Mivel ennek a gyújtásán gyárilag nem lehet állítani így sehogy. Van egy olyan sanda gyanúm eltépte a főtengelyéket ezálltan szikra van csak szar helyen. Mindenképp lekapnám a lendkereket róla.
Végülis ha nem indul, akkor bepörgeti 5000-re Amúgy meg az hogy kint mutat valami ívet, az nem jelenti azt, hogy a benzin-olaj-levegő keverékben, nyomás alatt is lesz szikra.
Ha szikra van,akkor valamit röffenhetne,hisz szikra van.Kipufogóból valami kis füst?Gyújtási időpontot kellene ellenőrizni,ha a henger mechanikusan rendben van.Gyújtási időpont felső holtpont előtt 15fokkal 5000 1/min fordulaton.Ha jó leírást néztem.
Nem szeretnélek elkeseríteni, de kopaszkak is 15 körül csinál neked egy tárcsát... Igaz olcsóbb mint a lucas 23 ezerért vagy a goldfren 16-ért... De az biztos, hogy megbízható és gyors. Én eddig csak jót halottam róla!
Közben találtam egy jó kis leírást. Itt megtalálható.
180°-kal elfordítva volt beszerelve a powerszelep tengelye, így hiába forgatta a motor, nem történt semmi gyakorlatilag, mert sosem ért a kivágott részhez... :DD Most jobbnak tűnik a gép, bár nem merem nagyon próbálgatni addig, amíg nincs meg a normális féktárcsa, meg betét.
Ha jólemlékszek akkor zárva van alaphelyzetben, amikor ráadod a gyújtást akkor addig kell elfordulnia ameddig a két lyuk egymásra kerül ott a tengely végénél.
Power szelep beállításhoz kellene nekem egy kis segítség. DT 125-ről van szó.
Gyújtás ráadásakor a motor baloldaláról nézve a power tengelyét óramutató járásával megegyezően elfordítja a motor, majd vissza.
A power szelepnek alaphelyzetben gyújtás nélkül zárt, vagy nyitott állapotban kell lennie?
Mert ez ugyan forgatja a powert, de a kipuffogó keresztmetszete nem változik.
Elég rég volt már DT-m, nem emlékszek, hogy hogy is van ez.
Az nagyon jó... Akkor lenne a következő kérdésem, hogy hol tudok tárcsát venni jó áron? Érdemes használtat? Az új valami 15 ropi, ami most nagyon fájna...
hello!
valaki tud külldeni kapcsolási rajzot? 83-as Lc1 80dt.
vagy mit mérjek és hol mérjek?
szikra van de nem indul , gyertya benzines bedig, tolásra semmi még inditásra utaló hang sem, világitás van.
valahol áthúz letestel de hogy hol passz!
A segítségeteket kérném. Nemrég vettem egy 125-ös DT-R-t és az a gondom vele, hogy 6000-es fordulaton ledarál. Mi lehet a gond vele?
nekem is ezt a holdpontos valamit mondtak! ezt hogy csináljam álítsam be?
180°-kal elfordítva volt beszerelve a powerszelep tengelye, így hiába forgatta a motor, nem történt semmi gyakorlatilag, mert sosem ért a kivágott részhez... :DD Most jobbnak tűnik a gép, bár nem merem nagyon próbálgatni addig, amíg nincs meg a normális féktárcsa, meg betét.
Gyújtás ráadásakor a motor baloldaláról nézve a power tengelyét óramutató járásával megegyezően elfordítja a motor, majd vissza.
A power szelepnek alaphelyzetben gyújtás nélkül zárt, vagy nyitott állapotban kell lennie?
Mert ez ugyan forgatja a powert, de a kipuffogó keresztmetszete nem változik.
Elég rég volt már DT-m, nem emlékszek, hogy hogy is van ez.
azaz kábel egyik végét nézem az alaplapom másik végét pedig ahol csatlakkozik fent a trafóhoz stb..
valaki tud külldeni kapcsolási rajzot? 83-as Lc1 80dt.
vagy mit mérjek és hol mérjek?
szikra van de nem indul , gyertya benzines bedig, tolásra semmi még inditásra utaló hang sem, világitás van.
valahol áthúz letestel de hogy hol passz!
köszi!