a linkelt egyén elég link
szóbeli megegyezés volt hogy megyek egy rakat cuccért, aztán 2 nappal előtte eladta egy kis(igazándiból számomra a leglényegesebb) részét másnak
úgyhogy kapja be
Olyan kérdésem lenne, hogy ami a blokkból kijön kuplung kiemelő tengely (http://motoroswebaruhaz.hu/spd...) ott van egy szimmering. Annak a szimmeringnek a száma érdekelne... Előre is köszi!
Na szóval a lényeg, hogy nemrég hírdetett itt valaki a fórumon mindenféle bontott blokkokat. Keresd meg a 66403-as hozzászólást picit lejjebb, vagy nézd meg a linkjét: http://motoralkatreszek.blogsp...
PS: egyébként nem lehet, hogy a te főtengelycsapágyad hullott szét és abból estek ki a golyók?
Egy kis csavarhúzóval ki lehet fordítani, a váltókart kell hozzá levenni.
Érdemes előtte megpucolni a tengelyt a kosztól.
Jah és döntsd meg 45 fokban jobbra a motort, úgy nem folyik ki a váltóolaj.
Köszi az infót!
Olyan kérdésem lenne még, hogy a szimeringet kívülről is ki lehet venni, vagy a blokkot is borítani kell hozzá? Te jártasabb vagy ilyen téren.
Hányszor jártam már én is így! A bowden kiugrott a "helyéről", de nem a karbi tetején, hanem a tank alatt, ahol a bowden kettéágazik és egy szál halad tovább az olajpumpához. Azóta minden karbiszerelés után én is figyelem, hogy a súber teljes úton mozog e.
Szóval ez is lehet...
Üdv!
Van egy Yamaha dt 80Lc2-őm és a múltkor mentem vele menet közbe meg állt be se tudtam rúgni/tolni mert nem indult be haza értem ki takarítottam a légszűrőt akkor se,utána a karburátort mikor ki takarítottam össze raktam be rúgtam és forgott mint az állat.. szét szedtem megint,össze raktam és még mindig forog mint a szar..
Mit csináljak vele?
Sziasztok!
Tönkrement a dt 125r-n az alsó láncvezető görgő,elhagyta a futófelülete. Hol lehet ilyet beszerezni márkaszervizen kívül? Esetleg valami javítási módot nem tudtok? Köszi!
Nem vagy te hipochonder?
Tegnap tetted fel eme kérdéseket, ma cseréltél olajat.
Még tele van minden azzal a tré olajakkal.
Talán el kéne vele menni 100-200 km-ert, és addigra kitakarodik mindenhonnan a nem odavaló retek.
Ha azután is fehéren füstöl, valszeg vagy szimmeringes a jobb oldalon, vagy beszipákolja a vizet az égéstérbe.
De általában attól melegszik a motor, ennek előjele, hogy a kiegyenlítő tartályból kifújja a vizet.
Ha eddig rendesen működött a vízhőfok jelző, arra támaszkodhatsz ezután is.
De ha ellenőrizni akarsz, megkeresel egy autószerelőt, s lézeres hőmérővel meglövöd a hengerfejet, meg a hengert.
Csudálkozni fogsz, hogy nem meleg amit annak érzel.
http://www.formula3000.hu/shop...