Heló!
Még nem volt időm megnézni km spirál nélkül, viszont kérdeznék valamit:
erre a "tuning" -ra mit mondasz?
dt125.de/werkstatt---entdrosselung---drehzahldrossel
állít
ólag ha leszedem az ülés alatt lévő műanyagot akkor szebb hangja lesz +ad egy kis teljesítményt? ez igaz?
Ez az izé kíméli ventillátrot, hüttőt(töt) meg a gumitshővt.
Teháccóval ne rugózzá itten, hogy nem csak ronda és drága, de teljességgel haszontalan is me nagyon is hasznos.
(annak aki terjeszti, mindenképpen:)
Üdv!
Milyen évjáratú YZ vagy WRf színe egyezik a 2000-es DT125R-ével? Első sárvédőt szeretnék rá venni. Ha van esetleg valakinek a világoskék DT-hez első sárvédő (vagy bármilyen más idom), kérem szóljon. http://www.motorcyclenews.com/...
Nos igen.
Aki tisztában van a termosztát feladatával, az rájön, hogy ez hülyeség.
Külső körbe köthető, ezáltal nem ad plussz hűtést a hűtővíznek.
A termosztát szabályozza a hőmérsékletet a motorban, a külső körnél a hőgomba, és a ventillátor.
A hőmérsékletet pedig a hengerfejben mérjük, ezáltal nem lesz észlelhető hőmérséklet változás.
Punktum.
Kérdés, hogy sorba e, vagy párhuzanyosan (e) kell e kötni?
(e)
További lehetőség, hogy ha iparszerűvé válik ennek a rendkívül hasznos terméknek a gyártása, akkor eseglet megoldható vele a globális klímaváltozás porblematikálya, mert ha eléggé sokat kötünk be belőle, akkor 3-4 foggal csökkentheti a CO kibocsájtás okozta hőmérsékletemelketéstet.
Persze, ehhez megincsak tudni kellene, hogy sorba é, vagy párhuzamosan, mert ha rosszul csinállyjuk akkor még a végén felóórallyuk vele a zatlani ócejánt.
sziasztok! ha valaki tudja mi lehet a gépell a baj légyszi segitsen!yamaha dt r 125 :egy nagyobb túra után ,hazafelé melegedett a viz ,és mindha szorult volna a blokk ,az alaplárat elment ,nagyon nehezen indul ,és néha durog is ,raktam bele uj gyergyát akkor is ezek a tünetek ,a karbit kitakaritottam ami a levegőt szivó oldalon iszonyatosan koszos , vastag olajsaras volt ,az előző tulaj ,valami gány légszürő betétet rakott fel maszekon,,lehet e- hogy a por megölte a gyürüimet ,és azért nem akar indulni ,előtte 1 gombnyomásra indult a gép.ha megkopott a gyürü akkoris durrogna ,ötleteket előre is köszönöm !
Eladó Dt hez ill. más 125-250 ccm endúrókoz.
Könnyen beszerelhető hűtőborda ( supercooler ), a vízcsőbe kell betoldani. A hűtővíz hőmérsékletét kb. 5-7 fokkal lejjebb viszi. A típus minden 2t krossz és endúró motorhoz jó.
Beszerelhető akár több darab is.
Alumíniumból készült cnc technologiával, kapható nyers fém színben, feketében, narancssárgára eloxált változatokban is.
furat 12 mm külső átm. 16mm
furat 14 mm külső átm. 18mm
teljes hossz 76 mm
hűtőegység hossza 45mm
Az ár 1 db/4000 ft +postaköltség.
Nem ajánlom.
Ki kéne takarítani a gyári levegőszűrőt, ha így sem megy akkor belerakni gyári főfúvókát.
Nyugodtan játssz vele légszűrő nélkül, majd elkevesel a motor nagy fordulaton, s lesz szép luk a dugattyúd tetején....
Üdv! Sportlégszűrő mennyire szeretheti a földutat? Olyan helyzet van a dt-mel hogy a karbiról leveszem a szívócsövet pörög majd 9000et meg még 3.ba emeli az elejét,és ha visszateszem 6000nél van mikor ledadog elzárom a csapot egy kicsit, visszanyitom és kilő mint a golyó, és 6.be olyan 7-8 ezer között elkezd rángatni mintha fogyóba lenne a benzin.
Akkor más nincs, kösd ki a km spirált.
Mérjétek másik motorral is, hogy mennyit megy.
De ha 6.ba elforog 7500 fölé, akkor biztos az a jeladója.
Lehet van benne valami ellenállás, megváltozik az ellenállás ha szétkötöd, és azért tilt.
Ha óra nélkül megy rendesen, persze természetesen visszakötve a kábelek, akkor a jeladót kell kivenni az órából.
Az a baj, hogy sokkal hosszabb ezeket magyarázni, mint megcsinálni.
Elsőnek spirál le, és úgy teszt!
Semmi mást ne mókolj, kösd vissza a kábeleket is!
yamaha tdr .3xc
yamaha tzr 3fn..
motor blok alkatrészek eladók bontásbol.
ÉRDEKLŐDNI INKÁB TELEFONON