Na megcsináltam bekentem a menetet is meg mindent de nem annyira barom vastagon fel tekertem rá és vártam vele most jó...csak az a baj múltkor is így volt 400km után úgy is lecsúszik róla mert már csak az elején fogja menet úgy szét baszták....esetleg nincs valami alternatív megoldás? Rugóssá átalakítani vagy nem tudom ha megint lecsúszna mit tudsz mondani?
köszönöm
Sziasztok!
Akinek dt125r motorja van az meg tudja mondani hogy 17/57-es áttételben mennyi a max sebesség?nekem most 15/57-es van rajta és így 100 a vége!
előre is köszi!
Nagyon szépen köszönöm holnap megnézem a dolgokat de amit tudok h a hollander menete nagyon rossz szinte már csak a legvégén fog ha a menetre huzod illetve sajnos itt ott görbe :/ De meg probálom koszonom még egyszer :)
Ellenőrizd le, hogy ha kiveszed a kipufogó tömítést, és úgy magában odapróbálod a kipufogót a hengerhez akkor egy síkban van-e szépen!
Hollander anyát (csodálatos csavar) pedig told hátra, hogy ne zavarjon a vizsgálódásban. Ha nem jó, akkor valószínűleg a rezó felfogató fülénél rossz a hézagolás. Van ott egy cm vastag távtartó némelyik fajta rezónál.
Ha pedig jól egybe esik a két sík, akkor szépen mosd el, zsír-, olajtalanítsd az anyát is és a menetet is, de ott is, ahol az anya a rezóra felfekszik, a peremét. Ha ez nem elég, akkor vegyél egy autós boltban hőre keményedő kipufogópasztát(kb 1000Ft egy tubus, jó sokáig elég) és ha feltetted a kipufogót rendesen, rákensz valamennyit a hollander fogazott részénél. Az majd megkeményedik (nem túlzottan, le lehet szedni könnyen majd) és nem forog le majd az anya.
Ja majd elfelejtettem, ha igazi magyar motoros akarsz lenni, akkor fogsz egy szép hosszú drótot, körbetekered a kiput és a hengerhez kötöd, úgy hogy a hollander fogazott részénél menjenek el a drótok.
Egy fontos kérdésem lenne hozzátok azért sos mert kéne a motor és meg kéne oldani a problémát!
Olyan problémám van ,hogy a hengerről lecsavarodik állandóan a kipufogó mert ilyen csodálatos csavaros megoldás van amit az előző tulaj sikeresen szét baszott mit tudtok tanácsolni ,hogy tudom megcsinálni ezt a problémát!
Hálás Köszönet!
Egy fontos kérdésem lenne hozzátok azért sos mert kéne a motor és meg kéne oldani a problémát!
Olyan problémám van ,hogy a hengerről lecsavarodik állandóan a kipufogó mert ilyen csodálatos csavaros megoldás van amit az előző tulaj sikeresen szét baszott mit tudtok tanácsolni ,hogy tudom megcsinálni ezt a problémát!
Hálás Köszönet!
Szia.
Ha a kehelycsövet is kitakarítottad, meg a kehelycső szellőző csövét, ami a karbi jobb oldalán lép ki, a légszűrőház felől, s le van engedve a teleszkóp mellé, akkor valszeg valami tudós felreszelte a főfúvókádat.
Ha leveszed az oldalidomot, s úgy leforog rendesen, akkor valszeg felül sokat kap.
Tű középen.
Csáó apuci hozzád fordulnék kérdésekkel mert úgy tűnik te vagy itt a legnagyobb proff,mi lehet a baj nem pörög ki a motor csak hatezerig(98dt125r) új dugó póver belőve csak úgy pörög ki ha leveszem azt az idomot ami a légszűrőt takarja átnéztem nincs dugulás sehol egyedül a szűrő távtartó nincs benne sajnos így vettem az miatt lehet a gáz? válaszodat előre is köszi
ELADÓ Forma cross csizma karcmentes, még a szaga is új, annyira nem volt még használva, sajnos nem kerül rá sor hogy bevetésre vigyem, kell a pénz:/
46-os méretű
26ezer pénz
valamikor a 80as évek végén az Rd-t leváltotta a tzr.
Az új motorba nem már eleve az új mina am blokk került?
(volt az ismeretségi körömben iylen 0 körüli motorka , d enem tudom felidézni miylen blkk volt benne)
Na megcsináltam bekentem a menetet is meg mindent de nem annyira barom vastagon fel tekertem rá és vártam vele most jó...csak az a baj múltkor is így volt 400km után úgy is lecsúszik róla mert már csak az elején fogja menet úgy szét baszták....esetleg nincs valami alternatív megoldás? Rugóssá átalakítani vagy nem tudom ha megint lecsúszna mit tudsz mondani?
köszönöm