Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A povert már leírtuk többször is, hogy kell beállítani.
Utoljára én vagy 2 hónapja.
Használd a keresőt.
Vegyél a karbiba egy 120-as főfuvit, ami a Simsonba-Mz-be való.
(szeretik a fiatal versenyzők feltágítani, utána meg csodálkoznak mért nem megy)
Ha ez mind megvan, akkor rezonátorégetés.
Szép kis gép
Mondjuk utoljára a schwalbe-mon állítottam gyújtást,előtte meg talán 14-15 éve a Golf 3-asokon
Már csak az a kérdés, hogy mennyi az elektronika megszabott alap előgyújtása, illetve a jel melyik fázisában vezérelt. De ne vitázzunk ilyen szakmai dolgokról
Szerintem lehet mérni fhp-ot mérőórával is,strobi helyett állónál fokolótárcsával is
Már régóta csinálja. Egy ismerősömtől vettem, de neki is csinálta csak míg nála volt akkor még 7-8 ezres fordulaton darált le. Nálam már az 5500-6000 megállítja. A karbit már kitakarítottam meg a levegőszűrőt is. Kapott új gyertyát de nem változott semmit. Az a baj a powert nem tudom, hogy kell beállítani. Nekem egy 50-es ktm gyújtótrafója van itthon, de kinézetre teljesen ugyanaz. Nem tudom, hogy passzolna-e vele.
Kitakarítottam a légszűrőt és újra beállítottam a powert!aztán jó lett!
majd elviszem csak még mindig nincs olyan sok pénzem!
Jó lenne, ha leírnád mióta produkálja!
Így vetted, s már szar volt, vagy a múlt hete kezdte el csinálni....
Sok mindentől lehet.
Sorba ezeket nézném meg.
-Légszűrő tisztítás
-Gyertyacsere
-Pover ellenőrzés beállítás
-Karbi tisztítás, új főfuvi
-Kipufogó kiégetése
-Gyújtótrafó csere (sima minarelli rotyogóé jó bele)
Röviden ennyi. Nem kell mindjárt az elektronikát bontani.
Üdv.
Mit csináltál vele, hogy már kipörög?
Mondtam neked, hogy hozd el.
Nem tudok úgy javítani, hogy nincs itt.
Hallanom kéne, látni mit produkál.
Kár hogy olyan messze vagy, van vagy 15 km....
Apuci!
Mostmár kipörög a motorom 10500prm-ig, de még mindig az a baj hogy 8 fölött már nincs meg az összes erő ami eddig alul volt!
Esetleg ez lehet attól hogy a gyári kipufogó középtartományban adja le az összes erőt?a tiltás is benne van de az 10500nál tilt!
vagy mitől lehet?
előre is köszi!
*yamaha dt 80 lc 2-höz
hali valaki nem tudja holtudnék yamaha dt 80 lc-höz idom szettet venni vagy nem muzályszetben lennie ?K
köszi
Szia, motorosboltban kapható teleszkóp olajat. Pl. 10w sűrűségűt.

A mennyiséget azt a gépkönyvből, vagy valami egyéb ilyesféle forrásból kell kideríteni.
Hellósztok!

Azzal a kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni hogy a motorom első teleszkópja szimeringes lett és hogy ha kicserélem a szimeringet milyen olajat töltsek bele és mennyit? (Yamaha DT 50)

Előre és köszi
Apuci!
Mostmár kipörög a motorom 10500prm-ig, de még mindig az a baj hogy 8 fölött már nincs meg az összes erő ami eddig alul volt!
Esetleg ez lehet attól hogy a gyári kipufogó középtartományban adja le az összes erőt?a tiltás is benne van de az 10500nál tilt!
vagy mitől lehet?
előre is köszi!
Igaz, lehet rugdosni és közben strobizni. De ha a lendkerék jó helyen van, akkor a jeladó is.
Ha 15 fokra be van állítva,akkor is már indulnia kell ! az kb 1,5 mm körüli fhp előtt.
akkor trafó vagy cdi
Apuci csinálta hogy kivette a lendkerék éket és fordított a lendkereken így állított gyújtást, de előtte strobival rákéne nézni.
megtörtént még tegnap minden jó de mégsem indúl!
most már nagyon gyanus az a kibaszott cdi és a trafó!
gyertya kábel pipa is ok!
Azt már megcsináltam, de nem változott semmit. Nekem olyan mintha gyújtás részen lenne valami baja.
Először is karbi takarítás majd karbibelövés gyertyacsere kombóval kezdenék.
Terhelésen is meg üresben is ugyanazon a ponton darál le.
Terhelés alatt? Üresben is?