Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó tdr125 főtengely felső tűgörgő kosár PROX, megmaradt, nem került beszerelésre..1500Ft
Szevasztok! Enduro szetthez előre és hátra új küllőszettet honnan tudok rendelni olcsón? Mert amit eddig találtam az felninként 25ezer lenne...
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne!
Pár héttel ezelőtt elkezdte a dt a túlfolyón kidolgozni a váltó olajat, a kidolgozás mennyisége fordulatszámfüggő természetesen! A generál után motul transoil (10W30) olajjal használom. Nekem eddig az volt az elképzelésem hogy vékony az olaj de előtte Motorex olajjal volt használva aminek a viszkozitása ugyanez volt és nem csinálta ezt.(eddig a viszkozitásra gyanakodtam de nem lehet ugye)
Félreértés elkerülése végett nem nincs túltöltve pontosan 750 cm3 van benne. vízet, benzint nem dolgozza össze az olajjal megnéztem.
Mitől lehet ez a hiba? már eléggé idegesít.
válaszokat előre is köszönöm
Így is kell, nevetni kell azon ami vicces, nem besértődni:)
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1992vagy93-as dt50 R(17w) típusú kis gépem, légszűrőházat kellene cserélnem. Találtam egy hirdetést de az nem R hanem LC ha korban megegyezne a két motor van rá esélyem hogy jó lenne az enyémhez? Mi a különbség a két típus R-LC között?

előre is kössz a segítséget
jól van ,nem akartam előre szétszedni hogy aztán várjak 1 hetet
mire megérkeznek az új lapok , de így meg oldódott a probléma :D
kösz az infot !
Én csak sűrítési arányt írtam. Azért illik tudni mi a sűrítési csúcsnyomás és aközött a különbség. Nekem az volt a célom, hogy felhívjam a figyelmet, hogy nagyon nem mindegy, mi hogyan van mérve.
Tudom nem te keverted, csak nem tudtam kinek írjam inkább.
Csodálkoztam is, hogy nem ütötted le...
Perzse, hogy nincsen, nem is én kevertem össze a kettőt:)

CSak mintegy en passant jegyeztem meg, hogy nehogy nekiszaladjon a kolléga a nagy dunai áradásnak bánatában, hogy az ő motrában gyárliag csak 5 egész akárhányas "kompresszió" van:)

Nadeszóval, egy frissen karcintott motorban a sűrítési végnyomás az általában 9-11 bar közé esik.
Szerintem a kompressziómérésnek köze nincs a gyár által megadott sűrítési viszonyszámhoz, legyen az ojrópai, vagy japán.
Ha egyszer valami szar, akkor szar.
Meg kő csinálni.
Én is mérni szoktam, ez az egyedüli módszer, amivel kapsz egy képet, hogy kb. milyen állapotok uralkodnak belül.
Így megbontás nélkül is van az ember fiának valami fogalma...
Erről valahogy az a Simsonos kolega jut eszembe, aki jó 8 évvel korábban 250es ETZ-re akart váltani, mindván kinőtte a libakergetőt.
Még meg sem vette a nagyobbat, de már érdeklődött az MZ topikban, (index)hogy miképpen lehetne 3 felömlősre alakítani az EZT-t.
Valamelyik jó humorú kolléga ezt válaszolta neki:
" fogsz egy parafadugót, és belevered a 4 felömlő közül valamelyikbe és máris kész a 3 felömlős ETZ"

Akkor picit nevettük.
Üdv.
Gyárilag az van benne.
Tegyük hozzá, japán mérés szerint 5...
Normál ojrópai szernt meg vagy 9.
nem vettem észre eddig 200km lenyomtam már vele, de a hátsó tompitó kivan tömve mint írtam is neked, viszont jobb hang lendületesebb stb egyszóval aki azt mondja felesleges kibelezni az nem tudja mit beszél!
Többet eszik azóta valamivel?
nekem haverom sima pálcás heggesztővel csinálta elég fasza lett sehol nem fúj ki felesleget csiszolta .Igaz szakmája :) de co még jobb
Yamaha dt lc2 125ös légszűrő gumira lenne szükségem,sajnos seholsem találok:S
Helló kiszeretném cserélni 2000 évjáratú dt125R a membránlapokat karbon lapokat szeretnék bele . Esetleg tudnál segíteni hogy milyen márkájú és vastagságú lenne jó?
Remélem van CO hegesztőd, meg pár év rutin hozzá.
köszi a választ majd ha hozzá kezdek küldök rólle képet hogy hol járok ! és utánna összerakásnál heggesszem össze ?
az a lényeg azt a nagy csövet kel szétvágni kb 30cm hosszan széthajtod finoman és olyan szunyoghál szerüséges drót azt kiveszed + kijön kb félkiló korom
Rendben köszönöm majd megnézem ahogy lesz időm :)
ahol össze van préselve vagy varva ott kéne vékony korongal. ahol a rezó és a végdob csatlakozik