Valaki tudja hogy 80 lc hez melyik fékbetét kell ? mármint 110x25mm vagy 110x28 vagy 110x30 eddig azt hittem egyféle méret létezik nincs most kedvem ezért szétszedni hátha tudja valaki.
Üdv urak!
garázs söprés során ezt találtam: 1 váltókar, 1 power dekli, 1 km meghajtó és 1 első nyereg fékcsővel egyben egy ezresért vihető az egész, csak tünjön el innen a cucc.
Hm, köszönöm az infót. Azóta kicseréltem a szimmeringet szétszedés nélkül. Szépen kiszedtem a szimmeringet, majd vissza az újat, így nem is kellett szétszednem.
én már az elején megmondtam, de nem hiszel. Így tényleg só lesz A lánckerekes témához meg annyit, hogy a karbit oda kell állítani ahol a legjobb, mégha a lánckerék miatt gyenge is... akkor is érződik, hogy hol a legjobb.
Az endoszkópos vizsgálat eredménye, hogy nincs folytás a rezóban. (Hurrá... )
Mivel a karbi beállítást utálom, mint a "sót", ezért mindent elkövetek azért, hogy ne kelljen vele foglalkoznom, ezért is kerültem ennyire.
Sajnos rossz tapasztalataim vannak ezen a téren.:
Úgy kb egy évvel ezelött majd egy hónapon át szenvedtem a karbi beállításával, mire kiderült, hogy az előző gazdi túl nagy lánckereket rakott előre és ezért nem ment a motor rendesen. Így majd egy hónapig hiába szenvedtem azzal a r@hadt karbival. Szóval egy életre meguntam a karbizást, ezért mindent elkövetek, hogy ne is kelljen foglalkoznom vele.
Ugyanakkor én azt vallom, hogy ha egy valamit megváltoztatok a motoron és utána nem jó, akkor csak azzal az egy dologgal lehet baj... De akkor marad a só.
Hali, azt hiszem kell ,hozzá egy célszerszám, egy hosszú T kulcs. Mert tudomásom szerint van benn egy anya jellegű alkatrész, amibe a lenti imbusz fejű csavar van beletekerve. Ezt az anyát kell megfogni ,hogy ne forogjon el, és így kell szétszedni. Legalább is azt hiszem, még nem nyúltam ilyen mélységben első telóhoz
Nincs semmilyen látható módon szűkítve. A cső végig ugyanolyan átmérőjű a leömlőnél (a "kanyarig"). Ezért is gondoltam, hogy valahol beljebb helyeztek el valami folytásfélét. De ma mindenesetre kiderül, ugyanis szereztem egy endoszkópos kamerát és délután fel is dugom neki...
Egyébként kicsit csavargattam a karbit (dúsítottam a keveréken) is és most valamivel jobb lett.
Csak összeáll a végére (remélem). (Azt gondoltam, hogy felrakom és megy, nem pedig összevissza állítgatni rajta mindenfélét...)
garázs söprés során ezt találtam: 1 váltókar, 1 power dekli, 1 km meghajtó és 1 első nyereg fékcsővel egyben egy ezresért vihető az egész, csak tünjön el innen a cucc.
Mivel a karbi beállítást utálom, mint a "sót", ezért mindent elkövetek azért, hogy ne kelljen vele foglalkoznom, ezért is kerültem ennyire.
Sajnos rossz tapasztalataim vannak ezen a téren.:
Úgy kb egy évvel ezelött majd egy hónapon át szenvedtem a karbi beállításával, mire kiderült, hogy az előző gazdi túl nagy lánckereket rakott előre és ezért nem ment a motor rendesen. Így majd egy hónapig hiába szenvedtem azzal a r@hadt karbival. Szóval egy életre meguntam a karbizást, ezért mindent elkövetek, hogy ne is kelljen foglalkoznom vele.
Ugyanakkor én azt vallom, hogy ha egy valamit megváltoztatok a motoron és utána nem jó, akkor csak azzal az egy dologgal lehet baj... De akkor marad a só.
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
full elektronikus (cdi-s)
Előre is kösz!
Egyébként kicsit csavargattam a karbit (dúsítottam a keveréken) is és most valamivel jobb lett.
Csak összeáll a végére (remélem). (Azt gondoltam, hogy felrakom és megy, nem pedig összevissza állítgatni rajta mindenfélét...)