Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáld ki zsugorcsővel is, hátha összejön a 80.
G.
kiszedtem a 4-es csatlakozóból a kábelt és leszigszalagoztam így 60-nál tiltott.utána levettem a szigszalagot és 70-nél tiltott!
hogy van ez?
itt egy táblázat, ezek alapján nézd meg!

Kód Év Kód Év Kód Év Kód Év
A = 1980 L = 1990 Y = 2000 A = 2010
B = 1981 M = 1991 1 = 2001 B = 2011
C = 1982 N = 1992 2 = 2002 C = 2012
D = 1983 P = 1993 3 = 2003 D = 2013
E = 1984 R = 1994 4 = 2004 E = 2014
F = 1985 S = 1995 5 = 2005 F = 2015
G = 1986 T= 1996 6 = 2006 G = 2016
H = 1987 V = 1997 7 = 2007 H = 2017
J = 1988 W = 1998 8 = 2008 J = 2018
K = 1989 X = 1999 9 = 2009 K = 2019
Hali,
Tudnátok segiteni hogy alvázszám alapján honnan tudom hányas évjáratú a motorom YAMAHA DT 50?
90-et! ugyanúgy
Nem ezt kérdeztem.
Hogy mennyit megy 5.-be?
az a baj hogy most gyűjtöm a pénzt,még alig van és nem akarom egyből elszórni! száguldozni én sem akarok ,csak azt akarom hogy jó legyen a motor!
tudom hogy van rajta még javítanivaló, azt majd jövő tavasszal viszem el,ugye nem baj? addig gyűlik......
megpróbálom kiszedni a kábelt és úgy tesztelem.....
Értelemszerűen igen.
Viszont még nem válaszoltál a tegnapi kérdéseimre.
értem.melyik megoldással próbálkozzak holnap?
a másodiknál kiveszi a 4-es csatlakozóból és visszadugja anélkül?---ez akkor ugyanaz mint az elsőnél csak más megoldással?
Azért teszi közé a kapcsolót, mert Németországban figyelik a teljesítményt műszaki vizsgán is, sőt rendőr is ellenőrizheti a tiltási fordulatot.
Ezért tesz közé kapcsolót.
Elvileg ha kettévágod a kábelt, jónak kell legyen.
A másodiknál csak kihúzza a csokiból, de visszadugja, hogy ne érintkezzen, de ne is látszódjon.
Én ezt vettem ki.
Apuci!
Megnéznéd légyszi ezeketa dt125.de/wekstatt/ jobb oldalon .: Entdrosselung :.
» Elektr. Drossel I
» Elektr. Drossel II
Az elsőnél nem értem mit csinál, mert elvágja csak a fehér-fekete kábelt és valami kapcsolót rak közé, de viszont az elején az van hogy kell egy 50cm-es kábel is!?mert tényleg az a reed kapcsoló a hunyó!
A másodikat teljesen nem értem
A videó nem bizonyító erejű.
Én ezt már végigjártam, azért mondtam neked ezeket.
Az enyémen a CDI 10.000.-nél tiltott, s alapon sem forgott tovább.
Eltolt előgyulával, 12-ig leforgott.
A CDI nem bírta letiltani.
Viszont az enyém nem sebességfüggő volt.
Van benne ráció amit leírtál, viszont akkor a kapcsolót kell kiiktatni, amit először is tettél.
Gondolom kimértétek forrasztás után, hogy a kábelek érintkeznek....
Mondtam hozd el, megnézem.
Jövő héten, egész héten itthon leszek.
Ha rossz kábelt testeltek le, vagy vágtok el, hazavághatjátok a CDI-t is.
Eladó vált szeretet motorom.
DT125R
Rendbe rakva sok minden kicserélve nagyon keveset használt megkímélt állapotban.
Részletek az alábbi linken....
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Sziasztok, eladó sorba került a kis 80 as erőmű

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_80_lc_2-7150099
találtam egy videót és itt is 3rm-10- et iktatnak ki ugyanúgy 80km/h-ás limitnél!valami kábelt szed ketté és úgy már 80 nál többet is megy!
itt http://youtu.be/a0y99Qg7Sr4
heló!
holnap megnézem hogy 5.ben is letilt-e 90-nél!
A lánckereket nem cseréltem ki mert így is jó nekem, bár már most kezdem érezni hogy hosszú!
más fórumon olyat olvastam hogy ez a reed kapcsoló 90-nél elküldi a jelet a cdi-nek és az a powert lezárja, de úgy érezni mintha elvenné a gyújtást és így tilt!
Szia.
Azt nézted, hogy csak 6. sebességi fokozatban megy 90-et, vagy 5.-be tudsz vele 100-at is menni?
Kicserélted az első lánckereket 15-ösre?
Először meg kéne keresni az okot, mi csinálhatja.
Vagy mi adja a tiltást.
A CDI nem sebességfüggő tiltást generál, hanem fordulatszámfüggőt.
Viszont azt én a helyedbe nem busztatnám.
Nem is lehet szétszedni, csak roncsolással.
De mivel álló helyben leforog 12.000.-ig, így onnan nem kap tiltást.
Ajánlották neked úgy olvastam, hogy kikötni a km-órát, és úgy megpróbálni, hogy tovább forog-e 6.-ban.
Ezek a DT-k soha nem fognak menni 140-150-et, ezzel csak 1-2 fórumos hülyíti egymást.....

Mindamellett elmondtam, hogy a motorodon még igencsak vannak hiányosságok, amit szerintem ki kéne javítani, s utána gondolkodni azon, hogy 100km/h fölött repessz vele.
Azok olyan hibák, amivel én nem tanácsolnám eme száguldozást.
Tudom hogy fiatal, és éretlen vagy, de próbálj kicsit a szüleid fejével gondolkodni, és átlátni azt hogy nem akarnak neked, s maguknak sem rosszat.
Kicsit gondolkozz!
azért le tudnád írni hogy mit kellene a cdi-vel csinálni, említetted a hidalás eltávolítását.. és még? , mert van egy ismerősöm és akkor elmondom neki hogy így kellene!
köszi
Hát elkel vinned elektroshoz mert most hiába mondanám itt hogy van a cdi a fojtás hidalás eltávolítása meg ilyenek....
Elviszed egy elektroshoz ő szétszedi és kiveszi a fojtást a cdi ből vagy tudok ajánlani egy céget ők nagyon jó programozható cdi gyártanak persze ez nem olcsó..
De amúgy ha csak elektronika fojtást veszed ki attól ne várj nagy dolgot gyári dolgokkal 110 120 körül fog menni.
+egy jó rendszer és már 140-150 rögtön.
értem, én igazából csak az elektronikus folytást akarom kiszedni belőle mert 90-nél letilt!erre nem tudsz valamit?
Üdv.
Több megoldás is van erre a problémára:
1.cdi csere
2.programozható cdi
3.elviszed egy elektroshoz és ő megoldja ha ügyes..
4.Másik kipufogó pl egy DEP v Gianelli.
Egy kipufogó sokat dob egy dt n mivel az gyárilag tele van fojtással sajnos a cdi be is van fojtás gyárilag ezért egy programozható cdi vel lehetne javítani a dolgokon,de ha még ez se elég akkor egy 170cc tuning henger akkor már nagyon menni fog a dt...
Üdv!
dt 125r 2002-nek folytás kiiktatásához aki ért(nem power) az légyszi küldjön egy e-mail-t erre a címre: c.norbi6@gmail.com!
Előre is köszi
Miért, mi folyik belőle?
Üdv!
dt 125r 2002-nek folyás kiiktatásához aki ért(nem power) az légyszi küldjön egy e-mail-t erre a címre: c.norbi6@gmail.com!
Előre is köszi