Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel ennek a gyújtásán gyárilag nem lehet állítani így sehogy. Van egy olyan sanda gyanúm eltépte a főtengelyéket ezálltan szikra van csak szar helyen. Mindenképp lekapnám a lendkereket róla.
Végülis ha nem indul, akkor bepörgeti 5000-re Amúgy meg az hogy kint mutat valami ívet, az nem jelenti azt, hogy a benzin-olaj-levegő keverékben, nyomás alatt is lesz szikra.
Sziasztok!

A segítségeteket kérném. Nemrég vettem egy 125-ös DT-R-t és az a gondom vele, hogy 6000-es fordulaton ledarál. Mi lehet a gond vele?
se pöf röf füst sincs!
nekem is ezt a holdpontos valamit mondtak! ezt hogy csináljam álítsam be?
Ha szikra van,akkor valamit röffenhetne,hisz szikra van.Kipufogóból valami kis füst?Gyújtási időpontot kellene ellenőrizni,ha a henger mechanikusan rendben van.Gyújtási időpont felső holtpont előtt 15fokkal 5000 1/min fordulaton.Ha jó leírást néztem.
Inkább a testhez kéne összemérni a kábelköteget úgy hogy minden le van kötve róla, trafó, tekercsek... És ellenállást mérni. A trafón is.
Szerintem ha találsz 4 5ezerert használt 4-4, 5mm erest akkor vedd meg nyugodtan.
Még van 1-2 tippem helyben is. Aztán ha nem lesz más, akkor felkeresem őt.
Nem szeretnélek elkeseríteni, de kopaszkak is 15 körül csinál neked egy tárcsát... Igaz olcsóbb mint a lucas 23 ezerért vagy a goldfren 16-ért... De az biztos, hogy megbízható és gyors. Én eddig csak jót halottam róla!
Közben találtam egy jó kis leírást. Itt megtalálható.
180°-kal elfordítva volt beszerelve a powerszelep tengelye, így hiába forgatta a motor, nem történt semmi gyakorlatilag, mert sosem ért a kivágott részhez... :DD Most jobbnak tűnik a gép, bár nem merem nagyon próbálgatni addig, amíg nincs meg a normális féktárcsa, meg betét.
Ha jólemlékszek akkor zárva van alaphelyzetben, amikor ráadod a gyújtást akkor addig kell elfordulnia ameddig a két lyuk egymásra kerül ott a tengely végénél.
Power szelep beállításhoz kellene nekem egy kis segítség. DT 125-ről van szó.
Gyújtás ráadásakor a motor baloldaláról nézve a power tengelyét óramutató járásával megegyezően elfordítja a motor, majd vissza.
A power szelepnek alaphelyzetben gyújtás nélkül zárt, vagy nyitott állapotban kell lennie?
Mert ez ugyan forgatja a powert, de a kipuffogó keresztmetszete nem változik.

Elég rég volt már DT-m, nem emlékszek, hogy hogy is van ez.
Köszi, ha nem lesz helyben, akkor megkeresem.
Kopaszkak1 nagyon jó tárcsákat csinál, keresd meg itt sportmotoron
Az nagyon jó... Akkor lenne a következő kérdésem, hogy hol tudok tárcsát venni jó áron? Érdemes használtat? Az új valami 15 ropi, ami most nagyon fájna...
akksi jó benne?
igen igy gonodoltam közben mozgatod aztán majd kiderül mi a ludas, ha a kábelek jók akkor cdi csere meg trafó.
3,5mm minimum
DT 125 féktárcsának hány mm vastagnak kellene lennie? Illetve a fékbetétre van valami megadva, hogy mikortól számít kopottnak?
nekkem olyan gondom van hogy nem akkar a power tisztitani meg menet közbe nem is mindig kapcsol csak ha bemelegszik ! Ez miért van ?
de nekem olyasmit is mondtak hogy lehet rosz helyen adja a szikrát (lentéb vagy fentéb)
álórészből jövő kábeleket egyesséve igaz?
azaz kábel egyik végét nézem az alaplapom másik végét pedig ahol csatlakkozik fent a trafóhoz stb..
Szakadás meressel nézd meg a kábeleket ami feljon az alaplaptol, aztán a cdi kábeleit majd a gyujto trafoet.
hello!
valaki tud külldeni kapcsolási rajzot? 83-as Lc1 80dt.
vagy mit mérjek és hol mérjek?
szikra van de nem indul , gyertya benzines bedig, tolásra semmi még inditásra utaló hang sem, világitás van.
valahol áthúz letestel de hogy hol passz!

köszi!
Na ez az amiből nekem még nagyon nagyon kevés van.