Sziasztok a héten valahogy sikerült elhagynom egy oldalidomot nagyon és most keresek eggyet fizetnék is érte ha valakinek van felesleges írjon fontos lenne (dt 80vanom van jobb oldali oldalidomot keresek)!
Nem, én csövet mondtam. Rendesen átlátható cső, a tompító egyik végétől a másikig, esetleg egy helyen meg van hajtva, de ki van lyukasztgatva végig. Az a "közepe"
Ha nem akarod szétvágni, akkor annyit tudsz tenni, hogy belenézel, mennyire van rárakódva a kosz belülre. Jó esetben egy belátható lyukasztgatott, perforált cső van benne és látszanak a lyukak végig. Ha tele van rakódva, akkor megszűnik a csillapítás.
Ennek 13/48-cal kéne pörgősnek lenni(75km/óra teljes kipörögve), és 15/48-cal pedig jó végsebességűnek(80-85km/óra de nem pörög szét) Javaslom inkább legközelebb az első lánckeréken variálj, egy ezresből kijön + posta
persze hogy van alpjárati csavar,főfuvóka és súber tü is.fúvóka a gyári és aszerint va beállitva a tü közép állás,ha jól emlékszem 3 vagy 4 hejzetbe lelet állítani
Akkor 58 köbcentis a hengered, a tompítóval lehet annyit csinálni, ha szétszedhető, úgy újratömni gyapottal, ha jól csinálja az ember, akkor leszűri a pattogó magas hangokat. Pontosan írd le a karbid típusát. Amúgy mindegyiken van állítási lehetőség, van benne fűfúvóka, ha hengeres a súber, akkor illik, hogy legyen benne súbertű, alapjárati keverékállító csavar, stb.
köszi a tippet,eddig kicsit méjebb búgó hangja volt,kicsit morcosabb de lágy folyamatos duruzsoló.Most inkább csettegő érces,magasabb fordulatszám tartományban már inkább visítós.Henger most kb.65 3cm,43mm dugó megy bele és nincs fojtva,mivel javarészt utcán használom ezért tavaly levettem a 48 fogas hátsó fogaskereket és 42-st raktam helyette,de mivel cseréltem a rezót és kevesebb lett az erő.ás 5-ben már inkább lassult mint amit előtte megszoktam ezért visszaraktam a 48-st,most viszont kipörög hamar de nincs az a nyomaték mint aminek lennie kellene.Mivel 14-es Mikuni karbi van rajta ezért túl sok állítási lehetőség nincs,csak az hogy több vagy kevesebb benzint kapjon.kísérletezzek vagy van tipped meik legyen?
Sziasztok!
Az a kérdésem lenne,hogy 14mm mikuni karburátorba tömítést hol lehet venni,vagy szerezni?
A másik,van egy 1992-s dt 50 mx-m,a kipufogó összekötö hollandere megadta magát,vettem rá giannelli rezót,de romlott a teljesítmény a gyárihoz képest.Kérdés az csak szétszedéssel lehet az esetleges fojtást kiiktatni,vagy van rá más lehetőség is?A hangjával lehet kezdeni valamit? nagyon simsin-os lett
A dob is giannelli
Köszi
Valaki meg tudja mondani, hogy 125 dt lc2 -re egyáltalán lehet tenni 520-as láncot és fogaskerékszettet és ha igen milyet?Most gyári 428-as van hátul 52-es fogaskerékkel, de kevés, elmenne nagyobb is . 520-ból ha tehetnék egy 45-50 est az lenne az igazi.
Terepen használom csak ....
Ez fájt!
Felhívlak telefonon, hogy ne a te számlád fogyjon.
Kérded a szerelés árát, amiről fogalmam sincs, mivel nem tudom látatlanba az okát.
5, max 10.000.- forintot mondtam a javítási költségre, de az már a teteje.
Nem elvem a nyerészkedés, ennyiért motorszerelő szóba sem áll veled.
Ingyen nem fogom senkinek a szarját csinálni elvből, mert akkor egy kuplungbovden-feszítésre is elhoznák.
Hidd el nem azon a pénzen múlik a nyaralásom.
Ez egy jelképes összeg.
Elmondtam azt is, hogy ennyiért másik fórumos társnak mennyi mindent javítottam.
Azóta csak motorozik.
Te meg szívsz vele.
Ennyi.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
és a rezó
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Az a kérdésem lenne,hogy 14mm mikuni karburátorba tömítést hol lehet venni,vagy szerezni?
A másik,van egy 1992-s dt 50 mx-m,a kipufogó összekötö hollandere megadta magát,vettem rá giannelli rezót,de romlott a teljesítmény a gyárihoz képest.Kérdés az csak szétszedéssel lehet az esetleges fojtást kiiktatni,vagy van rá más lehetőség is?A hangjával lehet kezdeni valamit? nagyon simsin-os lett
A dob is giannelli
Köszi
Terepen használom csak ....
előre is köszi!
A cdi vagy a trafót hogy tudom megállapítani h szar?
Felhívlak telefonon, hogy ne a te számlád fogyjon.
Kérded a szerelés árát, amiről fogalmam sincs, mivel nem tudom látatlanba az okát.
5, max 10.000.- forintot mondtam a javítási költségre, de az már a teteje.
Nem elvem a nyerészkedés, ennyiért motorszerelő szóba sem áll veled.
Ingyen nem fogom senkinek a szarját csinálni elvből, mert akkor egy kuplungbovden-feszítésre is elhoznák.
Hidd el nem azon a pénzen múlik a nyaralásom.
Ez egy jelképes összeg.
Elmondtam azt is, hogy ennyiért másik fórumos társnak mennyi mindent javítottam.
Azóta csak motorozik.
Te meg szívsz vele.
Ennyi.