Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Ha valaki tud eladó 125 dt r-t dobjon egy üzenetet!
nagyon megköszönném!
Veszprém megye környékén előnyben!
olyan max 180-200.000 körül!
természetesen legyilkolt nem érdekel!
Semmiylen vákuumos semmi sem kell hozzá, spéci meg pláne nem:)

Betölt-pumpál-nyit-zár betölt pumpál nyit-zár kb ennyi a foilyamat.
Közben a kémelelőnyíláson (D:) figyelni kell, hogy fölül a szint ne essen le, mert akkor megint levegőt pumpálsz bele.
Az egész fékben nncs összesen 1 deci olaj eléggé hamar ki lehet pumpálni.
majd megpróbálom én is
Van egy nagy spéci vákuumos szerszám: tüdő. Kell egy jó hosszú benzincső, 150Ft métere, szerintem 500Ft értékben egy ideig kitart. Egyik végét a légtelenítőre dugod, másikat a szádba Így biztos nem szippantasz fékfolyadékot.
Helló én 2 hete cseréltem 1. fékbe olajat mivel nincsen semmilyen vákumos spéci szerszámom kicsit sokat kellet fele szórakozni a féknyergen lévő légtelenítővel 30 perc meg vagy 120 fékkar behúzás után fasza lett,(bár én teljesen szétszedetem minden kifújtam féktisztítóval) a régi már elég rossz színű is volt ,klasszisokkal jobb lett!
Alul gyengébb lesz.
Az adatlapomon van videó, hogy hogy tudod mechanikusra megcsinálni.
Elég jó megoldás, jobb mintha csak kikötöd....
Sziasztok!
nem tudja valaki ha a poweres dt-ből kiveszem a powert és úgy használom,akkor mi van? :D
köszi a választ!
Szia!
Hozzátöltéskor nem kell légteleníteni ha nem ürült le a tartály és nem működtetted.Viszont a csere csak úgy ér valamit ha ki van pumpálva friss fékfolyadékkal a rendszer.
Keresek pontosan műküdő km órát dt-re olcsóért, akinek van legyen szives jelezze.
Sziasztok!
Szeretnék a motoromba fékolajat "cserélni" hozzátölteni, és az lenne a kérdésem hogy ha az első fékolajtartájt szétcsavarozom , akkor utána nem-e kell majd légteleníteni?
Ugyanez a hátsóval?
Előre is köszi!
Túl magas, de már meg lett oldva
Miért is kéne az úszószinten állítani?
Valami hibát adagol, esetleg megnéztétek, és túl alacsony?
heló miért csinálja aszt hogy teljesen rá húzom a gázt és mintha lassacskán adagolná a benzint min állíjak rajta ? vagy csak kikéne takarítani mert dugulás van ? hogy estem vele ma ? meg a váltónál nehéz let a váltás nem ugrik át könnyedén mindig ?
Nem vagyok motorszerelő, se tapasztalt de az úszot szokták cserélni súlyra és így lehet szintet állítani.
oké köszi a választ!
Ha jól tudom, az LC2 vízhűtéses, az MX meg léghűtéses, szóval nem.

G.
hali yamaha dt 80 lc2 henger rá lehet-e rakni yamaha dt 80 mx-re?
Valaki meg tudná mondtani TDM850-en (mikuni karbis) hogy lehet úszószintet állítani? Tapasztaltabb motorszerelők válaszát várom.
köszöntem!
Valaki nem akar dt-t venni? Eladnám az lc2-esem!
Tulkléppen a kettes és a hármas metró is megy a felszínen.

A hév mára leginkább elővárpsi vasútnak nevezhető leginkább, a metró meg alapvetően belvárosi cucc, ahová hév nem megy.
A szentendrei hév a Margit hídnál bemegy a föld alá. Akkor ez most hibrid, vagy mi? (Hévtro? Metrév?)

G.
A HÉV az ugye Helyi Érdekű Vasút volna...
Ezt már eleve arra találták ki, hogy a város széléről hordja befelé a zembereket.
Ha megnézd, kivétel nélkül mindegyik iylen.
(na jó, a háború előtt volt direkt a külvárosban szambázó, de ma már nincs iylen)
A metró meg alapvetően más célú közösségi eszköz.
Az KONKRÉTAN arra való, hogy a tömeget levigye a főd alá, hogy ottan nagyobb felszíni zavargások nélkül tudjon helyet változtatni a jónép.
Magyarul a metró az kifejezetten arra való, hogy csökkentse a felszíni foirgalmat.
Én most vw DSG olajjal használom és fincsi a váltóm.A 02E 6 sebességes DSG váltó olajfürdős lamellás kuplungos,pont mint a moci.
Hosszútávon kiderül,de ott is felmelegszik 90C-fokra és bírnia kell a különleges igénybevételeket 60e Km-ig.
köszi az ötletet! lehet falsot szív a tömitésnél... viszont sztem a karbin is kéne majd lőni :)