Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

FIGYELEM!

Nagy segítségre lenne szükségem kedves fórumosok!
Meg kéne néznetek a videót és segíteni nagyjából ,hogy szerintetek ez a dugattyú cserés?
Kipufogó felől van a videó és ha jól emlékszem érdes a felülete a dugónak...!

Nagyon szépen köszönöm!


http://youtu.be/2D7g6FUaqPY
nekem a dt 6litert kajált.. olyan 80-as utazóval... most valahogy jobban gmfigy a benzinxd nem tudom.mennyit ehet... olyab 8 körül...
Még 5-re nem is morognék, de 8 az durva, úgy hogy 40a max és egy egészségeset nem gyorsultam még vele. Az eleje azért bólogat, ha negyed gáznál nagyobbat húzok indulásnál, de remélem azért 6ból megáll majd, ha bekopott
most feltűnően fogy a benzin belőle xd
meg ugyan azt a tempót nagyobb fordulaton tudom tartani mint egy hónapja..
na megy 6.-ba nagyon.lomha... eddig mikor simsonos haverokkal túrázgattam 6-ba mentem fel a nagyobb emelkedőkön is.. most vissza 5...
az olajzásra gondoltam hirtelen.. mert anni a 80-as dt-m meg evett 3 dugót mire kiderült hogy bedölött az olajzás...
de ebben az esetben fogy az olaj elég szépen...
Lesz az még több is, ha kijön a suberttű a kehelycsőből.....
Én sem terveztem, csak ha ne adj isten beüt a crach.
Elteszem akkor emlékbe. Köszi a véleményt.

? :
Aprilia SR / Daróczy Motorsport által faragva /
Kapaszkodj meg :
70ccm 10+le és 50km után tankolok rá 3.8-4liter között bejáratósan.
Bejáratáshoz Motul 800at kap hozzá 1:40 körülre keverve
Mennyi a te sokad
Nem azért eszik sokat mert kopott, hanem mert 2T!
Én spec soha nem teszek vissza "ilyen" használt dugattyút, csak a tulaj kérésére.
De akkor kapugari van.
Kitolja oszt heló.
Ne is jöjjön az ilyen többet.

Én a DT dugóját kipolíroztam tükrösre, és a boltba bevittem a menyecskéhez, akinél vásárolni szoktam, -erre ő kitette a vitrinbe.
Örült neki....
milyen motor?
kíváncsi vagyok hogy milyen a belseje...csak nem szeretném hogy darabokban álljon a motor... mert azzal kellene melóba járni...
csak sajna így nem tuti.. mert ha valami meg akad vagy eltörik akkor nem kis galibát csinál... arról nem is beszélve hogy marha sokat eszik így...
Felment helyette egy komplett új hengerszett megbrutalizálva
Új főtengely, stb. Maga a blokköntvény maradt meg úgy ahogy a gyárból kijött.
Csak kíváncsi voltam, hogy ez ebben a formában egy takarítás után tovább használható-e, de gondolom fűzzem fel cérnára, vagy dobjam át a fejem felett már ezt a dugót
Egyenlőre még ne rendelj hozzá semmit.
Nem tudni, hogy fúrni kell -e?
Ha kell, akkor veszel nagyobb dugót is?

GTO: Nem lett fúrva a technika?
Csak kapott egy új dugattyút?
Ha meg fúrva lett, akkor mibe akarod berakni?
Vagy esetleg elviszed ezt a dugattyút a gépműhelybe, hogy ehhez fúrják a hengert?
Szerintem lehet elhajtanak vele.....
oké
szerintem a héten szét gurítom :)
csak.azt bemtudom.hogy rendeljek-e másik.dugót bele szét szerelés előtt... mert szeri.tem a hengerrel nincs gond... már amit a kipu nyíláson látni belőle...
Mi tud történni egy dugattyúval 4200km alatt ?
Nem régiben lett cserélve nekem is, de ebben az óra szerint 17.000km volt, abból nálam 2500kilométert ment csőgázon egy rezóval megtámogatva, Motul 710 olajjal, és mindig bemelegítve kapta a kiképzést.
Gyengeség nem volt rá jellemző, mert valós 80km/h volt a vége.
Így lett kiszedve, semmi nem lett rajta takarítva, a tetején az a folt csak egy koksz réteg, sehol nincs ragadás vagy húzásnyom, igaz ahogy nézem lefújogatott már néha

Ezen elég gyűrűt cserélni és megtakarítani, hogy használható legyen még valamikor ?

Nem DT dugattyú, de gondolom értesz ehhez is.
Majd fotózd körbe a dugattyút ha szétszedted, és tedd fel ide!
április végén lett fúratva... kb 4000-4200 km van benne.. normális olajjal ment mindig... járattam....stb na meg nem cutka gázon jártam vele...
de szerintem szét dobom a napokba ha tudok.keríteni másik mocit... mert azzal.járok melózni...
ha szét dobom veszek egy más for yamahás dugót és akkor a nyarak ki húzza ősszel meg veszek bele egy prox vagy wössner dugót... meg újra megfúratom
Az akkor elkopott.
Mármint a gyűrű.
Bár ha törés is van, akkor azt így nem látod.
Ha van rá idő, és pénz, szét kell szedni generálra.
Ha van into-d, vagy tudsz kölcsön kérni, meg tudod mérni milyen mértékű a kopás.
Lehet egy gyűrűzést kiad.
Ha szép a hengerfal, bár szerintem karcos mint az állat.
le vettem a rezot... és kotyog a dugattyú... meg a gyűrű alatt kormos kb 10 mm szélesen...
annyi hogy csak a kipufogó nyíláson leskelődtem mert motorral kellett járnom melózni... ezért nem tudtam szét szedni...
oké
Szét kéne szedni.
Az hogy neked gyengül, abból nem lehet megállapítani.
A dugattyú sok mindent elárul.
Bár én hallottam már olyat is, hogy ennyi idő alatt még légszűrőt sem pucoltak.
Attól is gyengülhet, meg sok minden mástól is, ami a karbantartás hiányára vezethető vissza.
nekem a for yamahás dugóval kb 8e km mentem!
És nem sajnáltam neki húzni!
Normális olaj stb akkor az is jó!
mi lehet az oka az én problémámnak?
ment szépen a motor mindig... nem keveselt....
az olajzás is megy rendesen meg a tankba is teszek olajat...
lehetséges hogy a gépmunkával volt a probléma?
Akkor neked a Meteor dugó is meg fog olvadni.
Ha nem töritek le az ablakok éleit, és nem karburáljátok be a motorokat, akkor ezek a jelenségek lesznek.
Bár egyszerűbb leszarozni az alkatrészeket.
köszönöm de így nekem nem tuti... :(