Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja ,pontosan ilyen !
http://www.youtube.com/watch?v...
full ugyan ez van csak a hátsó telója nem. Amúgy 90% DT 50 M
Ha dobfékes, akkor ez,
http://www.moped-museum.de/son...
ha tárcsás, akkor az előzőből a sötétkék.
ezeknek a blokkja szerintem tök azonos.
Nekem ennek az rd változata van.
a tiednek kbez a megfelelője rd-ben
Nem új :) Még rengeteg meló van rajta.... Festeni kell a sárvédőket meg a tankot , meg a hiányosságokat beszerezni A blokkja nagyon egyben van szépen ketyeg, de szeretnék tudni mindent a belsejéről.Ja és nem krosszozni kell, hanem városban kóborolni :)
hali! am6 os blokkba mekkora alsó hajtókar csapágy kell? és 70-es top hengerbe való dugót honnan tudok rendelni? valamit bekapott és szétvert mindent.
Hát azt kétlem.
Mivel nem a km/óra adja a jelet a povernak, hogy működjön.
Biztos hogy nem bonyolították annyira túl, hogy ne lehessen túljárni az eszén.
Visszakötötted a kábeleket?
Mell. a pover alapon is dolgozik, köze nincs a spirál kikötéséhez.
Zsír.
Nekem az egyel későbbi van, az öntött kerekes, de a blokk eléggé ugyen ez, bár a hfej nem azonos
Ne görcsölj már annyit, 50-esként használod 40km/h a megengedett megy 90 et miért nem elég?
Mi a fasz? Ez új?
megnéztem km spirál nélkül, úgy
1: nem nyitott a power
2: 40-nél letiltott.
Szép napot mindenkinek!
Nyár elején szereztünk egy Yamaha MR 50-es retró (1972) gépet. A blokkja full Dt 50 .A kérdésem az lenne hogy tud-e valaki motor kódot ,vagy hogy mi a típusa ,mert az MX-ekben már nem ilyen van. Megszakítós ,membrános .
Van 1 itthon ha érdekel emailba küldok képet.
Ennek örülök, remélem használható a cucc
Őő, jaj.

Már akartam írni a másik fórumban is, hogy ideért rendben, köszcsi.
Atf.
Sziasztok!Segítségeteket kérném!Elektromos hibára tippelek de nem tudom el dönteni mit lehet a hiba...97-es 125R-es DT-m van és olyat csinál egyszer csak megtorpan és olyan hangja van mint ha le venném a kipufogót és úgy mennék vele krepeg de nagyon hangosan...erő teljesen elmegy belőle meg is kell vele állni mert egyszerűen nem megy...ki rakom üresbe meg is áll.Utána be indítom elindulok vele mint ha semmi baja nem lenne..valakinek valami tapasztalata ilyen jelegű hibával?
olajcserés a gépem. ki milyen olajat ajánl bele? köszönöm.
Gyertyahézag akkor jó,mikor gyári méret 0,5-0,7mm
Köszi a gyors választ! Amikor megvettem az olajat lecseréltem úgy hogy azzal nem lehet baj. Köszi a manuált! Megnézem valamelyik nap.
Többnyire.
De lehet hogy nincs benne olaj, vagy már cserére érett, esetleg lehet nagyon rá van állítva, mert be van verődve a kosár......
Így látatlanba nem tudni.
Mindenesetre szerintem nem ártana szétborítani, mert akkor sok minden megmutatja magát.

Innen töltsd le a manualt, mutatja a szétszedést, és megtalálod benne a lamellák kellő vastagságát, meg az összerakást is.....
Üdv! Segítséget szeretnék kérni, van egy Yamaha Dt 125 R típusú motorom és olyan bajom van hogy nem emel ki a kuplung rendesen (amikor berakom egyesbe már gurul lassan), meg ha eléri az 5000-s fordulatot elcsúszik a kuplung.Ez a kuplung lamellák kopása miatt van?
OFF: Csomag érkezett? Megfelelő?
Heló, yamaha DT 50 (2007)-eshez keresek 70-es komplett tuningszett(kipufogó, karburátor,hengerszett, és még ha kell amit én nem irtam).
Mostani jelenleg 50ccm.es DThez mekkorának kell lennie a gyertyahézagnak, vagy úgy általában mi jobb ha nagyobb vagy kisebb.
áá nem ,akkor marad!
Csak megkérdeztem
Ez nem tuning.
Ha kiveszed, több levegőt kap a légszűrőház, hörgős hangja lesz.
Több levegőt adsz neki, ezáltal elszegényíted a keveréket.
Más főfuvi kell hozzá, nagyobb.
Ha elszegényíted a keveréket, detonációs égés lesz, és kilukadhat a dugattyú teteje.
A motorja nemrég lehetett felújítva, kár lenne tönkrebuszni.

Nincs plusz tuning, amivel teljesítményt lehetne elérni.
Alapon leforog 12-ig, terhelve simán 10-ig.
Fölösleges fölé forgatni, mert ott már leadja a kellő nyomatékot.
Ami fojtás van benne az a sebességfüggő korlát.
Azt kéne megszüntetni, nem másfelé nézelődni!
Szerintem.

De ha érdekel milyen, vedd ki nyugodtan.