Sziasztok!
Valaki tudna segíteni?Van egy kis gondom a dt 125r 2002 motorommal.Az úgynevezett sebességfolytás még benne van és így 90km/h-nál nem megy többet kb 7500prm-nél letilt 6.ban!Elvileg ezt reed switch-nek hívják és a kilométeróra belsejében található, ilyen kis fehér négyzet! ahogy olvastam német fórumokon ezzel kellene valamit csinálni hogy ne tiltson 90-nél a motor!próbáltam már szétvágni a fehér-fekete és a piros-kék kábelt és összeforrasztottam, próbáltam úgy hogy csak szétvágtam, és úgy is hogy egyben volt és kiszedtem a helyéről!
Egyik megoldás sem lett jó!
Aki találkozott már ezzel a problémával és megoldotta vagy tudja hogy hogyan kellene ezt kiiktatni,az kérem hogy segítsen nekem!
Előre is köszi!
Heló!
Nem lett jó úgy sem hogy csak szétvágott volt a kábel, és úgy sem hogy egyben maradt és leszigszalagoztam!már 60-nál letilt mind a kettő esetben!
Ilyenkor mi van? valami ötlet esetleg?
Heló!
Nem lett jó úgy sem hogy csak szétvágott volt a kábel, és úgy sem hogy egyben maradt és leszigszalagoztam!
Ilyenkor mi van? valami ötlet esetleg?
Helló karbulátor beállitásában lenne kérdésem,igazából már beállitottam szép alapjárata van, csak a pörgésben van még szerintem gond talán még egy picit állitani kellene rajta !ti hogy szoktátok a levegő csavart beállitani mennyit tekertek ki ? És a mennet teljesitménynek kb milyennek kellene lenni-e ha jól be van állitva,a menet teljesitménnyel azt értem hogy nyomatékosnak kell-e lennie,ha igen akkor kb milyen erőre kell számitanom ? Köszönöm elörre is a válaszokat!
Én nem szoktam szimmeringet cserélni, ha nem muszály....
Az hogy ereszt, az még nem azt jelenti hogy rossz.
Én régi szakitól tanultam, hogy ha az él nem sérült, és nincs kikeményedve elkopva, akkor kiveszem belőle a rugót, széttekerem, s kivágok belőle egy 1cm-es darabot.
Összetekerem, és jó szokott lenni....
A manual ezt írta, a dt125.de oldalon.
Meg kéne esetleg próbálni, hogy beindul -e, ha csak kettévágod a szálat.
Az a baj, így látatlanba nem tudni mit szabályoz.
Gyújtást vesz le, vagy megszűnteti a pover jelét.
Az is lehet, és visszafordulhat a pover-tengely, magyarul lezár.
Tudni kéne milyen jelet szakít.
Bár mondom én megpróbálnám szétkötve is, lehet úgy is működik.
Elvileg azt írta, tenni kéne közé kapcsolót, mert külföldön figyelik a teljesítményt.
Lehet hogy csak a tiltás jelet kapcsolja a kapcsoló, és mivel össze van kötve, csak bizonyos fordulatig engedi pörögni....
Látnom kéne, próbáld meg oldani először is a forrasztást.
Helló valakit megkérhetnék hogy mondjamár meg nekem hogya benzin szintet beállitom , és állohejben a benzincsap elzárva ,utánna pedig várok egy fél napot megnyitom a benzin csapot és folyik a tulfojón ,mitő allitódik el?
DT125R-hez hol tudok olyan tömítés készletet venni amiben nincs henger fej tömítés...? vagy esetleg tudok valahol külön hengertalp tömítést venni...?
Valaki tudna segíteni?Van egy kis gondom a dt 125r 2002 motorommal.Az úgynevezett sebességfolytás még benne van és így 90km/h-nál nem megy többet kb 7500prm-nél letilt 6.ban!Elvileg ezt reed switch-nek hívják és a kilométeróra belsejében található, ilyen kis fehér négyzet! ahogy olvastam német fórumokon ezzel kellene valamit csinálni hogy ne tiltson 90-nél a motor!próbáltam már szétvágni a fehér-fekete és a piros-kék kábelt és összeforrasztottam, próbáltam úgy hogy csak szétvágtam, és úgy is hogy egyben volt és kiszedtem a helyéről!
Egyik megoldás sem lett jó!
Aki találkozott már ezzel a problémával és megoldotta vagy tudja hogy hogyan kellene ezt kiiktatni,az kérem hogy segítsen nekem!
Előre is köszi!
Fel kéne motorozz, akkor ránézek szívesen.
Látnom kéne.
Nem lett jó úgy sem hogy csak szétvágott volt a kábel, és úgy sem hogy egyben maradt és leszigszalagoztam!már 60-nál letilt mind a kettő esetben!
Ilyenkor mi van? valami ötlet esetleg?
Nem lett jó úgy sem hogy csak szétvágott volt a kábel, és úgy sem hogy egyben maradt és leszigszalagoztam!
Ilyenkor mi van? valami ötlet esetleg?
Jó lett úgy?
Valakit érdekelne esetleg?
Az hogy ereszt, az még nem azt jelenti hogy rossz.
Én régi szakitól tanultam, hogy ha az él nem sérült, és nincs kikeményedve elkopva, akkor kiveszem belőle a rugót, széttekerem, s kivágok belőle egy 1cm-es darabot.
Összetekerem, és jó szokott lenni....
német fórumokon olyat olvastam hogy csak a négyzetet kiveszik és azt leszigszalagozzák! olyat is láttam ahol csak elvágták és úgyhagyták!
Meg kéne esetleg próbálni, hogy beindul -e, ha csak kettévágod a szálat.
Az a baj, így látatlanba nem tudni mit szabályoz.
Gyújtást vesz le, vagy megszűnteti a pover jelét.
Az is lehet, és visszafordulhat a pover-tengely, magyarul lezár.
Tudni kéne milyen jelet szakít.
Bár mondom én megpróbálnám szétkötve is, lehet úgy is működik.
Elvileg azt írta, tenni kéne közé kapcsolót, mert külföldön figyelik a teljesítményt.
Lehet hogy csak a tiltás jelet kapcsolja a kapcsoló, és mivel össze van kötve, csak bizonyos fordulatig engedi pörögni....
Látnom kéne, próbáld meg oldani először is a forrasztást.
Baj van! Mostmár 60-nál tilt le ugyan úgy. most akkor mi legyen?
a fehér négyzettel mi legyen?
ja és a másik két kábellel mi legyen, azt is tekerjem be szigszalaggal? vagy csak hagyjam úgy ahogy van?
Ez egy kapcsoló, amit a km-óra kapcsol.
Magyarul kiiktatod a kapcsolót.
Így érteni?