Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem feltétlen, de ahhoz kell egy kis rutin.
Szerintem inkább esztergálni szokás.
hali a hengert elküldte a szerelő sik köszörülni ,tegnap küldték vissza és azt mondta a szerelő hogy nem jó lett megcsinálva,na most nem tudom hogy elhiggyem vagy ne ,hogy nem jól csinálták meg mert nem nagyon tudom hogy mit jelent ez az össze sik köszörülés ?
Ha szimering baja van,akkor szét kell húzni a blokkot?
Szimering vagy túl kevés kaja.
Na nem állítottam a tűn még semmit,mert el kellett mennem 1 helyre,ahová a DT-vel mentem.
Oda-vissza nem volt 15km az egész út.
Ahogy jövök hazafelé,visszaváltásnál behúzom a kuplungot,és hallom hogy nagy az alapjárat,szó szerint bőg a motor?
Ez mitől van?Kicsit állítok a karbin,és megint jó.
Csak ezzel az a baj,hogy nem elsőnek csinálja ezt.
A másik karbival nem is tudtam beállítani az alapjáratot,vagy túl magas volt,vagy nem volt neki,ez meg 15-20km-enként elállítódik.
Amióta feltettem ezt a karbit most harmadjára csinálja ezt,valami ötlet?
A gyűrű két vége ahogy benne van a hengerbe
holnap viszem a hengert dugót, amúgy nem kopott a henger mert még pászos a dugó
mármint a gyűrűk nem érhetnek össze?
Megmérted a hengert, ahogy mondtam? Ha már kopott gyanús,hogy még csak bele se kell reszelni, de amúgy igen, megoldható. Vidd el a hengert nekik, próbáljátok bele a gyűrűket. Ha a hengerben van, a végei közt 0,15-0,35 mm lehet gyárilag, szóval össze nem érhet sehol!
Utcán én sem szoktam vergődni( legfeljebb este vagy ha nincs forgalom D:)

Sietni pályán kell, az utcán meg közlekedni a ból b-be szerintem.
pipa jó, gyertyából kb 10et néztem :)
gépcentrumba tudnak adni gyűrűt a 45.8-as polini dugóhoz de csak 46-os van nekik azt mondták kilehet reszelni!
úgy jó lenne?
Rendes tőled,ha a közelben laknál azonnal indulnék.
Egyel megpróbálom bentebb tenni a tűt,remélem nem török vagy hagyok el semmit!
Mondanám, hogy hozd el, de Kecskemétnél közelebb is találsz valakit szerintem. Amúgy nem egy nagy durranás, karbi tetejét letekered, kihúzod a súbert, kiakasztod a bovdent, és kijön a tű fölfelé... arrébb rakod rajta a kis lemezt eggyel és vissza az egész, csak a rugó ne repüljön el! Igazából a fűfúvókát kéne hozzáigazítani de a tű is befolyásolja, ha úgy jobban menne, akkor már tudni merre kell elindulni.
Ezt már mondta más is,hogy hangoljam össze a kettőt,de mint már írtam,nem értek hozzá.
Majd valamikor faternak a haverját megkérem,hogy állítsa be nekem,ha nem lesz más.
Ő már 60 felett van,és pár autó és motor megfordult a kezei közt.:)

A nehezen indulásról annyit,hogy hidegen 2-3 rúgásra beindul,melegen meg általában elsőre,de van hogy szívató kell neki.Gondolom azért mert nincs rendesen beállítva a karbi.
A tűt nem piszkáltam,teljesen ki van rakva.
Szerintem meg annyi, hogy a gyári szűrőhöz képest a direktszűrő más mennyiségű levegőt enged be, hozzá kellene állítani a karbit. Súbertűn próbáltál odébb tenni? Szétkopott hengerrel is többet kell neki mennie. Hamarabb kezdi azt, hogy alig akar beindulni.
Gyári légszűrő ház meg van hozzá,de nincs rászerelve,mert a karbit és a légszűrő házat összekötő cső nincs meg hozzá.Előző gazdája nem adta vele.
Új sportlégszűrő van rajta,mert ahogy megvettem az szerintem semmit nem ért.(a légszűrő helyett egy drótháló szerűség volt feldrótozva,ami elég nagy lyukazatú volt)
Szerintem ezért is nincs benne nagy erő,meg nem megy olyan sokat,mert a por megette a hengert.
Hátha a frissen fúrt hengerrel többet fog menni.
Erőre biztos jobb lesz,de a végsebessége az kérdéses.
Holnap vagy pénteken meg lesz fúrva a másik henger......
Levegőszűrővel próbáltál variálni? Fent a csövet befogni, vagy éppen kiszedni?
"ezért tört el a henger"

Hoppá ezt elírtam,nem a henger tört el,hanem a karbi felfogatója!
Nekem a mostani hengerrel,ami rajta van,óra szerint 55-öt megy,/kerékpáros kilóméter óra van rajta/de van egy Aprilia SR robogóm is,és barátnőm lemérte annak az órájával,és 60-at mért.

Nem tudom mit kellene tennem,hogy menjen legalább 70-el,nekem már az elég lenne.
Mielőtt megvettem a karbit,mert a másikat eltörtem,egy nagyon pici átmérőjű szívócsonk volt rajta./ezért tört el a henger/Azt hittem,hogy az is visszafogja,de hogy felszereltem a megfelelő nagyságút,nem vettem észre különbséget,csak annyit,hogy így normálisan hozzá lehet fogatni a karbit a szívócsonkhoz,és nem törik el!
A karbiban a 2 gyári fúvóka van,mint a másikban 80-as fő,és 40-es alapjárati.
Fogaskerekeket még nem piszkáltam,de tudtommal,azzal is lehet picit növelni a sebességét,vagy éppen az erejét.
Én is szerettem nagyon, olyan versenysport feelingje van a motornak, gyárilag is (olvastam valahol talán,hogy az akkor GP mintájára tervezték). Lehet a keskeny gumik és a perverz kormány adja az érzést, nem tudom. Egy a gond, nekem már nem arra kell, nem vagyok az autók között szlalomozó típus. Viszont a komplett vázat eladnám 35-40ért, ha valaki épít belőle valami szépet. Blokkal meg + egy 10es. Csak a henger megér annyit.
Lehet 45mm-es polini, airsal és malossi hengereket is venni, meg talán 43-ast is. Az kb 65köbcenti, nekem is van egy lent még, jól agyonszorulva. Azzal vettem a DT-met. 100fölött karcolt vele, bár az enyém 50es hengerrel is 85-öt ment. Francia kiadás. Ugyanaz a szabású kipu van rajtuk gyárilag, mint amit a gianelli ad a DT-re tuningként. 16-os gyári karbival.
80as a gép, első lámpát és a karbit vitték el róla.

http://aprod.hu/hirdetesek/hir...

itt megtalálod egyben is meg a részeit is. A váz egyben van, a motor szétszedve. Olajszivattyú megnyikkant, és fater alatt (ő csak pötyög vele) megszorult. Főtengelycsapágyak is vannak már hozzá, meg kell fúratni, plusz pár csapágy meg szimmering a blokkba elkélne, az ahogy számoltam 7-8ezer Ft+fúrás dugóval. Nekem drága volt az alkatrész, dugattyút nem találtam csak gyárit, vagy csináltatni kellett volna, amiben annyira nem bízok. Meg lett másik. :)
Jaaa értelek.
Amúgy amikor vettem a motort,és nézegettem a hirdetéseket,láttam többnél is hogy 60ccm-es henger van a gépen.
Ezt is lehet rá venni?Mert először azt hittem,hogy az 50-es hengert fúrják fel 60-asra.
De ahogy írtátok,rájöttem,hogy ez hülyeség.
Látszik mennyire kezdő vagyok még,és buta!

Pár éve volt egy 80ccm-es DT-m,amit teljesen felújíttattam,a henger is majdcsak 110ccm-es volt rajta,de akkor még nem igazán érdekeltek a dolgok,csak hajtottam.
Most viszont szeretnék kicsit tanulni is,hogy mit,hogyan,miért.
Ezért is vettem sok törődést igénylő motort olcsón .