehet el van állítva, ezért nem jó ...

Esetleg ha valakinek lenne leírása az adott szettről hogy mi a "default" beállítása a karbinak az is érdekelne ...
valakinek nincs eladó yahama dt 80 ashoz való kuplung konzol?
Valaki nem tud eladó yamaha dt50 levegős hengert/hengerfejet eladót ? Meg valami faszányos kipufogót ? :D
Üdv.
Eladó vált kis dt m kihasználatlanság miatt.
A motor nagyon jó állapotnak örvend.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Sziasztok 96 dt125r hez keresek hátsó féknyerget !
értem
A 2T folyamatos állítást igényel.
20 fok különbségnél más beállítás szükségeltetik.
Reggel 15, délután 35.....
oké, akkor majd holnap állítok még egy kicsit!
A keverékcsavarral a motor "harapását" tudod állítani.
A másik csavarral fölötte kicsit balra, az alapjáratot.
Az is meg lett járatva, kézzel megy simán.- Me amúgy be volt az is rohadva......
Ha állítasz a keveréken, utána lehet menni alapjárattal, 1200 rpm-re.
Mentem vele pár kanyart, az első 500 m után 4000 lett az alapjárat, kicsit állítottam a keverékcsavaron, aztán 1 km után pedig nagyon dús lett a keverék.
Utána megint állíítotam rajta és mostmár jó!
Yamaha Dt 125 R kipufogó dobot keresek,sürgősen ! Akinek van eladó kérem jelezze. sonkoly@freemail.hu
Kés élét a cső, és a gomba közé beteszed.
Fordítasz a késen, és az éllel letolod a csövet.
Merőlegesen a csőre.
Érthető?
máshogy nem lehet megoldani?
próbáltam fogóval megmozgatni a toroknál de meg sem mozdul!
Ha egy kicsit megmelegíted öngyújtóval, le fog csúszni könnyen.
Csak épphogy, nehogy elolvadjon a cső.
Vegyél ki olajat fecskendőbe.
Vedd le a nyomócsövet, s fújd ki belőle az olajat.
Alulra bedugod a fecskendőt a nyomócsőbe, s feltöltöd a csövet felfelé olajjal.
Mikor felül megjelenik az olaj, visszakötöd a torokra.
Ezután kihúzod a fecsit, s mehet vissza a szivattyúra a cső.
Gyorsan csináld, mert visszafolyik az olaj.
Ekkor feltöltöd olajjal a tartályt, s figyeled a légtelenítőt.
Ha nem indul el az olaj 2-3 percig belőle, indítsd be.
Elvileg a manuál azt írja, buborékolni fog, s ha megszűnik a buborékolás, mehet vissza a dugó.
Tegyél a szivattyú alá rongyot.
próbáltam fogóval megmozgatni a toroknál de meg sem mozdul!
Ezért olvastam manualt.
Ennek alul van a légtelenítője, amit furcsálltam.
A gumidugót kell levenni, és ott légteleníteni.
Mondjuk kicsit magas.....
kész!
egyetlen csavar szok lenni a zolajpompán, az a légytelenítő.
(régebbiek csvarral vannak összerakva, tehát nem azok, hanem egy nyilvánvalóan nem akét felét összetartó csvar.)
Pillanat.
Kerestem hozzá manuált, azt olvasom.
A bovdent addig visszakötheted.
Itt van a bal oldala!