az üzemanyag adagoló csavarján állítottam +ba egy negyed fordulatot,az alapjáratin meg visszább vettem és most már kezd hasonlítani a régi formájára,de még nem 100%-os.holnap majd megpróbálok a tün is variálni
Amit próbálj meg, hogy letekered a karbi tetején a kupakot, és kihúzod a hengeres súbert.
A bowdent kiakasztod (figyelj, hogy a rugó ne repüljön el) és azután a tű fölfelé kiszedhető lesz a sűberből, ha már nincs összeszerelve. Azon a tűn vannak bevágások, és az egyik vágásba van téve egy biztosító lemez. A biztosító lemezt tedd át egy vágással arrébb, mégpedig úgy, hogy összeszerelve jobban felemelje a tűt... vagyis az eggyel alatta levő vágásba. Ha ezt megcsináltad, rakd össze, és próbáld ki, hogy jobb lett-e vagy rosszabb. Ezután már tudunk merre haladni. Azt is jegyezd meg hogy melyik vágásban volt a tű eredetileg!
Yamaha dt 50r asszem 1995-höz kellene akksi elött lévö oldal idom tehát bal oldali ha lehet sűrgősen mert fujnánk :)
Ha esetleg tudtok olyan oldalt ahol találol az is ok!
Bár vatera meg ezek kilőve illetve google is már szét kerestem gondoltam hozzátok fordulok!
Előre is Köszönöm
Meg első teleszkópokra is kellenének porvédő gumik.