Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 20 as kb úgyhogy nem fúrattam a hengert csak dugót cseréltem.
ahha, mit jelent az hogy vigyázni rá ?
mennyibe fájt a fel ujitás ? (ha megkérdezhetem)
3 éve volt a dt-m felúíjtva teljesen, 1 hete megint felújítottam nem azért mert szar volt csak egszerűen úgy gondoltam már megérdelmi. 3 évig pedig kapott hideget meleget. Ha vigyáz rá az ember meghálálja.
gondolom ha egyszer szerelő akkor csak érthozzá valamit, azért nem volt kedvem szerelgetni mert egészhéten túl óráztam !
Nekem nem lenne pofám elkérni pénzt ilyen esetben.... egy hónapig húzni egy fél napos szerelési munkát+ami idő a gépműhely?
én a dt81ast majd 1 évig hajtottam generál után aztán akinek eladtam legalább 3 évig.
szóval az a 3 kör kicsit túlzó, bár hülyegyerek stílusban ki lehet fektetni pár tank benzinből is
Ne haragudj de nem volt kedved szerelgetni és inkább elvitted takolni? Min csodalkozol?
heves megyében lakom (füzesabony)! 1 honap alatt csinálta meg a motorom és annyibaja volt hogy a komplett váltót kellet rajta cserélni és össze sik köszürölni a hengert mert már bele dolgozott a viztérbe ! és még most sincs itthon majd elvileg holnap kell érte mennem, kérdeztem tőlle mivel tartozom azt mondta még nem tudja ! én is meg tudtam volna csinálni csak nem volt igazán kedvem most szerelgetni !
lehet a tőle kijövő motoroknál ez a tendencia...
Merre laksz te? Ilyen nehéz jó szerelőt talalni? Hozd el a motorod borsodba azt rendbe rakom.
most az egyszer vittem hozzá de többetsem fogom oda vinni
hát hallod én sirtam a röhögéstő azt mondta hogy ezeknek gyenge a blokk felipítése meg ilyenek....
kiváló nagyeszű "szerelőd" lehet:)
Az ulés alatt van egy csoki azt széthuztam.Esetleg zárjam rovidre.Vagy a tekercsnél nézzem meg.Holnap reggel megprobálom.
Akkor nézd át újra azt a kiszerelést. Az csinál ilyet.
Ezt már rég ki iktattam nem volt gond bárhogy ált a sztender ment a motor sőt azota a jamahánál a motor teljesen fel lett ujjitva azota mentem is vele.Telefonon ott se tudnak igy rá mondani semmit be kellene vinnem de nemigazán szeretném.De bármi őtletet szivesen várok.
A leghosszabb versenypálya közel 21km ha azon úgy méz végig hogy végsebességből egyesbe dobod vissza, akkor lehet
hali ma voltam szerelönél valami baja volt a motoromnak na ez mindeggy az a lényeg hogy annyit füzött a 80-as lc2-es dt hez: Ezek a motorok csak arra valok hogy egy versenyen 3kört mennyél vele és már ujjithatod is fel ! erre csak annyi volt a reakciom hogy nevettem egy nagyot
Azért mert az úgy kell hogy működjön gyárilag. Ha sebességben van, és lent a sztender, akkor tilt a gyújtás. Az, hogy a kapcsolót kiszedted még lehet nem elég, lehet épp rövidre kell zárni, nem tudom hogy kapcsol.
Azota mindegy milyen álásban van nem ált le.Bocs a memet bilentyuzetért.
Ki iktattam.Lehalytott sztenderrel nemlehetett be inditani illetve ha lehalytottam le ált a motor.
Fotózd le, jelöld be a képen a csatlakozási pontokat. Több segítséget lehet adni. Egyik biztosan a testre megy a tekercsről.
Oldaltámasz kapcsolója.
Sziasztok Van egy 2007 es Yamaha DT125RN es motorom .A problémám az hogy sebességbe rakva nem kap gyujtást a motor és le áll hol lehet az elektromos probléma.Az alapjárat megvan, a lámpák munkődnek.Előre is kősz.
ezt találtam