Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát azt tuti sok nem dt-nél 3 tankot ki hajtottam aztán ép a fele nem fogyott el mondjuk asszem több mint 1 literes az olaj tartály
Sziasztok!
Csővázas TDR-em szó szerint zabálja a 2T olajat(50 km-en 1-1,5 dl-t eszik 2,5 l benzinhez), én ezt igencsak túlzásnak érzem. Nektek mennyit fogyaszt a motorotok?
Aki tud az kérem segítsen!
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Igaz nekem nem DT-m van hanem TDR-em, de hátha itt tud valaki segíetni. Egy '99-es évjáratú deltabox vázas TDR-em van. Az a problémám, hogy még javításkor újra lett tekercselve a gyújtás tekercs, de aki szétszedte és lefényképezte, hogy melyik kábel hova való elvesztek a képek a telefonjáról. Amit tudott kimért és felforrasztott, de a gyújtás tekercsen van 3 forrasztási pont. A jobb oldalán 1, a baloldalán 2 bütyök (egy alul egy felül), és van 3 szál vezetékem egy teli zöld,egy zöld-fehér csík, és egy fekete. Esetleg valaki aki jártas a témában és ért hozzá/javított/szerelt már ilyet tudna nekem segíteni, hogy melyik vezetéket hová kell felforrasztani? Se kapcsolási rajzot se másik bontott gyújtást nem találtam hozzá. A gyújtás gyári vezetékekkel szerelt, ezért gondoltam hátha más Yamahákon is ilyen színeket használtak. Ez a "sok tekercses" megoldás, nem pedig a 3 tekercses. Előre is köszönöm a segítségeteket!
Vegyél bele densot mondjuk 22est vagy 24est.
Mar azt is kicseréltem egy ujra .(NGK)
Gyertya?
A kuplung oldalon meg nem cseréltem ki .A talp és hengerfej tomites is új.szivocsonknal is új tomites van.karburatort kitakaritottam kehelycsovet is...Meg az uszoszintbe nem vagyok biztos,hogy jó...
Van valami jó megoldás rá?
Kuplung oldalon a szimering lett cserélve? Karbiban a kehelycső kilett takarítva? Szívócsonknál nem falsol? Új a hengertalp tömítés meg a hengerfej tömítés is?
Sziasztok

Ötletekre lenne szükségem.Nem indul a motorom csak ha befogom a légszűrőt de utána leáll.Gázadásra befullad alapjárat nincs.Most lett fúrva új dugó,szimeringek(csak a lendkerék alatt).Karbit már többször szétszedtem kitakarítottam.(úszószint,tű ellenőrizve)Ki probáltam másik karbival is ugyan ez.De ez a hiba felújítás előtt is megvolt.De akkor még melegen indult és ment rendesen.98-as Dt125R.

Vmi ötlet?

köszi
Mibe? Babettába? Nem igaz segítséget vársz és arra sem veszed a fáradtságot hogy kitöltsd az adatlapod, vagy leírd milyen motor.
Helló! Valaki megtudná nekem mondani milyen szimering való a hátsó kerékbe? Előre is köszönöm
De biztos hogy szimering? Az nem egy olyan hogy csak fogja azt elromlik.
Köszönöm szépen :)
Egyről a kettőre.
Mentem tankolni már éreztem h nincs ereje de azér pörgött.
Tankoltam utána berúgtam csak pörgött mint az állat.
Karbi tiszta a gáz is jó.
Talán az a baja h farsot szív.
Gyújtást kell levenni kuplung deklit kuplung kisogaskereket. De hogyan ment az tönkre?
igen? mer ahoz szét kell szedni a blokkot és ugye akkor tömítést is venni kell + a munka díj. vagy tévedek?
5bol biztos kivan.
Üdv.
Megtudnátok mondani hogy mennyibe kerül egy főtengely szimering csere? kb. :)
Köszönöm.
nm ! és egy kis pontosítás "... többet kell pörögnie a motornak az adott *sebességnél,... "
Rakj bele belevalót.
A Simson-Mz fuvi belemegy, 60.-ft a motoros boltban.
120-as kell bele, az a gyári.
Egy próbát megér.
köszi a választ!
Szia
Nem tudom a dt nél hogy van a csonk a hengeren, de szimohoz lehet kapni menetjavitot. Érdemes lenne megnezned.
ha előre kisebbet raksz akkor erősebb nyomatékosabb de többet kell pörögnie a motornak az adott fordulaton rövidebbek lesznek a fokozatok, ha nagyobbat akkor minden ellentétessen változik tehát ebből következik 17/57 végsebességre több lesz de lassabban fog gyorsulni :)
Szia

Igen síkban ált vele ez a gond ez gennyó hollander :/
Hát köszönöm a segítséget megnézzük ez meddig bírja ha lecsúszik akkor aztán akkor irány az esztergályos csak tudnám hol van a közelbe :)
Már nem merem rá ütögetni mert félek nehogy szét menjen a menet a hengeren!
Megnézted, hogy a síkok jól állnak-e? A legvégső eset sem olyan szörnyű, ha ennyire nagy a baj. Egy esztergályost meg kell keresni, elvinni hozzá a motort is, hogy egy rá való hollandert készítsen el, de valami tartós anyagból!. Aztán a kipufogót a könyöknél valahol el kell vágni, ha jól emlékszem van is ott egy hegesztés gyárilag, rá tenni az új hollandert, majd szépen összehegeszteni.