pontosan! felül bemegy de alúl kitart kb 3mm így körbe tömitést raktam, de hát szívja a benzint csak pörög nagyon ,ha a szivatót ráhúzom akkor alapjáratig leesik a fordulat ha nincs szivató megint csak pörög.
Szóval szerintem szivatóval több benzint kap akkor jó, tehát véleményem szerint karbit kéne állítani.
De ha nincs igazam javits ki!
köszi
üdv!
70pollini henger volt egy yamaha dt50-én de
sok lett volna hozzá az új dugó.Kapott egy
gyári 50-es hengert de a membránt nem
teljesen ment bele így körbe hézagoltam.Össze
van rakva de viszont csak tolásra indul, beindul
pörög nagyon de ha a szivatót nyomkodom
szinte alapjáratra esik.
ötletek? sztem karbi beállítás de nem vagyok
biztos benne, lehet h a membrán nem ment be
teljesen és ott van vmi?
Lényegében van ehez direkt 2t váltóolaj nyílt olajfürdős kuplunghoz, csak ha azt mindenki megvenné és beletenné a gépébe akkor most nem itt beszélgetnénk és túl egyszerű lenne minden.
Köszönöm szépen segitséged :)
lényeg hétvégén leszedem a dolgokat h megszámoljam és akkor majd onnan tovább :)
Tehát akkor még az lenne hol tudok venni fogaskereket motoros boltba is vagy kifejezetten dt-kell?
Illletve akkor láncot is kell cserélnem?Ha nagyobb fogaskereket teszek?
Köszönöm
miért nem lehet a gyár által előírt olajat önteni bele? az 10w40-es MOTOROLAJAT ír, és ha egyszer motorolajra lett tervezve az egész hóbelebanc akkor azzal lesz jó... de ha úgy gondoljátok h jobban tudjátok...
amúgy igenis nem mindegy, mert én úgy tudom(és javítsatok ki ha rosszul tudom), hogy a váltóműolaj nem ég el maradéktalanul, tehát ha netalántán egy kicsit beszippant a szimeringnél, ami nem lehetetlen, akkor az ott nemhogy füstöl mint állat, de koxol is...motorolaj pont erre van, hogy elégjen ha netán égéstérbe kerül.
a bal oldali deklit kell leszedned meg ha cseréled is őket akkor a hátsó kereket ki.Láncot is kell hozzá venni sztem mert ha sűrübb fogazású vagy ritkább fogazású kereket veszel akkor nem fog teljesen illeszkedni a lánc.De ha rosszul tudom javítson ki valaki nyugodtan.Én ezt egyszer régen csináltam a simsonomon de ahhoz volt láncom így cseréltem azt is.De képzeld csak el egy váltós biciklit,ha elől nagy fogaskeréken van a lánc hátul meg a kicsin akkor nehéz tekerni de viszont megy mint a barom,de ha elől van a kicsin hátul nagyon akkor lassú de könnyű tekerni.Na motornál ugyanez a helyzet csak a lábad helyett ott van a blokk :D :D
Akkó be kő ballagnyi a vározsba bele ( az a város, ahó nagy sárga izék járnak, és nem vontassa se laú se szamár) szóval iylemit villanyos bódba' lehet venni.
VAgy persze neten.
Net meg van vidéken is.
(bár ennek a vanásnak a megítélése legalábbis kétséges, mer' gyakran jobb vóna, ha néhol nem e lenne (e)
D:)
Nemis a viszkozításáról van szó hanem az adalékok mennyiségéről és hiányáról lehet egy dt-n ez nem jön ki de egy nagyobb motor kuplungját hamar tönkre lehet tenni!
Szóval szerintem szivatóval több benzint kap akkor jó, tehát véleményem szerint karbit kéne állítani.
De ha nincs igazam javits ki!
köszi
Ledes Index párban eladó, ingyen postával, magamnak vettem, de közben a motort eladtam és nem tudom mire feltenni, ezért ilyen olcsó az ára.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Érdeklődni emailben lehetséges.
üdv
ki kérte hogy te válaszolj?!
Azt nem tudom elolvasni amit írsz, nemhogy megértsem.
Nyilván a válasz elmarad.
DT 50 R és az LC között MI a különbség? Évjárat kb 92-93.
PLS valaki írjon valami helpet!
70pollini henger volt egy yamaha dt50-én de
sok lett volna hozzá az új dugó.Kapott egy
gyári 50-es hengert de a membránt nem
teljesen ment bele így körbe hézagoltam.Össze
van rakva de viszont csak tolásra indul, beindul
pörög nagyon de ha a szivatót nyomkodom
szinte alapjáratra esik.
ötletek? sztem karbi beállítás de nem vagyok
biztos benne, lehet h a membrán nem ment be
teljesen és ott van vmi?
lényeg hétvégén leszedem a dolgokat h megszámoljam és akkor majd onnan tovább :)
Tehát akkor még az lenne hol tudok venni fogaskereket motoros boltba is vagy kifejezetten dt-kell?
Illletve akkor láncot is kell cserélnem?Ha nagyobb fogaskereket teszek?
Köszönöm
amúgy igenis nem mindegy, mert én úgy tudom(és javítsatok ki ha rosszul tudom), hogy a váltóműolaj nem ég el maradéktalanul, tehát ha netalántán egy kicsit beszippant a szimeringnél, ami nem lehetetlen, akkor az ott nemhogy füstöl mint állat, de koxol is...motorolaj pont erre van, hogy elégjen ha netán égéstérbe kerül.
VAgy persze neten.
Net meg van vidéken is.
(bár ennek a vanásnak a megítélése legalábbis kétséges, mer' gyakran jobb vóna, ha néhol nem e lenne (e)
D:)