Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia a 2-es és a 4-es az mi lehet?
power gyújtàskor csekkol beàll de gàzadàsra meg sem mozdul ötlet?
80dt fordulat szám mérő és a spirál megegyezik 125dt tàrsáéval?
A szívócsonkra, a membránnál gyárilag az olaj van kötve.
Sziasztok! Nem rég vettem egy 99es Yamaha DT 125R-t kivittem terepre és mint kiderült a hátsó teleszkópban nem működik a vissza út csillapítás és brutálisakat rúg vissza és persze el is pattog a segge. Lehet valamit kezdeni vele vagy csere? Neten nézelődtem és nem nagyon találtam eladó hátsó gátlót :/
sajna nem.nagyon...
esetleg lc2-t nem tudsz?
köszönöm szépen a segítséget!
és akkor érdekel az enyém? tiéd mikor volt generálva?
Szia ne haragudj hogy zavarlak látom, hogy már régi a kiírás de gondoltm hátha kaptál választ a kérdésedre. És nekem is lene egy pár mert vásároltam egy yamaha dt 50-es motort és sajnos a porlasztón nem voltak rajta a csovek és nem tudom hogy ki kivel van és mit hova kell kötni. (1) Az üzem anyag cső az meg van mert azt zárja le a tűszelp de az amit te is jelöltél meg(2) van egy a membránáll(3)és van egy a porlasztó másik végén(4)ezeket ha megtudnád mondani, hogy hová kell kötni annak nagyon örülnék mert már nem tudok mit kezdeni vele. Ja és, hogy lehet e olajzó nélkül keverékkel használni? Válaszodat előre is köszönöm üdvözlettel Győri Attila.
kösd vissza a reed switch-et, és kösd ki a km spirált hogy ne mérjen az óra. próbáld meg úgy milyen
Borsod megye- Ózd mellett
hát ez csak lc1.
hova valósi vagy?
nekem van egy 25lc2
csere is érdekelne 80lc2-re...
hali a dt-ről dobhatnál pár képet ha ügy van..
haver momdta hogy eladod vagy cseréled..
pover fröcsköli néha az olajat mi lehet a baja?
heló apuci feltudnánk venni a kapcsolatot volna egy két kérdésem
hello! Valaki letudná írni a normális pover beállítást a legjobb teljesítményhez?
0,3-0,6mm-es rajzlap.
Papír-írószerben kapsz, lehetőleg olyan legyen ami félfamentes, és az egyik fele sem fényes.
Helló !

Nem tudja valaki hol lehet Yamaha DT 125 benzincsaphoz tömítést venni ?
Olyan kellene amilyen a képen van
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni?Van egy kis gondom a dt 125r 2002 motorommal.Az úgynevezett sebességfolytás még benne van és így 90km/h-nál nem megy többet kb 7500prm-nél letilt 6.ban!Elvileg ezt reed switch-nek hívják és a kilométeróra belsejében található, ilyen kis fehér négyzet! ahogy olvastam német fórumokon ezzel kellene valamit csinálni hogy ne tiltson 90-nél a motor!próbáltam már szétvágni a fehér-fekete és a piros-kék kábelt és összeforrasztottam, próbáltam úgy hogy csak szétvágtam, és úgy is hogy egyben volt és kiszedtem a helyéről!
Egyik megoldás sem lett jó!
Aki találkozott már ezzel a problémával és megoldotta vagy tudja hogy hogyan kellene ezt kiiktatni,az kérem hogy segítsen nekem!
Előre is köszi!
Sziasztok!
Nemtudom találkozott-e már valaki a problémával.Dt 80 lc1 megyek vele 2km-et elkezd dadogni,hörögni nem megy(inkább visszaváltásnál)félreállok vele kb. fél percre és mintha mi sem történt volna.....üzemel szépen tovább.Gyertya csere,komplett gyújtás cserélve lett.Mi lehet az oka?Segítsen valaki,mert nagyon idegesítő meg persze kellemetlen is mondjuk beöltözve a városban....
Igen ezen gondolkodtam én is... mert nem szereték ~4.500 ft fizetni egy papír darab miatt... csak azt nem tudom hogy milyen anyagú illetve vastagságú papír lenne megfelelö! Valakinek tapasztalat...? Vagy egyszerü "spirál füzet borítóból" vagy valamilyen kartonból ?
Köszönöm, ezt megtaláltam én is... de nincs szükségem az egészre... és nem szeretnék kiadni ennyi pénzt egy papír darabért ha nem muszáj...
Vagy esetleg kivágod papírból?