Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne!
Pár héttel ezelőtt elkezdte a dt a túlfolyón kidolgozni a váltó olajat, a kidolgozás mennyisége fordulatszámfüggő természetesen! A generál után motul transoil (10W30) olajjal használom. Nekem eddig az volt az elképzelésem hogy vékony az olaj de előtte Motorex olajjal volt használva aminek a viszkozitása ugyanez volt és nem csinálta ezt.(eddig a viszkozitásra gyanakodtam de nem lehet ugye)
Félreértés elkerülése végett nem nincs túltöltve pontosan 750 cm3 van benne. vízet, benzint nem dolgozza össze az olajjal megnéztem.
Mitől lehet ez a hiba? már eléggé idegesít.
válaszokat előre is köszönöm
Kis segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1992vagy93-as dt50 R(17w) típusú kis gépem, légszűrőházat kellene cserélnem. Találtam egy hirdetést de az nem R hanem LC ha korban megegyezne a két motor van rá esélyem hogy jó lenne az enyémhez? Mi a különbség a két típus R-LC között?
Én csak sűrítési arányt írtam. Azért illik tudni mi a sűrítési csúcsnyomás és aközött a különbség. Nekem az volt a célom, hogy felhívjam a figyelmet, hogy nagyon nem mindegy, mi hogyan van mérve.
Perzse, hogy nincsen, nem is én kevertem össze a kettőt:)
CSak mintegy en passant jegyeztem meg, hogy nehogy nekiszaladjon a kolléga a nagy dunai áradásnak bánatában, hogy az ő motrában gyárliag csak 5 egész akárhányas "kompresszió" van:)
Nadeszóval, egy frissen karcintott motorban a sűrítési végnyomás az általában 9-11 bar közé esik.
Szerintem a kompressziómérésnek köze nincs a gyár által megadott sűrítési viszonyszámhoz, legyen az ojrópai, vagy japán.
Ha egyszer valami szar, akkor szar.
Meg kő csinálni.
Én is mérni szoktam, ez az egyedüli módszer, amivel kapsz egy képet, hogy kb. milyen állapotok uralkodnak belül.
Így megbontás nélkül is van az ember fiának valami fogalma...
Erről valahogy az a Simsonos kolega jut eszembe, aki jó 8 évvel korábban 250es ETZ-re akart váltani, mindván kinőtte a libakergetőt.
Még meg sem vette a nagyobbat, de már érdeklődött az MZ topikban, (index)hogy miképpen lehetne 3 felömlősre alakítani az EZT-t.
Valamelyik jó humorú kolléga ezt válaszolta neki:
" fogsz egy parafadugót, és belevered a 4 felömlő közül valamelyikbe és máris kész a 3 felömlős ETZ"
nem vettem észre eddig 200km lenyomtam már vele, de a hátsó tompitó kivan tömve mint írtam is neked, viszont jobb hang lendületesebb stb egyszóval aki azt mondja felesleges kibelezni az nem tudja mit beszél!
Helló kiszeretném cserélni 2000 évjáratú dt125R a membránlapokat karbon lapokat szeretnék bele . Esetleg tudnál segíteni hogy milyen márkájú és vastagságú lenne jó?
az a lényeg azt a nagy csövet kel szétvágni kb 30cm hosszan széthajtod finoman és olyan szunyoghál szerüséges drót azt kiveszed + kijön kb félkiló korom
A kérdésem a következő lenne!
Pár héttel ezelőtt elkezdte a dt a túlfolyón kidolgozni a váltó olajat, a kidolgozás mennyisége fordulatszámfüggő természetesen! A generál után motul transoil (10W30) olajjal használom. Nekem eddig az volt az elképzelésem hogy vékony az olaj de előtte Motorex olajjal volt használva aminek a viszkozitása ugyanez volt és nem csinálta ezt.(eddig a viszkozitásra gyanakodtam de nem lehet ugye)
Félreértés elkerülése végett nem nincs túltöltve pontosan 750 cm3 van benne. vízet, benzint nem dolgozza össze az olajjal megnéztem.
Mitől lehet ez a hiba? már eléggé idegesít.
válaszokat előre is köszönöm
Kis segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1992vagy93-as dt50 R(17w) típusú kis gépem, légszűrőházat kellene cserélnem. Találtam egy hirdetést de az nem R hanem LC ha korban megegyezne a két motor van rá esélyem hogy jó lenne az enyémhez? Mi a különbség a két típus R-LC között?
előre is kössz a segítséget
mire megérkeznek az új lapok , de így meg oldódott a probléma :D
Csodálkoztam is, hogy nem ütötted le...
CSak mintegy en passant jegyeztem meg, hogy nehogy nekiszaladjon a kolléga a nagy dunai áradásnak bánatában, hogy az ő motrában gyárliag csak 5 egész akárhányas "kompresszió" van:)
Nadeszóval, egy frissen karcintott motorban a sűrítési végnyomás az általában 9-11 bar közé esik.
Ha egyszer valami szar, akkor szar.
Meg kő csinálni.
Én is mérni szoktam, ez az egyedüli módszer, amivel kapsz egy képet, hogy kb. milyen állapotok uralkodnak belül.
Így megbontás nélkül is van az ember fiának valami fogalma...
Még meg sem vette a nagyobbat, de már érdeklődött az MZ topikban, (index)hogy miképpen lehetne 3 felömlősre alakítani az EZT-t.
Valamelyik jó humorú kolléga ezt válaszolta neki:
" fogsz egy parafadugót, és belevered a 4 felömlő közül valamelyikbe és máris kész a 3 felömlős ETZ"
Akkor picit nevettük.
Gyárilag az van benne.
Normál ojrópai szernt meg vagy 9.