3 éve volt a dt-m felúíjtva teljesen, 1 hete megint felújítottam nem azért mert szar volt csak egszerűen úgy gondoltam már megérdelmi. 3 évig pedig kapott hideget meleget. Ha vigyáz rá az ember meghálálja.
én a dt81ast majd 1 évig hajtottam generál után aztán akinek eladtam legalább 3 évig.
szóval az a 3 kör kicsit túlzó, bár hülyegyerek stílusban ki lehet fektetni pár tank benzinből is
heves megyében lakom (füzesabony)! 1 honap alatt csinálta meg a motorom és annyibaja volt hogy a komplett váltót kellet rajta cserélni és össze sik köszürölni a hengert mert már bele dolgozott a viztérbe ! és még most sincs itthon majd elvileg holnap kell érte mennem, kérdeztem tőlle mivel tartozom azt mondta még nem tudja ! én is meg tudtam volna csinálni csak nem volt igazán kedvem most szerelgetni !
Ezt már rég ki iktattam nem volt gond bárhogy ált a sztender ment a motor sőt azota a jamahánál a motor teljesen fel lett ujjitva azota mentem is vele.Telefonon ott se tudnak igy rá mondani semmit be kellene vinnem de nemigazán szeretném.De bármi őtletet szivesen várok.
hali ma voltam szerelönél valami baja volt a motoromnak na ez mindeggy az a lényeg hogy annyit füzött a 80-as lc2-es dt hez: Ezek a motorok csak arra valok hogy egy versenyen 3kört mennyél vele és már ujjithatod is fel ! erre csak annyi volt a reakciom hogy nevettem egy nagyot
Azért mert az úgy kell hogy működjön gyárilag. Ha sebességben van, és lent a sztender, akkor tilt a gyújtás. Az, hogy a kapcsolót kiszedted még lehet nem elég, lehet épp rövidre kell zárni, nem tudom hogy kapcsol.
Sziasztok Van egy 2007 es Yamaha DT125RN es motorom .A problémám az hogy sebességbe rakva nem kap gyujtást a motor és le áll hol lehet az elektromos probléma.Az alapjárat megvan, a lámpák munkődnek.Előre is kősz.
mennyibe fájt a fel ujitás ? (ha megkérdezhetem)
szóval az a 3 kör kicsit túlzó, bár hülyegyerek stílusban ki lehet fektetni pár tank benzinből is