Általában nem ilyen szokott lenni rajta.
Ez direkt úgy van feltéve, hogy ne kelljen légtelenítő csavar rá szerintem.
Tedd fel a vastag csövet, s elvileg a felső csövön meg kell jelennie az olajnak.
Bár a tárcsa mögötti bal oldalt, jó lenne ha befotóznád.
Szerintem az a csavar a légtelenítő.
Amúgy ilyen van ezeken, mint a képen.
Akkor ha nem tiszta valami, inkább hívjál fel.
Ha benne hagysz légbuborékot, akkor haza is vághatod a motorod.
Az drága tanulás.
Inkább hívj nyugodtan, elmagyarázom lépésről-lépésre.
Megvan a számom?
Na ez inkább.
Ha stimmelnek a torok méretek, akkor jó.
Viszont nem elég feltenni, fel kell fúvókázni, és be kell hangolni a motorhoz.
A behangolást párszor leírtuk, használd a keresőt fentebb.
Kiveszed a csavart, amíg nem folyik folyamatosan belőle az olaj.
Utána visszateszed.
Hozd el, lecserélem neked, ha nem vagy tisztába vele.
Meg is várhatod.
Apuci!
Köszi a válaszodat!
Igen csak végdobot cseréltem, a beállítását mér megcsináltam, emlékeztem rá!
Még annyit kérdeznék hogy a csövet az olddaldeklinél kell lehúzni vagy a tartály aljánál? a szivattyú és a nyomócső az hogy néz ki, vagy ott hol van? és azon a légtelenítőcsavart könnyen megtalálom?
előre is köszi!
Szia.
Leveszed jobb oldalt a deklit, amibe a cső megy.
Imbusz kulcsos asszem.
Vastag cső lehúz, olajat kifolyat edénybe.
Én levenném a szivattyút is, mert akkor elvileg abból is kijön az olaj, meg a nyomócsőből is kiküldeném, fecskendővel.
Minden össze, olajjal feltölt.
Légtelenít a szivattyú tetején, a kereszthornyos csavarral.
Nyomóoldal leköt, a csövet feltölt olajjal.
Röviden ennyi.
Gondolom dobot cseréltél.
Dobot nem szokták égetni, bár ha kéri akkor ki lehet, nem okozol neki kárt.
Más beállítást igényelhet, a keverékcsavarral tudsz finomítani, ahogy akkor elmondtam.
Ha nem emlékeznél:
Kifelé szegényíted a keveréket.
Nehezebben jön vissza alapjáratra fordulatról, viszont jobban ugrik, de gyengíted lent.
Ha (befelé) dúsítod, akkor gyorsabban visszaugrik alapra, kicsit rosszabb gázreakció, de erősebb alul.
A kettő közti állapot megtalálása a kezedben lesz, neked kell érezni.
Állítgassad, mert csak úgy érzed, amiről beszéltem.
Azért csináltattam kézzel állíthatóra, hogy ne kelljen csavarhúzót magaddal hordani.
Ha zavar a doboz előtte, nyugodtan leveheted addig míg behangolod, keress bele dugót a lukba.
Mindamellett, hogy 60%-al nagyobb hengert teszel rá, nagyobb karbi is kell,át kell hangolni, meg nagyobb cső is hozzá.
Ez alaphangon 100E.
Ha rádobsz egy 80-as hengert ezek nélkül, semmivel sem lesz jobb.
A 80-as hengernek máshol vannak a tőcsavarjai, így nem tudod rárakni az 50-es blokkra, még maratással sem. A 80-as henger csak 80-as blokkra tehető rá. (Ugyanígy az 50-es henger sem jó a 80-as blokkhoz... )
Max veszel rá pollini hengerszettet 54000-ért, az kb 65ccm-es, illetve ennek egy kevésbé márkásabb kivitelét, (Airsal) harminc valahányezerért.
Lenne pár kérdésem:
Vettem Castrol Power 1 Racing 2T olajat, és az lenne a kérdésem (nem akarom elrontani), hogy hogy kell leengedni az olajat a tartályból?
Kipufogócserét csináltam gyárira és így kell állítani a karbin valamennyit vagy maradhat az eredetin?
És ezt a kipufogót ki lehet égetni?
Előre is köszi a válaszokat!
EGY FONTOS KÉRDÉSEM LENNE. DT 50 esre a dt 80-as hengere rámegy ? vagy maratni kell a blokk középből?Mert megragadt az 50-es dt-m és kéne egy új henger de akkor azon gondokodtam hogy 80 -asét teszek rá! Előre is köszönöm a segítséget
Ez direkt úgy van feltéve, hogy ne kelljen légtelenítő csavar rá szerintem.
Tedd fel a vastag csövet, s elvileg a felső csövön meg kell jelennie az olajnak.
Bár a tárcsa mögötti bal oldalt, jó lenne ha befotóznád.
Szerintem az a csavar a légtelenítő.
Amúgy ilyen van ezeken, mint a képen.