Sziasztok!
Csővázas TDR-em szó szerint zabálja a 2T olajat(50 km-en 1-1,5 dl-t eszik 2,5 l benzinhez), én ezt igencsak túlzásnak érzem. Nektek mennyit fogyaszt a motorotok?
Aki tud az kérem segítsen!
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Igaz nekem nem DT-m van hanem TDR-em, de hátha itt tud valaki segíetni. Egy '99-es évjáratú deltabox vázas TDR-em van. Az a problémám, hogy még javításkor újra lett tekercselve a gyújtás tekercs, de aki szétszedte és lefényképezte, hogy melyik kábel hova való elvesztek a képek a telefonjáról. Amit tudott kimért és felforrasztott, de a gyújtás tekercsen van 3 forrasztási pont. A jobb oldalán 1, a baloldalán 2 bütyök (egy alul egy felül), és van 3 szál vezetékem egy teli zöld,egy zöld-fehér csík, és egy fekete. Esetleg valaki aki jártas a témában és ért hozzá/javított/szerelt már ilyet tudna nekem segíteni, hogy melyik vezetéket hová kell felforrasztani? Se kapcsolási rajzot se másik bontott gyújtást nem találtam hozzá. A gyújtás gyári vezetékekkel szerelt, ezért gondoltam hátha más Yamahákon is ilyen színeket használtak. Ez a "sok tekercses" megoldás, nem pedig a 3 tekercses. Előre is köszönöm a segítségeteket!
A kuplung oldalon meg nem cseréltem ki .A talp és hengerfej tomites is új.szivocsonknal is új tomites van.karburatort kitakaritottam kehelycsovet is...Meg az uszoszintbe nem vagyok biztos,hogy jó...
Van valami jó megoldás rá?
Kuplung oldalon a szimering lett cserélve? Karbiban a kehelycső kilett takarítva? Szívócsonknál nem falsol? Új a hengertalp tömítés meg a hengerfej tömítés is?
Ötletekre lenne szükségem.Nem indul a motorom csak ha befogom a légszűrőt de utána leáll.Gázadásra befullad alapjárat nincs.Most lett fúrva új dugó,szimeringek(csak a lendkerék alatt).Karbit már többször szétszedtem kitakarítottam.(úszószint,tű ellenőrizve)Ki probáltam másik karbival is ugyan ez.De ez a hiba felújítás előtt is megvolt.De akkor még melegen indult és ment rendesen.98-as Dt125R.
Egyről a kettőre.
Mentem tankolni már éreztem h nincs ereje de azér pörgött.
Tankoltam utána berúgtam csak pörgött mint az állat.
Karbi tiszta a gáz is jó.
Talán az a baja h farsot szív.
ha előre kisebbet raksz akkor erősebb nyomatékosabb de többet kell pörögnie a motornak az adott fordulaton rövidebbek lesznek a fokozatok, ha nagyobbat akkor minden ellentétessen változik tehát ebből következik 17/57 végsebességre több lesz de lassabban fog gyorsulni :)
Igen síkban ált vele ez a gond ez gennyó hollander :/
Hát köszönöm a segítséget megnézzük ez meddig bírja ha lecsúszik akkor aztán akkor irány az esztergályos csak tudnám hol van a közelbe :)
Már nem merem rá ütögetni mert félek nehogy szét menjen a menet a hengeren!
Megnézted, hogy a síkok jól állnak-e? A legvégső eset sem olyan szörnyű, ha ennyire nagy a baj. Egy esztergályost meg kell keresni, elvinni hozzá a motort is, hogy egy rá való hollandert készítsen el, de valami tartós anyagból!. Aztán a kipufogót a könyöknél valahol el kell vágni, ha jól emlékszem van is ott egy hegesztés gyárilag, rá tenni az új hollandert, majd szépen összehegeszteni.
Csővázas TDR-em szó szerint zabálja a 2T olajat(50 km-en 1-1,5 dl-t eszik 2,5 l benzinhez), én ezt igencsak túlzásnak érzem. Nektek mennyit fogyaszt a motorotok?
Aki tud az kérem segítsen!
Segítségeteket szeretném kérni. Igaz nekem nem DT-m van hanem TDR-em, de hátha itt tud valaki segíetni. Egy '99-es évjáratú deltabox vázas TDR-em van. Az a problémám, hogy még javításkor újra lett tekercselve a gyújtás tekercs, de aki szétszedte és lefényképezte, hogy melyik kábel hova való elvesztek a képek a telefonjáról. Amit tudott kimért és felforrasztott, de a gyújtás tekercsen van 3 forrasztási pont. A jobb oldalán 1, a baloldalán 2 bütyök (egy alul egy felül), és van 3 szál vezetékem egy teli zöld,egy zöld-fehér csík, és egy fekete. Esetleg valaki aki jártas a témában és ért hozzá/javított/szerelt már ilyet tudna nekem segíteni, hogy melyik vezetéket hová kell felforrasztani? Se kapcsolási rajzot se másik bontott gyújtást nem találtam hozzá. A gyújtás gyári vezetékekkel szerelt, ezért gondoltam hátha más Yamahákon is ilyen színeket használtak. Ez a "sok tekercses" megoldás, nem pedig a 3 tekercses. Előre is köszönöm a segítségeteket!
Van valami jó megoldás rá?
Ötletekre lenne szükségem.Nem indul a motorom csak ha befogom a légszűrőt de utána leáll.Gázadásra befullad alapjárat nincs.Most lett fúrva új dugó,szimeringek(csak a lendkerék alatt).Karbit már többször szétszedtem kitakarítottam.(úszószint,tű ellenőrizve)Ki probáltam másik karbival is ugyan ez.De ez a hiba felújítás előtt is megvolt.De akkor még melegen indult és ment rendesen.98-as Dt125R.
Vmi ötlet?
köszi
Mentem tankolni már éreztem h nincs ereje de azér pörgött.
Tankoltam utána berúgtam csak pörgött mint az állat.
Karbi tiszta a gáz is jó.
Talán az a baja h farsot szív.
Megtudnátok mondani hogy mennyibe kerül egy főtengely szimering csere? kb. :)
Köszönöm.
A Simson-Mz fuvi belemegy, 60.-ft a motoros boltban.
120-as kell bele, az a gyári.
Egy próbát megér.
Nem tudom a dt nél hogy van a csonk a hengeren, de szimohoz lehet kapni menetjavitot. Érdemes lenne megnezned.
Igen síkban ált vele ez a gond ez gennyó hollander :/
Hát köszönöm a segítséget megnézzük ez meddig bírja ha lecsúszik akkor aztán akkor irány az esztergályos csak tudnám hol van a közelbe :)
Már nem merem rá ütögetni mert félek nehogy szét menjen a menet a hengeren!